Romek
ArcaniA: Gothic 4

Zadania Główne

Szpieg Hagena

Zleceniodawca: Hendor i Galamod

Opuść tereny klasztoru i powróć do rozwidlenia, przy którym walczyłeś wcześniej ze szkieletami. Wybierz teraz niezbadaną ścieżkę prowadzącą w stronę Czarnych Jarów.
Niezależnie od wybranej ścieżki musisz przesuwać się na północ, co docelowo pozwoli Ci dotrzeć do wejścia do dżungli.
Po przejściu pod mostem kieruj się na północ, aż dojdziesz do ruin.
Podejdź trochę do przodu, a zostaniesz zaczepiony i zaatakowany przez szalonego Brona. Niestety – musisz go zabić.
Po znalezieniu się na dole zostaniesz zaatakowany przez pełzacze jaskiniowe .
Kieruj się teraz na południowy-zachód. Wkrótce będziesz musiał skręcić na północny-zachód i zbadać tę część krypty.
W ostatnim pomieszczeniu krypty wpadniesz na cieniostwora.
Możesz już skierować się w stronę schodów. Po wyjściu na powierzchnię powinieneś zauważyć, iż znalazłeś się przy kamiennym moście, pod którym wcześniej przechodziłeś. Przejdź przez most.
Kieruj się teraz na północny-wschód, likwidując po drodze niewielkie grupki ścierwojadów . Niedaleko klifu spotkasz grupę przyjaźnie nastawionych magów. Ruszaj teraz na północ. Musisz dotrzeć do głównej dróżki prowadzącej na północ.
O tym, iż podążasz we właściwym kierunku, będą okazjonalnie informowały Cię znaki ostrzegawcze.
Do Setafirr nie można wejść, więc nie trać na to czasu. Musisz za to obyć pojedynek z trollem, który jest dość znaczącym przeciwnikiem.
Skieruj się w stronę mostu prowadzącego do zagubionej świątyni.
Skieruj się tu prosto, a po kilku chwilach spotkasz niesławnego mężczyznę z opaską na oku, czyli Dantero. W trakcie rozmowy poinformuje Cię on o konieczności współpracy między Wami w celu wysunięcia mostu prowadzącego do wnętrza świątyni.

Odblokowuje quest: Ścieżka ognia lub Ścieżka zepsucia.

 

Zadania poboczne

Nasiona dla Jaba

Zleceniodawca: Bartur

Na Bartura wpadniesz tuż po dotarciu do Czarnych Jarów. Ruszaj na północ. Zatrzymaj się dopiero po dotarciu do rozwidlenia, wybierając lewą ścieżkę Wybierz ścieżkę, prowadzącą na pobliskie wzgórze. Przygotuj się, bo przed Tobą dość trudna bitwa. Musisz mianowicie pokonać obsydianowego dowódcę Kaana (boss), któremu towarzyszy trzech obsydianowych kapłanów.
Po wygranej bitwie rozejrzyj się po obozie, w którym znajdowały się szkielety, a odnajdziesz tobołek dla Jaba.
Jaba znajdziesz dopiero w dżungli. Oddaj mu tobołek.

 

Pies obronny

Zleceniodawca: Jabo

W trakcie rozmowy zaoferuj pomoc w pozbyciu się psa obronnego, który nie pozwala nawet samemu Jabo zbliżyć się do jego chatki.
Pies obronny Jaba to tak naprawdę wielki cieniostwór. Po zlikwidowaniu potwora wróć po odbiór nagrody.

 

Trupy w wodzie

Zleceniodawca: Hathon

Niedługo po wyjściu z ruin spotkasz grupę magów. Porozmawiaj z Hathonem. Wybierz północną ścieżkę prowadzącą w okolice plaży. Po kilku chwilach na brzegu pojawią się nieumarli.
Skorzystaj z drewnianej kładki by wejść na pokład okrętu. Musisz tu odnaleźć ciężko rannego Varalda. Od osoby tej otrzymasz złowieszczy posążek Beliara.
Możesz już powrócić do Hathona. Zostaniesz poproszony o położenie posążka na kamieniu ofiarnym i nie powinno być z tym żadnych problemów. Porozmawiaj ponownie z Hathonem. Jeżeli zabiłeś wszystkich nieumarłych, już teraz zakończysz to zadanie.