Miasto – zadania dla Inkwizycji

Miasto – zadania dla Inkwizycji

Tytuł:W mieście
Zleceniodawca:(nikt)
Opis: Po dostaniu się do miasta zadanie zostanie Ci zaliczone. Najpospolitszym sposobem na przejście przez bramę jest zapłacenie byłemu strażnikowi miejskiemu – Leto 100 szt. złota.
Nagroda: +100 Doświadczenie

Tytuł:Sebastian chce się dowiedzieć, co planuje Delgado
Zleceniodawca:Sebastian
Opis:Po rozmowie z Sebastianem należy pójść do Delgado i wypytać go o wszystko. Dowiesz się, że desperacko potrzebuje złota i zlecił Ci zabranie go od Kostara. Zamelduj o tym Sebastianowi.
Nagroda: +100 Doświadczenie

Tytuł:Udawanie lojalności względem Delgado
Zleceniodawca:Sebastian
Opis:Należy pójść do Kostara znajdującego nieopodal, na prawo od wejścia i pokonać jego ochroniarza, a potem jego pracodawcę. Po walce zabierz z jego ciała sakwę i daj ją Sebastianowi.
Nagroda: +100 Doświadczenie

Tytuł:Pozbądź się Delgado
Zleceniodawca:Sebastian
Opis:Po oddaniu pieniędzy Sebastianowi należy o tym powiadomić Delgado. Powie nam kilka przykrych słów i pójdzie sobie.
Nagroda: +400 Doświadczenie, 100 szt. złota

Tytuł:Porozmawiaj z komendantem miasta
Zleceniodawca:Strażnik Zakonu
Opis:Musisz udać się do Carlosa – komendanta miasta. Dojdziesz do niego trzymając się prawej strony drogi na prawo od burdelu.
Nagroda: +100 Doświadczenie

Tytuł:Sergio chce złoto Romanowa
Zleceniodawca:Sergio
Opis:Po odkryciu kryjówki Stalowobrodego kapitan Romanow prosi Cię o przyniesienie mu „czystych rzeczy” z jego kufra nad magazynem. Zabierasz rzeczy z kufra i przynosisz je Sergio, który hojnie Cię za nie wynagradza.
Nagroda: +200 Doświadczenie, 100 szt. złota

Tytuł:Znajdź szpiega pracującego dla włamywacza
Zleceniodawca:Rodriguez
Opis:Dowiadujesz się, że trzy osoby w mieście zostały okradzione: Nelson, Flavio i Baxter. Po rozmowie z nimi zauważysz, że jedyną osobą będącą we wszystkich był Doyle. Idziemy do niego i wymuszamy zeznania.
Nagroda: +200 Doświadczenie

Tytuł:Pozbądź się Cida
Zleceniodawca:Doyle
Opis:Po rozmowie z Doylem i powiedzeniu mu, że idzie do zakonu udajemy się do Cida i mu o tym mówimy. Cid jest przy drodze do portu, niedaleko sklepu rybnego.
Nagroda: +350 Doświadczenie

Tytuł:Pozbądź się Lukora
Zleceniodawca:Carasco
Opis:Zadanie Polega tylko na przekazaniu wiadomości Lukorowi, że dałeś pancerze Carasco.
Nagroda: +350 Doświadczenie, pozostałe rzeczy, których nie wybrałeś w misji Carasco chce pięć pancerzy

Tytuł:Ład i spokój
Zleceniodawca:Carlos
Opis:Po wykurzeniu wszystkich bandytów z miasta udaj się do Carlosa po nagrodę.
Nagroda: +1000 Doświadczenie, 1000 szt. złota

Tytuł:Gdzie znikają artefakty?
Zleceniodawca:Carlos
Opis:Zadanie zaliczone, gdy pokażesz Carlosowi zdobyty wcześniej klucz u Scorda
Nagroda: +400 Doświadczenie

Tytuł:Znajdź trzy złote misy
Zleceniodawca:Carasco
Opis:Pierwsza misa potrzebna do wykonania zadania znajduje się u Dytara. Musisz za nią zapłacić 150 szt. złota. Druga znajduje się w latarni Jacka. Możemy ją zdobyć tylko i wyłącznie za pomocą zaklęcia Telekineza. Ostatnia misa jest w posiadaniu Dirka będącego niedaleko tawerny Josha. Sprzeda nam ją za 150 szt. złota.
Nagroda: +100 Doświadczenie

Tytuł:Szczęścia chodzą trójkami
Zleceniodawca:Carasco
Opis:To samo co w poprzednim zadaniu tylko trzeba jeszcze iść do Carasco.
Nagroda: +300 Doświadczenie, To czego nie wziąłeś w poprzednich misjach dla Carasca.

Tytuł:Carasco chce pięć pancerzy
Zleceniodawca:Carasco
Opis:Zadanie polega na znalezieniu i dostarczeniu Carasco 5 pancerzy. Znajdują się one u Wasyla, Ingvara i Durama. Pierwsze dwa możesz zdobyć bez utraty pieniędzy jednak Duran był najsprytniejszy i schował je w domu w skrzyni. Na kupno musisz przeznaczyć 200 szt. złota.
Nagroda: +250 Doświadczenie, 200 szt. złota albo 5 średnich mikstur many albo 5 średnich mikstur leczenia albo zwój żart

Tytuł:Co planuje Rodriguez?
Zleceniodawca:Cid
Opis:Zadanie polega na wypytaniu Rodrigueza o tym co myśli o Cidzie. Po rozmowie z wojownikiem zakonu wróć do Cida i zamelduj mu o swoich odkryciach.
Nagroda: +100 Doświadczenie

Tytuł:Pancerze Wasyla
Zleceniodawca:(brak)
Opis: Wyciągnij dwie zbroje od Wasyla. Albo mu za nie zapłacisz 200 szt. złota, albo go pobijesz i zabierzesz z ekwipunku.
Nagroda: +50 Doświadczenie

Tytuł:Pojedynek z Ingvarem
Zleceniodawca:(brak)
Opis:Musisz pokonać w pojedynku Ingvara, który nie jest zbyt wymagającym przeciwnikiem.
Nagroda: +100 Doświadczenie

Tytuł:Pancerz Ingvara
Zleceniodawca:(brak)
Opis:Żeby zaliczyć tą misję musisz: albo zapłacić 100 szt. złota Ingvarovi (50 szt. gdy masz Wasyla), albo go pobić.
Nagroda: +50 Doświadczenie

Tytuł:Pancerz Durama
Zleceniodawca:(brak)
Opis:Musisz zapłacić 200 szt. złota, aby otrzymać klucz do skrzyni gdzie ukrył swe dwa pancerze.
Nagroda: +50 Doświadczenie

Tytuł:Pozbądź się Toniego
Zleceniodawca:Hernandez
Opis:Zadanie zostanie zaliczone, gdy dasz Hernandezowi pamiątkę rodzinną Dona i poinformujesz o tym Toniego.
Nagroda: +350 Doświadczenie

Tytuł:Zanieś Hernadezowi pamiątkę rodzinną Dona.
Zleceniodawca:Hernandez
Opis:Po rozmowie z Tonim – jednym z ludzi Dona udaj się do pobliskiego domu Estebana pilnowanego przez Hernandeza. Przekonaj go aby Cię wpuścił i idź od razu po wejściu w prawo. W tym pomieszczeniu użyj obrazu znajdującego się naprzeciw Ciebie i otwórz tajemne przejście. W nim jest kufer z pamiątką rodzinną Dona. Wróć po wszystkim do Hernandeza i powiadom go o zaszłych wydarzeniach.
Nagroda: +150 Doświadczenie

Tytuł:Pozbądź się Scordo
Zleceniodawca:(brak)
Opis:Po rozmowie z Carlosem udaj się do Scordo i poinformuj go o swojej zdradzie.
Nagroda: +500 Doświadczenie

Tytuł:Dowód dla Marcelo
Zleceniodawca:Marcelo
Opis:Po odnalezieniu Gartha i jego wspólnika – Cuttera, zabierz od tego drugiego 3 Duże paczki z zielem, po czym przekaż je Marcelo stojącego niedaleko zachodniej bramy miasta.
Nagroda: +200 Doświadczenie

Tytuł:Polowanie na Łasicę
Zleceniodawca:(brak)
Opis:Po przekazaniu paczek z zielem Marcelo idź powiedzieć o tym Łasicy i wyślij go do Klasztoru.
Nagroda: +350 Doświadczenie

Tytuł:Znajdź tajne wejście do miasta
Zleceniodawca:(brak)
Opis:Znajdujesz tajną kryjówkę bandytów ukrytą w piwnicy burdelu. Żeby otworzyć przejść naciśnij obraz w sali gdzie są bale. Potem załatw Scorda i dojdź do końca korytarza.
Nagroda: +400 Doświadczenie

Tytuł:Powal Scorda
Zleceniodawca:(brak)
Opis:Wystarczy pobić Scorda.
Nagroda: +100 Doświadczenie

Tytuł:Porozmawiaj z szefem bandytów w mieście
Zleceniodawca:(brak)
Opis:Zadanie zostanie zaliczone gdy odnajdziesz Scorda – szefa bandytów i uda Ci się zainicjować z nim rozmowę.
Nagroda: +100 Doświadczenie

Tytuł:Klucz Scordo
Zleceniodawca:(brak)
Opis:Zadanie zaliczone po zabraniu klucza z ekwipunku Scorda.
Nagroda: +100 Doświadczenie

wordpress theme jazzsurf.com