Zbroje – Arcania

Lekkie Zbroje

Strój stewarskiego uczonego

Lekki pancerz. Te ciężkie szaty stanowią dobrą ochronę dla podróżujących uczonych. Niektóre z nich utkano z łyka ziela many, co zwiększyło ich popularność wśród osób władających magią

25 do Pancerze
+25 Mana
+6 Regeneracja many
+4 Regeneracja zdrowia
+4 Umiejętność magiczna


Szata ucznia

Po dołączeniu do Bractwa Tooshoo magowie muszą nosić proste szaty ucznia, by udowodnić, że zerwali wszelkie więzy ze swymi byłymi zakonami.

50 do Pancerza
+55 Mana
+10 Regeneracja many
+5 Umiejętność magiczna

 

Szata maga ognia

Lekki pancerz. Po dołączeniu do Bractwa Tooshoo magowie ognia często chcą udowodnić, że odrzucają zasady świątyni Innosa i pokazują to tym właśnie strojem.

80 do Pancerza
+60 Mana
+16 Regeneracja many
+15 Umiejętność magiczna

Myrtańska szata wojenna
Lekki pancerz. Te wojenne szaty powstały na kontynencie w świątyni Innosa i bliżej im do pancerza niż do zwykłego odzienia. Wysoka zawartość magicznej rudy oraz błogosławieństwo Innosa pozwalają magom Rhobara na rzucanie zaklęć nawet w wirze walki.
90 do Pancerza
+60 Mana
+16 Regeneracja many
+12 Umiejętność magiczna

Średnie Zbroje

 Ciężki skórzany strój

Średni pancerz. To prezent od Diega. Wygląda zwyczajnie, lecz po wewnętrznej stronie kołnierza ktoś wyrył miniaturowe magiczne runy i podpisał je symbolami „MLT”.

20 do Pancerza
+5 Zdrowie
+1 Mana
+1 Regeneracja zdrowia

Stewarski skórzany pancerz 
Średni pancerz. Zwiadowcy ze Stewark oraz niektórzy członkowie gildii gońców leśnych wybierają ten pancerz, gdyż pozwala na ciche i płynne ruchy.
50 do Pancerza
+15 Zdrowie
+15 Mana
+5 Regeneracja zdrowia
+2 umiejętność walki dystansowej

 

 Skórzany kirys myśliwego 

Średni pancerz. Wykonano go z wygarbowanych skór topielców, jaszczurów i węży błotnych. Dodatkowo wzmocniono go magią, dzięki czemu stanowi świetną ochronę przed niepogodą i dzikimi stworzeniami.

90 do Pancerza
+25 Zdrowie
+25 Mana
+5 Umiejętność walki dystansowej
+4 Regeneracja many
+3 Regeneracja zdrowia

Myrtański skórzany kirys
Średni pancerz. Ten skórzany pancerz wzmocniony utwardzonymi stalowymi pasami noszony jest przez łuczników, zwiadowców i królewskich sabotażystów. Dzięki mistrzowskiemu wykonaniu i stali wysokiej jakości stanowi lepszą ochronę niż zbroja płytowa Stewark.
140 do Pancerza
+50 Zdrowie
+50 Mana
+5 Regeneracja many
+4 Regeneracja zdrowia


Ciężkie Zbroje

Stewarska zbroja płytowa

Ciężki pancerz. Zainspirowany myrtańskim pancerzem zbroja płytowa. Gwarantuje świetną ochronę, choć jakość jej wykonania nie dorównuje kunsztowi kontynentalnych mistrzów kowalstwa.

75 do Pancerza
+25 Zdrowie
+3 Regeneracja wytrzymałości
+5 Regeneracja zdrowia

 

Kirys strażnika

Ciężki pancerz. Choć w Tooshoo znajduje się prawdopodobnie najgorsza kuźnia na Argaanii, pancerz ten chronią potężne zaklęcia, czyniąc go o wiele solidniejszym od zwykłej zbroi płytowej.

120 do Pancerza
+45 Zdrowie
+20 Wytrzymałość
+5 Regeneracja zdrowia
+5 Regeneracja wytrzymałości
+4 Umiejętności walki wręcz

Myrtańska zbroja płytowa
Ciężki pancerz. Wykonuje się go dla rycerstwa Rhobara III w najlepszych kuźniach ze specjalnie utwardzonej stali, wzmocnionej magiczną rudą
180 do Pancerza
+50 Zdrowie
+50 Wytrzymałość
+8 Regeneracja wytrzymałości
+4 Umiejętności walki wręcz
+3 Regeneracja zdrowia
Myrtański kirys
Ciężki pancerz. Zbroja paladyna z dodatkiem magicznej rudy, wykonana przez królewskich mistrzów kowalstwa. Nieporównywalnie lepsza niż zwykły ciężki pancerz.

260 do Pancerza
+70 Zdrowie
+30 Wytrzymałość
+8 Regeneracja zdrowia
+5 Umiejętności walki wręcz
+3 Regeneracja wytrzymałości

 

wordpress theme jazzsurf.com