Zwoje i runy – Arcania

Artykuł ten został przetłumaczony ze strony arcania-game.ru. Nazwy run i zwojów, które przedstawiliśmy poniżej mogą się różnic w polskiej wersji językowej Arcania: Gothic 4.

 Zwoje

Jeden zwój pozwala na jednokrotne użycie zaklęcia.

Magia Beliara

Błyskawica

Zadaje 66 jednostek obrażeń i paraliżuje cel na 4 sekundy.

Męka
Zadaje 66 jednostek obrażeń i paraliżuje cel na 4 sekundy. W tym czasie zadawane obrażenie (np. przez miecz) wzrastają o 50%.

Błyskawica śmierci
Zadaje 53 jednostek obrażeń i paraliżuje cel na 4 sekundy. Jeżeli cel posiada mniej niż 33% zdrowia podczas paraliżu,  wtedy umiera natychmiastowo.

Nawałnica męki
Paraliżuje cel na 4 sekundy  i wszystkich przeciwników, którzy znajdują się w zasięgu zaklęcia. Cel otrzymuje obrażenia rzędu 99 jednostek zdrowia.

 

Magia Innosa

Atak Ogniem
Zadaje 79 jednostek obrażeń oraz dodatkowe 53 jednostki w ciągu kolejnych 4 sekund.

Pochłaniający ogień
Zadaje 79 jednostek obrażeń oraz dodatkowe 53 jednostki w ciągu kolejnych 4 sekund. To wzmocniony wariant Ataku Ogniem, który działa dwa razy krócej zadając 50% więcej strat.

Kula ognia
Zadaje 79 – 159 jednostek obrażeń w polu rażenia zaklęcia.

Pożar
Zadaje 79 – 159 jednostek obrażeń w polu rażenia zaklęcia. W ciągu następnych 4 sekund porażone cele otrzymują dodatkowo 53 jednostki obrażeń.

Inferno
Zadaje 199 jednostek obrażeń w strefie rażenia zaklęcia, dodatkowo wzniecając pożar na 10 sekund. Wrogowie znajdujący się w tym obszarze otrzymują dodatkowo 53 jednostki obrażeń w ciągu 4 sekund do czasu aż go opuszczą.

 

Magia Adanosa

Lodowa strzała
Zadaje 99 jednostek obrażeń i na 10 sekund zmniejsza szybkość celu o 35%.

Przenikliwie zimno
Zadaje 99 jednostek obrażeń i na 10 sekund zmniejsza szybkość celu o 35%. Działa o 50% dłużej od Lodowej strzały.

Odmrożenie
Informacja o tym zaklęciu tymczasowo niedostępna.

Lodowa klatka
Informacja o tym zaklęciu tymczasowo niedostępna.

Zamieć
Zadaje 156 jednostek obrażenia i zamraża cel na 15 sekund.


 Runy

Runy pierwszego rzędu

Runa czterech wiatrów
Pozwala przez chwilę na szybsze poruszania się.

Runa furii
Zwiększa siłę bohatera, jednocześnie zmniejszając jego ochronę.

Runa szybkiej ręki
Polepsza moment reakcji bohatera, powodując jakby zwolnienie czasu.

Runa drżenia
Zadaje obrażenia wszystkim wrogom znajdującym się w pobliżu, dodatkowo powodując wywrócenie się wrogo nastawionych ludzi.

Runa mrozu
Powoduje wypuszczenie fali chłodu, która zadaje obrażenia i zamraża wrogów znajdujących się w pobliżu. Jeżeli zaatakujemy jednego z nich, ten rozmarznie przed czasem.

 

Wzmocnione runy
(Działanie tych run jest wzmocnione względem run pierwszego rzędu)

Runa siedmiu wiatrów
Pozwala przez dłuższą chwilę na szybsze poruszania się.

Runa szaleństwa
Zwiększa siłę bohatera, jednocześnie zmniejszając jego ochronę.

Runa szybkiej ręki
Polepsza moment reakcji bohatera, powodując jakby zwolnienie czasu.

Runa trzęsienia ziemi
Zadaje obrażenia wszystkim wrogom znajdującym się w pobliżu, dodatkowo powodując wywrócenie się wrogo nastawionych ludzi.

Runa potężnego zamrożenia
Powoduje wypuszczenie fali chłodu, która zadaje obrażenia i zamraża wrogów znajdujących się w pobliżu. Jeżeli zaatakujemy jednego z nich, ten rozmarznie przed czasem.

wordpress theme jazzsurf.com