Wywiad jaki Eurogamer przeprowadził z członkami zespołu Deep Silver/Piranha Bytes, czyli Danielem Oberlerchnerem (Brand Manager) oraz Michaelem Hoge (Game…
Witaj w sekcji publicystyka. Znajdziesz tutaj wszelkiej maści publikacje, wywiady czy relacje związanie z grami ze świata Gothic.

Wywiad z Bjornem Pankratzem
Produkcja Risen 2: Dark Waters stała się kolejną okazją do rozmów z członkami zespołu PIranha Bytes. Tym razem Bjorn Pankratz…

Community Manager JoWooD odpowiada na pytania
Specjalnie dla Was zebraliśmy zestaw najważniejszych pytań i odpowiedzi od nowego Community Managera grupy JoWooD – M. Venoma….

Historia świata Gothic
Historia świata Gothic. Nasza era liczona od przywołania Śniącego. 1 r.n.e. • Pięciu głównych kapłanów dawno zapomnianej rasy dzikich orków…

Wywiad z Reinhard’em Pollice – demo Arcania: Gothic 4 pod koniec września
Niemiecki serwis worldofgothic.de przeprowadził wywiad z Reinhard’em „Megalomaniac’iem” Pollice – Community Managerem JoWood. Tekst jest dość obszerny, w związku z…

Wywiad z producentem Arcania: Gothic 4
Serwis HookedGamers przeprowadził wywiad z Kamaalem Anwarem, producentem Arcania: Gothic 4. Kamaal zdradza nam jakie widzi różnice między graczami europejskimi…

Wywiad video z pokazu Arcania: Gothic 4 na konferencji CD Projekt
Na stronach serwisu polygamia.pl powił się materiał video z wywiadem nagranym podczas prezentacji Arcania: Gothic 4 na konferencji CD Projekt….

Wywiad z „Bezimiennym”
Dziś mamy dla was prawdziwą gratkę, swoistą wisienkę na torcie. Zdecydowanie to prawdziwy hit dla fanów serii Gothic, dlatego nie…

Wywiad Andreasa Speera z WoG / Artworki z Ravensdale
W związku z zamieszaniem wywołanym informacjami o równoległym projekcie Spellbounda Andreas Speer w wywiadzie dla World of Gothic, rozwiał wszelkie…

Risen – wywiad z twórcami gry
Pracownicy Piranha Bytes w okresie przedpremierowym mają więcej wolnego czasu, który wykorzystują na kontakt ze społecznością potencjalnych graczy ich nowego…
