Świątynia

Zadania Główne

Ścieżka ognia

Zleceniodawca: Dantero

Zeskocz na dół i wybierz lewą bramkę. Znajdziesz się teraz w korytarzu z kulami ognia.
Jeżeli masz dużą ilość punktów życia, możesz korzystająć z runy wichrów przebiec korytarz. Nie jest jednak dużym utrudnieniem robienie małych kroczków i zatrzymywanie się co jakiś czas. Po tym wyjdź po schodach i uruchom dźwignię.

Odblokowuje quest: Przede mną tylko krew.

 

Ścieżka zepsucia

Zleceniodawca: Dantero

Zeskocz na dół i wybierz prawą bramkę. Znajdziesz się teraz w korytarzu z dużą ilością kwasu.
Quest ten polega na przeskakiwaniu na kolejne platformy.
Po tym wyjdź po schodach i uruchom dźwignię.

Odblokowuje quest: Przede mną tylko krew.

 

Przede mną tylko krew

Zleceniodawca: automatycznie po skorzystaniu z dźwigni

Powróć do głównego pomieszczenia i skieruj się ku nowo utworzonemu mostowi. Przy próbie zbliżenia się do Dantero zainicjuje się rozmowa.

Odblokowuje quest: Krwawa ofiara.

 

Krwawa ofiara

Zleceniodawca: Dantero

 

Pokonaj Dantero i golemy przez niego przywołane.

Odblokowuje quest: Zagubiona świątynia.

 

Zagubiona świątynia

Zleceniodawca: Dantero

Po pokonaniu wszystkich wrogów udaj się do miejsca, w którym poprzednio stał Dantero i obierz na cel nowo odblokowane przejście.
Po zlikwidowaniu pierwszego pełzacza wybierz korytarz prowadzący na północny-zachód.
Po zbadaniu kilku sal, kieruj się teraz na północny-wschód. W pewnym momencie wybierz tunel prowadzący na północ. Miej oczy szeroko otwarte po dotarciu do charakterystycznego rozwidlenia, gdyż zaatakuje Cię tam zdecydowanie większa grupa kopalnianych pełzaczy. Obierz tunel zachodni. Tu znów czekać Cię będą walki z pełzaczami. Kieruj się teraz na północny-zachód, a po dotarciu do rozwidlenia wybierz tunel prowadzący na północ. Likwiduj kolejne potwory aż dotrzesz do pieczary, w której przebywa królowa pełzaczy.
Przystąp do atakowania królowej pełzacz, która sama wybiegnie Ci na powitanie. Generalnie pojedynek ten nie będzie się znacząco różnił od poprzednich.
Pokonanie królowej doprowadziło do odblokowania północnego przejścia. Udaj się tam.
Udaj się do drugiego, północnego wyjścia z jaskiń. Sprawi to, że znajdziesz się na stoku góry. Kieruj się tu na północ. Przygotuj się, bo już za chwilę stoczysz bitwę z dwoma lodowymi golemami.
Znajdziesz się teraz przed dwoma wejściami. Wybierz prawe przejście, dzięki czemu znajdziesz się w drugiej części zagubionej świątyni.
Ruszaj na północny-zachód. W celu posunięcia akcji gry musisz wybrać bramkę przylegającą do zachodniego korytarza. Jak zapewne zauważyłeś, przez korytarz ten przelatują kule ognia. Samego północnego pomieszczenia nie musisz badać, gdyż należy w dalszym ciągu kierować się na zachód.
Wybierz teraz tunel prowadzący na północny-zachód. Skręć w prawo. Po dotarciu na miejsce rozejrzyj się za skrzynią, w której odnajdziesz klucz. Możesz już powrócić do poprzedniego korytarza biegnącego. Użyj klucza do otwarcia pobliskiej bramki.
Ruszaj po schodach na górę. Przy próbie wejścia do pieczary gra załączy krótką scenkę z rozmowy z Ixidią, po czym dojdzie do trudnej walki.

Odblokowuje quest: Ahn’Bael

 

Ahn’Bael

Zleceniodawca: automatycznie po rozmowie z Ixidią

Pokonaj Ixidię, dwie Ahn’Bael i kryształowe pająki.

Odblokowuje quest: Boska kuźnia.

 

Boska kuźnia

Zleceniodawca: automatycznie po zlikwidowaniu obu Ahn’Bael

Skorzystaj z prawego przejścia, którym dojdź do znanej Ci od dawna Boskiej Kuźni. Zejdź po schodach i po obejrzeniu nowej cut-scenki przystąp do eksploracji kuźni.

Odblokowuje quest: Do Thorniary.

wordpress theme jazzsurf.com