Nex
Risen
Zbroja Władcy Tytanów
Ochrona przed bronią kłutą +80
Ochrona przed lodem +40
Ochrona przed magią +40
Ochrona przed obuchami +80
Ochrona przed ogniem +40
Ochrona przed ostrzami +80
Wartość w złocie 100
Zbroja Ursegora.

 

Ubranie Dona [Do zdobycia przy użyciu kodu]
Ochrona przed bronią kłutą +60
Ochrona przed lodem +30
Ochrona przed magią +30
Ochrona przed obuchami +60
Ochrona przed ogniem +30
Ochrona przed ostrzami +60
Wartość w złocie 7000
Zbroja Don Estebana.

 

Zbroja Inkwizytora [Do zdobycia przy użyciu kodu]
Ochrona przed bronią kłutą +60
Ochrona przed lodem +30
Ochrona przed magią +30
Ochrona przed obuchami +60
Ochrona przed ogniem +30
Ochrona przed ostrzami +60
Wartość w złocie 5000
Zbroja Inkwizytora.

 

Szaty druida [Do zdobycia przy użyciu kodu]
Ochrona przed bronią kłutą +30
Ochrona przed lodem +15
Ochrona przed magią +15
Ochrona przed obuchami +30
Ochrona przed ogniem +15
Ochrona przed ostrzami +30
Wartość w złocie 2000
Szaty Eldrika.

 

Zbroja [Do zdobycia przy użyciu kodu]
Ochrona przed bronią kłutą +20
Ochrona przed lodem +10
Ochrona przed magią +10
Ochrona przed obuchami +20
Ochrona przed ogniem +10
Ochrona przed ostrzami +20
Wartość w złocie 1000
Zbroja strażnika miejskiego.

 

Fartuch [Do zdobycia przy użyciu kodu]
Ochrona przed bronią kłutą +10
Ochrona przed obuchami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Wartość w złocie 100

 

Szaty maga [Do zdobycia przy użyciu kodu]
Ochrona przed bronią kłutą +60
Ochrona przed lodem +30
Ochrona przed magią +30
Ochrona przed obuchami +60
Ochrona przed ogniem +30
Ochrona przed ostrzami +60
Wartość w złocie 100
Te szaty oznaczają,

że jestem mistrzem magii.

 

Strój rolnika [Do zdobycia przy użyciu kodu]
Ochrona przed ostrzami +5
Wartość w złocie 100
Zwykłe ubranie robocze.

 

Płócienne ubranie [Do zdobycia przy użyciu kodu]
Ochrona przed obuchami +5
Ochrona przed ostrzami +5
Wartość w złocie 100
Solidne i chroni przed wodą.

W walce zapewnia śladową ochronę.

 

Ubranie żeglarza [Do zdobycia przy użyciu kodu]
Ochrona przed obuchami +5
Ochrona przed ostrzami +5
Wartość w złocie 100
Solidne i chroni przed wodą.

W walce zapewnia śladową ochronę.

 

Ubranie robocze [Do zdobycia przy użyciu kodu]
Ochrona przed bronią kłutą +10
Ochrona przed obuchami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Wartość w złocie 100
Solidne ubranie, które chroni przed

deszczem i zapewnia ograniczoną

ochronę w walce.

 

Płaszcz oficera
Ochrona przed bronią kłutą +5
Ochrona przed obuchami +5
Ochrona przed ostrzami +5
Wartość w złocie 200
Standardowe ubranie oficera

marynarki. W walce zapewnia

dość ograniczoną ochronę.

 

Zbroja komendanta
Ochrona przed bronią kłutą +40
Ochrona przed lodem +20
Ochrona przed magią +20
Ochrona przed obuchami +40
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed ostrzami +40
Wartość w złocie 2500
Rangę komendanta osiągają

wyłącznie najlepsi wojownicy

Inkwizycji.

 

Ciężkie szaty maga
Ochrona przed bronią kłutą +60
Ochrona przed lodem +30
Ochrona przed magią +30
Ochrona przed obuchami +60
Ochrona przed ogniem +30
Ochrona przed ostrzami +60
Wartość w złocie 2500
Takie szaty mogą nosić

wyłącznie najlepsi magowie.

 

Zbroja wojownika
Ochrona przed bronią kłutą +20
Ochrona przed lodem +10
Ochrona przed magią +10
Ochrona przed obuchami +20
Ochrona przed ogniem +10
Ochrona przed ostrzami +20
Wartość w złocie 1000
Takie zbroje mogą nosić

wyłącznie wojownicy Zakonu

Inkwizytorów

 

Szaty maga
Ochrona przed bronią kłutą +20
Ochrona przed lodem +10
Ochrona przed magią +10
Ochrona przed obuchami +20
Ochrona przed ogniem +10
Ochrona przed ostrzami +20
Wartość w złocie 1000
Tylko magowie mogą

nosić takie szaty.

 

Ubranie rekruta
Ochrona przed bronią kłutą +10
Ochrona przed lodem +5
Ochrona przed magią +5
Ochrona przed obuchami +10
Ochrona przed ogniem +5
Ochrona przed ostrzami +10
Wartość w złocie 500
Jedynie rekruci mogą

nosić takie szaty.

 

Szaty nowicjusza
Ochrona przed bronią kłutą +10
Ochrona przed lodem +5
Ochrona przed magią +5
Ochrona przed obuchami +10
Ochrona przed ogniem +5
Ochrona przed ostrzami +10
Wartość w złocie 500
To ubranie nowicjusza.

Zapewnia w walce lekką

ochronę.

 

Zbroja kapitana
Ochrona przed bronią kłutą +60
Ochrona przed lodem +30
Ochrona przed magią +30
Ochrona przed obuchami +60
Ochrona przed ogniem +30
Ochrona przed ostrzami +60
Wartość w złocie 5000
Takie zbroje mogą nosić

tylko najlepsi żołnierze

Don Estebana.

 

Zbroja żołnierza
Ochrona przed bronią kłutą +40
Ochrona przed lodem +20
Ochrona przed magią +20
Ochrona przed obuchami +40
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed ostrzami +40
Wartość w złocie 2500
Żołnierze chronią obozowisko

Dona przed nieprzyjaciółmi.

 

Ubranie myśliwego
Ochrona przed bronią kłutą +20
Ochrona przed lodem +10
Ochrona przed magią +10
Ochrona przed obuchami +20
Ochrona przed ogniem +10
Ochrona przed ostrzami +20
Wartość w złocie 1000
Zbroje myśliwych mogą

nosić wyłącznie członkowie

bandy.