Risen 2: Dark Waters – Podsumowanie wiedzy

Prace nad Risen 2: Dark Waters toczą się nieprzerwanie i równie aktywnie, jak praca całej naszej redakcji. Ten zuchwały opis ma oczywiście swoje uzasadnienie. Tym razem zbieramy do jednego worka wszystkie dotychczasowe wiadomości dotyczące produkcji najnowszej odsłony w postaci wypunktowanej ściągi. Jednak, by nie odkrywać wszystkich kart, będziemy dawkować je wam w odpowiednich ilościach. Zapraszamy do lektury.

 
 
 
Risen 2 Dark Waters – lista znanych faktów (01.07.2011)

O GRZE

1. Rozpoczęcie prac nad grą, zostały ogłoszone na GamesCom, 18 sierpnia 2010 roku.

2. Nie planuje się wydania mod-kita.

3. W grze planowane są daleko idące zmiany w stosunku do części pierwszej. Będą one widoczne praktycznie w każdym aspekcie produkcji.

4. Pojawi się nowy film jako logo Piranha Bytes (pamiętacie krowę?).

5. PB nabył nowe oprogramowanie, pomocne przy pracy nad grą- Projekt Management, w celu optymalizacji planowania Risen 2. „Wciąż musimy pracować nad zbalansowaniem, animacjami i synchronizacją ust względem kwestii dialogowych”.

6. Gra jest rozwijana od 2009 roku.

7. Gra jest w fazie alfa (już grywalna, także dubbing zrealizowany).

 
8. Gra będzie dostępna na PC, XBOX, PS3 (niekoniecznie w tym samym czasie); WizardBox sprawia, że stopień zintegrowania pracy nad wersją konsolową przez specjalistów z PB, jest dużo większy, niż w przypadku Risen.

9. PB zaprzecza obecności trybu multiplayer w grze.

10. Wydanie gry planowane jest na pierwszą połowę 2012 roku.

11. Czas gry będzie dłuższy o ok. 50% w stosunku do Risen (średnio 60 godzin, w porównaniu do 40 godzin w pierwszej odsłonie).

12. Na komputerze spełniającym wymagania zalecane dla Risne, będzie można odpalić Risen 2 DW.

13. Budżet Risen 2 jest tajemnicą, ale wiadomo, że jest on najwyższy w dotychczasowej historii Piranha Bytes.

14. Napisy w wersji Włoskiej będą dostępne.

15. Risen 2 będzie wspierał technologię procesorów wielordzeniowych.

wordpress theme jazzsurf.com