Niespełna dwa dni temu Megalomaniac przesłał nam e-mailem nową, już jedenastą część opowiadania o karczmie zwanej w wolnym tłumaczeniu „Ścięta…
Witaj w sekcji Arcania: Gothic 4. Znajdziesz tutaj masę artykułów, poradników i innych przydatnych informacji związanych z czwartą częścią kultowej sagi GOTHIC.
Drewno na kamieniu
Tock. Ta-tock, tock. Tock 258 dni. Szczęka Murdry tak mocno zacisnęła się, że jej żeby trzeszczały. 258 długich, samotnych dni,…
Nowe zrzuty z Arcania: A Gothic Tale
Z nadzieją piszę, iż małymi kroczkami zbliżamy się do wiosny i miejmy nadzieję większej ilości wiadomości na temat wyczekiwanej przez…
Niesamowite efekty pogodowe w Arcania: A Gothic Tale
The Simul Weather SDK pozwala twórcom na generowanie wolumetrycznych systemów pogodowych ze zmieniającym się rozmiarem i wyglądem chmur w czasie…
Kolejny pojedynczy screen Arcania: A Gothic Tale
Nowych, istotnych informacji o Arcania: A Gothic Tale jak nie było, tak nie ma i to od bardzo dawna. W…
Pre order Arcania: A Gothic Tale i nieoficjalna data premiery
Na pierwszych, zagranicznych stronach internetowych zajmujących się dystrybucją gier, pojawiła się oferta sprzedaży Pre Order Arcania: A Gothic Tale. Biorąc…
Soundtrack Arcania: A Gothic Tale ukończony
19 stycznia 2010 został ukończony soundtrack do Arcania: A Gothic Tale. Za oprawę muzyczną odpowiada firma Dynamedion, specjalizująca się w…
Arcania: A Gothic Tale bez DirectX 11
Spellbound przy produkcji Arcania: A Gothic Tale wykorzystuje silnik Trinigy Vision Engine, który jako jeden z pierwszych jest w stanie…
Wywiad z Megalomaniac’iem
Reinhard Pollice, nowy Community Manager JoWooD, znany jako Megalomaniac. To on od listopada odpowiada na pytania fanów Gothica na większych…
Arcania: A Gothic Tale i NVIDIA PhysX
Silnik fizyczny NVIDIA PhysX staje się coraz bardziej popularny. Community Manager Jowood poinformował, że Arcania: A Gothic Tale będzie używała…