Romek
Gothic 2: Noc Kruka

Jak wiadomo, w Gothicu 2 Noc Kruka, jest wiele miłych i mniej miłych niespodzianek, jak ta, Po wkroczeniu do Świątyni Adanosa (miejsca ukrycia Szponu Beliara),
zamykają się przed nami wrota i dalsza wędrówka w głąb przybytku jest uniemożliwiona. Po tym wydarzeniu wracamy do Magów Wody i otrzymujemy zadanie „Przywołanie Quarhodrona”.

Musimy udać się do jego miejsca pochówku, znajdującego się w pobliżu chaty Eremita ( jemu dawaliśmy ubranie, w zamian za kamienną tabliczkę). Po drodze do trumny napotkamy trochę bestii, a przed wejściem do „siedziby” ducha spotkamy Trolla i kilka Harpii. Wewnątrz grobowca czeka nas walka z Zombie; znajdziemy tam Magiczną Kuszę i kilka bełtów do niej. Gdy będziemy już wystarczająco blisko trumny, należy skorzystać z tabliczki przywołania. Przed nami pojawi się zjawa Quarhodrona. Aby udowodnić mu, że jesteśmy odpowiednią osobą, musimy odpowiedzieć na kilka jego pytań. Tu znajdziemy na nie odpowiedzi:

Pytania:
1.Do której kasty należysz?
Odp. Strażnicy Umarłych.
2. Kto niegdyś bronił mieszkańców Jarkendaru przed wrogimi atakami?
Odp. Kasta Wojowników.
3.Kto może wydać mi bezpośredni rozkaz?
Odp. Kapłani
4. Kto jest odpowiedzialny za zło, które na nas spadło?
Odp. Kasta Wojowników
5.Kto ma decydujący głos w radzie pięciu?
Odp. Uczeni
6. Kto łagodzi cierpienia i opiekuje się chorymi?
Odp. Uzdrowiciele
7. Kto zamknął portal, by uchronić ludzi przed złem?
Odp. Skąd mam to wiedzieć?
Po dobrych odpowiedziach, duch zniknie, a ty możesz wracać, aby ukończyć wątek poboczny dodatku, zabić Kruka i zdobyć potężne narzędzie zniszczenia, które ten dzierży.

Korekta by Nex