Tooshoo

Zadania Główne

Tooshoo

Zleceniodawca: Lord Gawaan [Północny Srebrowód – Zamek Srebrowód]

Dotrzyj do Tooshoo. Po drodze jedyną przeszkodą będzie walka z kamiennym golemem.

Odblokowuje questy: Wóz albo przewóz; Czekam na raport

 

Czekam na raport

Zleceniodawca: Vultus, Kowal Magii

Po rozmowie z Vultusem wróć na górę i porozmawiaj z Gilaną, po czym zdaj mu raport.

 

Wóz albo przewóz

Zleceniodawca: Vultus, Kowal Magii

Musisz uzyskać pozwolenie na spotkanie się z Wielkim Mistrzem Merdarionem. Będzie to możliwe poprzez nawiązanie współpracy z Gilianą lub Vultusem.

Sposób 1.
Pomóż Gilanie. Lista questów:
– Wszystko pod kontrolą
– Chram żywiołów

Po wykonaniu questu z chramem żywiołów porozmawiaj z Zyrą i wybierz pierwszą opcję dialogową oraz pokonaj ją w walce.

Sposób 2.
Pomóż Vultusowi. Lista questów:
– Poszukiwany kapelusz: Czeka nagroda!
– Chram żywiołów

Po wykonaniu questu z chramem żywiołów porozmawiaj z Zyrą i wybierz drugą opcję dialogową oraz pokonaj ją w walce.

Odblokowuje questy: Klątwa Beliara lub Błogosławieństwo Innosa

 

Wszystko pod kontrolą

Zleceniodawca: Gilana, Strażniczka Korzeni

Gilana poprosi Cię o przyniesienie jej zepsutej obroży. Docelowo musisz dotrzeć do ścieżek prowadzących do dwóch jaskiń. Wybierz się do północnej jaskini.

W jaskiniach początkowo musisz kierować się na północ. Udaj się na północny-zachód. Wkrótce skręcisz na południe, gdzie należy kontynuować eksterminację jaszczurów. Docelowo musisz dotrzeć do miejsca, w którym przebywa zębacz uciekinier. Wróć do Gilany z obrożą.

Odblokowuje quest: Chram żywiołów

 

Poszukiwany kapelusz. Czeka nagroda!

Zleceniodawca: Vultus, Kowal Magii

Vultus poprosi Cię o przyniesienie mu kapelusza. Po krótkiej wędrówce powinieneś dotrzeć do zejścia do południowej jaskini. Po zlikwidowaniu wrogów ruszaj na południe. W kolejnej sali przebywa grupa potworów.

W celu dotarcia do miejsca, w którym znajduje się słomkowy kapelusz musisz wybrać tunel prowadzący na północny-wschód. Rozejrzyj się po pomieszczeniu, a na ziemi powinieneś odnaleźć słomkowy kapelusz #1. Możesz już wyjść na powierzchnię i powrócić do Vultusa Odblokowuje quest: Chram żywiołów.

 

Chram żywiołów

Zleceniodawca: Gilana, Strażniczka Korzeni, Vultus, Kowal Magii lub Zyra

W pierwszej kolejności musisz dotrzeć do starych ruin. Po dotarciu do nic możesz spotkać Zyrę. Zlokalizuj dużą dziurę i wskocz do środka. Przygotuj się na długą eksplorację podziemnej krypty. Droga prowadzi Cię, więc nie ma możliwości abyś się zgubił. Po zebraniu kawałków posągu, powróć do wejścia do podziemnej krypty Musisz tu przeskakiwać na kolejne kamienne bloki, co po kilku chwilach pozwoli Ci wydostać się na powierzchnię. Możesz już porozmawiać z Zyrą.

 

Klątwa Beliara

Zleceniodawca: automatycznie po skorzystaniu z chramu żywiołów

Zażądaj od chramu żywiołów opadów deszczu i wróć do Tooshoo, gdzie porozmawiaj z Gilaną.

Odblokowuje quest: Witamy w sanktuarium

 

Błogosławieństwo Innosa

Zleceniodawca: automatycznie po skorzystaniu z chramu żywiołów

Zażądaj od chramu żywiołów palącego słońca i wróć do Tooshoo, gdzie porozmawiaj z Valtusem.

Odblokowuje quest: Witamy w sanktuarium

 

Witamy w sanktuarium

Zleceniodawca: Gilana, Strażniczka Korzeni lub Vultus, Kowal Magii
Ruszaj po schodach na górę. Po znalezieniu się na najwyższym poziomie udaj się w stronę znajdującego się na wprost od Ciebie tunelu.
Musisz teraz przejść przez kilka chat magów.
Przejdź przez drzwi, które odblokował Ci Calamus i ruszaj prosto. Wybierz schody prowadzące na najwyższy poziom i udaj się na najwyższy poziom drzewa.
Musisz porozmawiać z Merdarionem, Wielkim Mistrzem Wody.

Odblokowuje quest: Wyraźny ślad.

 

Wyraźny ślad

Zleceniodawca: Merdarion, Wielki Mistrz Wody

Powróć do biblioteki znajdującej i porozmawiaj ponownie z Calamusem, wypytując go o Icariusa. Od Calamusa otrzymasz klucz do chatki, w której mieszka Icarius.
Wewnątrz chatki odnajdziesz martwego Icariusa i należy oczywiście zbadać jego ciało. Porozmawiaj po raz kolejny z Calamusem stojącym przy wejściu do chatki , a dowiesz się, że Icariusowi w wyprawie do Srebrowodu towarzyszył Lester i najprawdopodobniej jego życie również znajduje się w niebezpieczeństwie.

Odblokowuje quest: Przyjazny człowiek.

 

Przyjazny człowiek

Zleceniodawca: Calamus, Strażnik Wiedzy

Możesz już opuścić Tooshoo i Czarną Toń. Docelowo musisz dotrzeć do niewielkiej chatki Lestera. W środku spotkasz Miltena, który również szuka tej osoby. Milten zaproponuje pomoc w odnalezieniu Lestera poprzez rzucenie zaklęcia. Wyjdź z chatki, kierując się na południowy-wschód. Podążaj za świecącym bagiennym zielem.
W jaskiniach przebywają już wrogowie. Kieruj się cały czas przed siebie.
Wkrótce powinieneś dotrzeć do pomieszczenia, w którym spotkasz Xeshę Nie musisz walczyć z tą istotą, gdyż na jej miejsce pojawią się zwykli orkowie.
Po wygranej bitwie odszukaj więzionego w tym miejscu Lestera #1, którego musisz uwolnić. W trakcie rozmowy z Lesterem powołaj się na Diega, a dowiesz się, że mnisi z pobliskiego klasztoru znają drogę do świątyni. W celu odblokowania sobie wyjścia z jaskiń musisz wejść w interakcję z pobliskim posągiem .

Odblokowuje quest: Klasztor na klifie.

 

Poboczne zadania

Plaga topielców

Zleceniodawca: Leboras

Leboras poprosi Cię o zdobycie sześciu jaj topielców i w tym celu musisz się wybrać na południowy-wschód. Docelowo musisz dotrzeć do miejsca, w którym znajdują się topielce i zabić je.

 

Kłopotliwa torba

Zleceniodawca: Dygot

W trakcie rozmowy zostaniesz przez Dygota poproszony o odzyskanie pewnej torby, którą zgubił w okolicy siedliska topielców. Opuść Czarną Toń, kierując się na południowy-wschód.
Docelowo musisz dotrzeć do miejsca, w którym znajdują się topielce. Pokonaj je i zabierz torbę. Z nią musisz udać się do Kombinatora Borrana, po czym znów do Dygota, którego będziesz musiał pobić.

 

Pajęczyny dla Mamy

Zleceniodawca: Mama Hooqua

Opis przejścia: Do wykonywania tego questu możesz przystąpić dopiero po zaliczeniu pobocznego zadania dla Leborasa – Plaga topielców. Porozmawiaj z Mamą Hooqua, którą odnajdziesz w jednej z większych chatek Czarnej Toni, a zostaniesz poproszony o dostarczenie jej tuzina pajęczych sieci. Obiekty są zaznaczone na mapie.

 

Wodny puchar

Zleceniodawca: Nejos
Porozmawiaj z chorym na febrę Nejosem, który poprosi o przyniesienie wodnego pucharu. Wodny puchar odnajdziesz niedaleko jednej z większych grup goblinów w sieci jaskiń, w skład której oprócz szamana będzie również wchodził wódz. Możesz już tą samą drogą opuścić jaskinie.

wordpress theme jazzsurf.com