Romek
Risen

W poniższym poradniku przedstawiamy solucję jak wykonać wszystkie zadania w mieście przechodząc grę po stronie Inkwizycji

W mieście

Zleceniodawca: (nikt)
Opis: Po dostaniu się do miasta zadanie zostanie Ci zaliczone. Najpospolitszym sposobem na przejście przez bramę jest zapłacenie byłemu strażnikowi miejskiemu – Leto 100 szt. złota.
Nagroda: +100 Doświadczenie


Sebastian chce się dowiedzieć, co planuje Delgado

Zleceniodawca: Sebastian
Opis: Po rozmowie z Sebastianem należy pójść do Delgado i wypytać go o wszystko. Dowiesz się, że desperacko potrzebuje złota i zlecił Ci zabranie go od Kostara. Zamelduj o tym Sebastianowi.
Nagroda: +100 Doświadczenie


Udawanie lojalności względem Delgado

Zleceniodawca: Sebastian
Opis: Należy pójść do Kostara znajdującego nieopodal, na prawo od wejścia i pokonać jego ochroniarza, a potem jego pracodawcę. Po walce zabierz z jego ciała sakwę i daj ją Sebastianowi.
Nagroda: +100 Doświadczenie


Pozbądź się Delgado

Zleceniodawca: Sebastian
Opis: Po oddaniu pieniędzy Sebastianowi należy o tym powiadomić Delgado. Powie nam kilka przykrych słów i pójdzie sobie.
Nagroda: +400 Doświadczenie, 100 szt. złota


Porozmawiaj z komendantem miasta

Zleceniodawca:Strażnik Zakonu
Opis:Musisz udać się do Carlosa – komendanta miasta. Dojdziesz do niego trzymając się prawej strony drogi na prawo od burdelu.
Nagroda: +100 Doświadczenie


Sergio chce złoto Romanowa

Zleceniodawca: Sergio
Opis: Po odkryciu kryjówki Stalowobrodego kapitan Romanow prosi Cię o przyniesienie mu „czystych rzeczy” z jego kufra nad magazynem. Zabierasz rzeczy z kufra i przynosisz je Sergio, który hojnie Cię za nie wynagradza.
Nagroda: +200 Doświadczenie, 100 szt. złota


Znajdź szpiega pracującego dla włamywacza


Zleceniodawca: Rodriguez
Opis: Dowiadujesz się, że trzy osoby w mieście zostały okradzione: Nelson, Flavio i Baxter. Po rozmowie z nimi zauważysz, że jedyną osobą będącą we wszystkich był Doyle. Idziemy do niego i wymuszamy zeznania.
Nagroda: +200 Doświadczenie


Pozbądź się Cida


Zleceniodawca: Doyle
Opis: Po rozmowie z Doylem i powiedzeniu mu, że idzie do zakonu udajemy się do Cida i mu o tym mówimy. Cid jest przy drodze do portu, niedaleko sklepu rybnego.
Nagroda: +350 Doświadczenie


Pozbądź się Lukora

Zleceniodawca:Carasco
Opis:Zadanie Polega tylko na przekazaniu wiadomości Lukorowi, że dałeś pancerze Carasco.
Nagroda: +350 Doświadczenie, pozostałe rzeczy, których nie wybrałeś w misji Carasco chce pięć pancerzy


Ład i spokój

Zleceniodawca: Carlos
Opis: Po wykurzeniu wszystkich bandytów z miasta udaj się do Carlosa po nagrodę.
Nagroda: +1000 Doświadczenie, 1000 szt. złota


Gdzie znikają artefakty?

Zleceniodawca: Carlos
Opis: Zadanie zaliczone, gdy pokażesz Carlosowi zdobyty wcześniej klucz u Scorda
Nagroda: +400 Doświadczenie


Znajdź trzy złote misy

Zleceniodawca: Carasco
Opis: Pierwsza misa potrzebna do wykonania zadania znajduje się u Dytara. Musisz za nią zapłacić 150 szt. złota. Druga znajduje się w latarni Jacka. Możemy ją zdobyć tylko i wyłącznie za pomocą zaklęcia Telekineza. Ostatnia misa jest w posiadaniu Dirka będącego niedaleko tawerny Josha. Sprzeda nam ją za 150 szt. złota.
Nagroda: +100 Doświadczenie


Szczęścia chodzą trójkami

Zleceniodawca: Carasco
Opis: To samo co w poprzednim zadaniu tylko trzeba jeszcze iść do Carasco.
Nagroda: +300 Doświadczenie, To czego nie wziąłeś w poprzednich misjach dla Carasca.


Carasco chce pięć pancerzy

Zleceniodawca: Carasco
Opis: Zadanie polega na znalezieniu i dostarczeniu Carasco 5 pancerzy. Znajdują się one u Wasyla, Ingvara i Durama. Pierwsze dwa możesz zdobyć bez utraty pieniędzy jednak Duran był najsprytniejszy i schował je w domu w skrzyni. Na kupno musisz przeznaczyć 200 szt. złota.
Nagroda: +250 Doświadczenie, 200 szt. złota albo 5 średnich mikstur many albo 5 średnich mikstur leczenia albo zwój żart


Co planuje Rodriguez?

Zleceniodawca: Cid
Opis: Zadanie polega na wypytaniu Rodrigueza o tym co myśli o Cidzie. Po rozmowie z wojownikiem zakonu wróć do Cida i zamelduj mu o swoich odkryciach.
Nagroda: +100 Doświadczenie


Pancerze Wasyla

Zleceniodawca: (brak)
Opis: Wyciągnij dwie zbroje od Wasyla. Albo mu za nie zapłacisz 200 szt. złota, albo go pobijesz i zabierzesz z ekwipunku.
Nagroda: +50 Doświadczenie


Pojedynek z Ingvarem

Zleceniodawca: (brak)
Opis: Musisz pokonać w pojedynku Ingvara, który nie jest zbyt wymagającym przeciwnikiem.
Nagroda: +100 Doświadczenie


Pancerz Ingvara

Zleceniodawca: (brak)
Opis: Żeby zaliczyć tą misję musisz: albo zapłacić 100 szt. złota Ingvarovi (50 szt. gdy masz Wasyla), albo go pobić.
Nagroda: +50 Doświadczenie


Pancerz Durama

Zleceniodawca: (brak)
Opis: Musisz zapłacić 200 szt. złota, aby otrzymać klucz do skrzyni gdzie ukrył swe dwa pancerze.
Nagroda: +50 Doświadczenie


Pozbądź się Toniego

Zleceniodawca: Hernandez
Opis: Zadanie zostanie zaliczone, gdy dasz Hernandezowi pamiątkę rodzinną Dona i poinformujesz o tym Toniego.
Nagroda: +350 Doświadczenie


Zanieś Hernadezowi pamiątkę rodzinną Dona

Zleceniodawca: Hernandez
Opis: Po rozmowie z Tonim – jednym z ludzi Dona udaj się do pobliskiego domu Estebana pilnowanego przez Hernandeza. Przekonaj go aby Cię wpuścił i idź od razu po wejściu w prawo. W tym pomieszczeniu użyj obrazu znajdującego się naprzeciw Ciebie i otwórz tajemne przejście. W nim jest kufer z pamiątką rodzinną Dona. Wróć po wszystkim do Hernandeza i powiadom go o zaszłych wydarzeniach.
Nagroda: +150 Doświadczenie


Pozbądź się Scordo

Zleceniodawca: (brak)
Opis: Po rozmowie z Carlosem udaj się do Scordo i poinformuj go o swojej zdradzie.
Nagroda: +500 Doświadczenie


Dowód dla Marcelo

Zleceniodawca: Marcelo
Opis: Po odnalezieniu Gartha i jego wspólnika – Cuttera, zabierz od tego drugiego 3 Duże paczki z zielem, po czym przekaż je Marcelo stojącego niedaleko zachodniej bramy miasta.
Nagroda: +200 Doświadczenie


Polowanie na Łasicę

Zleceniodawca: (brak)
Opis: Po przekazaniu paczek z zielem Marcelo idź powiedzieć o tym Łasicy i wyślij go do Klasztoru.
Nagroda: +350 Doświadczenie


Znajdź tajne wejście do miasta

Zleceniodawca: (brak)
Opis: Znajdujesz tajną kryjówkę bandytów ukrytą w piwnicy burdelu. Żeby otworzyć przejść naciśnij obraz w sali gdzie są bale. Potem załatw Scorda i dojdź do końca korytarza.
Nagroda: +400 Doświadczenie


Powal Scorda

Zleceniodawca: (brak)
Opis: Wystarczy pobić Scorda.
Nagroda: +100 Doświadczenie


Porozmawiaj z szefem bandytów w mieście

Zleceniodawca: (brak)
Opis: Zadanie zostanie zaliczone gdy odnajdziesz Scorda – szefa bandytów i uda Ci się zainicjować z nim rozmowę.
Nagroda: +100 Doświadczenie


Klucz Scordo

Zleceniodawca: (brak)
Opis: Zadanie zaliczone po zabraniu klucza z ekwipunku Scorda.
Nagroda: +100 Doświadczenie