Romek
Risen 2: Mroczne Wody

 

Kolejna relacja z pokazu Risen 2: Dark Waters na GDC 2011 pochodzi z brytyjskiego oddziału poważanego, amerykańskiego serwisu informacyjnego o grach komputerowych – IGN. Część informacji się powtarza, to oczywista jednak można wyłowić parę ciekawostek. Pierwsza, to podana przez IGN.uk ilość godzin, jaką ma na zagwarantować gra. Risen 2: Dark Waters zaoferuje nam od 60 do 80 godzin rozgrywki. Jest to faktycznie spory czas, uzyskany dzięki możliwości gry na kilku wyspach. W tej relacji także redaktor był pod wrażeniem efektów wizualnych i graficznych, co dobrze rokuje na przyszłość. Ale…zawsze jest jakieś ale. Z cytowanego fragmentu artykułu, wynika, że jednak nie spotkamy żadnych łuków czy kusz.

[…]Zniknęły łuki i strzały, zastąpione przez broń palną. Podczas rozgrywki otrzymasz dostęp do pistoletów, muszkietów, strzelb czy nawet armat.[…]. 

Jednak  zawsze istnieje iskierka nadziei, być może w materiale przygotowanym na pokaz gry nie znalazły się żadne sceny z użyciem łuków czy kusz.  Niemniej, jako alternatywę dla broni palnej wykorzystano walkę wręcz. Nie chcemy strzelać, możemy się bić. Zapraszamy Was do komentowania nowych informacji na forum!

 

Informacje z Game Developers Conference– zbiorczy temat podsumowyjący dotychczas poznane informacje

Artykuł na IGN.com