Miasto – inne

Miasto – inne

Tytuł:Philus chce sprzedać swój sklep rybny
Zleceniodawca:Philus
Opis:Philus ma problem. Nie zna się w ogóle na rybach, ale dał sobie wcisnąć sklep. Musi go sprzedać za 300 szt. złota. Osobą zainteresowaną kupnem straganu jest Nico, jednak aby dokonał zakupu musimy kupić pierścień od niego. Po kupie idziemy Philusa i zaliczamy zadanie
Nagroda: +200 Doświadczenie

Tytuł:Skóry za mięso
Zleceniodawca:Flavio
Opis:Dosyć długie zadanie. Warto w nim po opróżniać parę kufrów w mieście. Jeśli nie uzbierasz 5 skór wilka i 5 skór dzika to udaj się do Mo i Cola. Dadzą Ci trochę. Resztę znajdziesz w skrzynia w rynsztoku. Zadanie zaliczone po rozmowie z Baxterem, Flavio i Belschwurem.
Nagroda: +200 Doświadczenie

Tytuł:Lekarstwo dla wszystkich
Zleceniodawca:Belschwur
Opis:Zadanie polega na rozdaniu 5 słabych mikstur leczniczych potrzebującym. Pierwszy na liście Elias znajduje się obok domu Kostara. Drugą osobą jest Cole. Odpoczywa on w kapliczce, do której można dojść schodami w górę obok Belschwura. Kolejną osobą, której należy dać lekarstwo jest Finn. Chodzi on w okolicy magazynu Flavio. Czwarty na liście jest Josh. Ma małą knajpkę niedaleko Belschwura. Żeby do niej dojść należy zejść schodami w dół obok magazynu Flavio i skręcić w lewo. Ostatnia na liście jest Marta. Żonę Arno znajdziemy od razu przy bramie miasta w namiocie. Po wykonaniu zadań wróć do Belschwura i pochwal się swoimi osiągnięciami.
Nagroda: +100 Doświadczenie, (jeśli znalazłeś dom dla Marty) 2X Mocna mikstura leczenia

Tytuł:Chora żona rolnika
Zleceniodawca:Arno
Opis:Arno- mąż Marty prosi Cię o znalezienie noclegu dla żony. Udaj się do Kostara i za 30 szt. złota wynajmij pokój. Potem wróć do Arno i Marty i zamelduj im o tym.
Nagroda: +250 Doświadczenie, Przepis kucharski

Tytuł:Zaginiony ojciec
Zleceniodawca:Patty
Opis:Zadanie polega na wypytanie członków załogi Romanowa o miejsce pobytu Stalowobrodego. Osoby, z którymi musisz rozmawiać to Erikson, Romanow, Wasyl. Po pobiciu Eriksona masz klucz do chaty kapitana idziesz do rynsztoku i obok hotelu Kostara znajdujesz zamkniętą chatę. Otwórz drzwi za pomocą klucz znalezionego w ekwipunku Eriksona. W tej chacie jest skrzynia z dokumentem. Po powrocie Patty przekazujemy jej go.
Nagroda: +100 Doświadczenie, 200 szt. złota

Tytuł:Zdobądź klucz do celi Romanowa
Zleceniodawca:(brak)
Opis:Marek ma klucz do celi więziennej, aby go z niego wydobyć musisz: albo z nim walczyć, albo zapłacić 100 szt. złota, albo załatwić mu towarzystwo Anity. Żeby ją do niego sprowadzić należy pójść do burdelu, którym jest na prawo od wejścia do portu, na samym końcu ulicy,duży budynek. W nim jest właścicielka Sonia, która za 50 szt. złota użyczy Ci usług Anity. Klucz otrzymasz po rozmowie za celą.
Nagroda: +200 Doświadczenie, klucz do celi

Tytuł:Dogadaj się ze strażnikiem więziennym
Zleceniodawca:Marek
Opis:Zadanie polega na sprowadzeniu Anity do Marka. Prostytutka znajduje się na ławce przy drodze do celi Romanowa.
Nagroda: (brak)

Tytuł:Noc z Olgą
Zleceniodawca:Olga
Opis:Po zapłaceniu 50 szt. złota Sonii możesz spędzić noc z Olgą. Potem po krótkiej rozmowie z nią otrzymasz czar Żart.
Nagroda: +100 Doświadczenie

Tytuł:Pokonaj Eriksona
Zleceniodawca:(brak)
Opis:Zadanie polega tylko i wyłącznie na obiciu pijaka Eriksona.
Nagroda: +50 Doświadczenie

Tytuł:Damski bokser
Zleceniodawca:Gwen
Opis:Zadanie polega na pozbyciu się Eriksona z burdelu. Po krótkiej rozmowie sam opuści to miejsce.
Nagroda: +100 Doświadczenie, 70 szt. złota

Tytuł:Liczenie w pamięci
Zleceniodawca:Baxter
Opis:Należy policzyć ile jest 14 razy 17 (238).
Nagroda: +100 Doświadczenie

Tytuł:Mapa wyspy
Zleceniodawca:Nelson
Opis:Po poproszeniu Nelsona o zrobienie mapy całej wyspy, znajdź tajemne wyjście z miasta. Po tym odkryciu możesz otrzymać od kartografa wyrób za 250 szt. złota.
Nagroda: +100 Doświadczenie

Tytuł:Jack potrzebuje rumu
Zleceniodawca:Jack
Opis:Musisz dać Jackowi- osobie opiekującej się latarnią morską w mieście rum. Rum możesz znaleźć na plaży na samym początku gry.
Nagroda: +50 Doświadczenie

Tytuł:Skrzynia Jacka
Zleceniodawca:(brak)
Opis:Zadanie polega na opróżnieniu kufra należącego do Jacka. Klucz do niego znajduje się w dolnym pomieszczeniu za drewnianą kładką.
Nagroda: +100 Doświadczenie

Tytuł:Uwięziony poszukiwacz skarbów
Zleceniodawca:Dirk
Opis:Zadanie polega wydostaniu Olfa z domu pilnowanego przez Hernandeza. Dom jest nie daleko domu Leonarda i Alvaro.
Nagroda: +150 Doświadczenie

Tytuł:Patty chce opuścić miasto
Zleceniodawca:Patty
Opis:Po odnalezieniu tajnego przejścia powiedz Patty o odkryciu.
Nagroda: +400 Doświadczenie

Tytuł:Wszystko co uzdrawia
Zleceniodawca:Leonardo
Opis:Leonardo prosi Cię o znalezienie 10X ziele lecznicze, 5 roślin leczniczych oraz 2 korzenie lecznicze. Pokręć się po okolicy miasta i znajdź odpowiednie składniki. PO wszystkim wróć do alchemika i przekaż mu zdobyte składniki.
Nagroda: +300 Doświadczenie, mikstura życia

Tytuł:Wszystko co nie jest przybite do ziemi
Zleceniodawca:Walter
Opis:Walter prosi Cię o znalezienie 5 szt. toreb z narzędziami należącymi do gnomów. W calu ich zdobycia udaj się na wschodnie wybrzeże i trochę tam pobuszuj. Dobrym miejscem na zbieranie tego złomu jest też teren, na którym znajduje się Grygera i jego współpracownicy. Po zebraniu odpowiedniej ilości toreb zgłoś się do Waltera po nagrodę.
Nagroda: +500 Doświadczenie, 300 szt. złota, 3X surowe stalowe ostrze

Tytuł:Zebranie trojaczków
Zleceniodawca:Olf
Opis:Zadanie polega na powiadomieniu Dirka i Dytara o ucieczce Dytar siedzi u Patty, a Dirk u Josha.
Nagroda: +300 Doświadczenie

Tytuł:Synowie Tyldy
Zleceniodawca:Tylda
Opis:Tylda po opuszczeniu farmy straciła kontakt ze swoimi dziećmi: Williamem, Leonem i Beppo. Masz dla niej ich odszukać. William jest w Klasztorze na placu ćwiczeń. Leon znajduje się w domu na południowy-wschód od Klasztoru w domu nawiedzany przez duchy, a Beppo zbratał się z ludźmi Don Estebana i stoi przed jego siedzibą. Po dowiedzeniu się wszystkiego wróć poinformować matkę o dobrej nowinie.
Nagroda: +300 Doświadczenie

Tytuł:Zagoń służących do pracy
Zleceniodawca:Alvaro
Opis:Musisz znaleźć osoby mogące pomóc Walterowi. Pierwszy jest Pomocnik kowala obok bramy, a drugi również pomocnik na murach na samej górze po lewej od głównego wejścia do miasta. Koszt wynajęcia ich do pracy wynosi razem 100 szt. złota.
Nagroda: +50 Doświadczenie

Tytuł:Idź potajemnie za Garthem
Zleceniodawca:Łasica
Opis:Łasica prosi Cię o wyśledzenie, gdzie udał się Garth. Podążaj za nim omijając po drodze Lilly. Po dotarciu do okolic knajpy Josha, zadanie zostanie Ci automatycznie zaliczone.
Nagroda: +200 Doświadczenie

Tytuł:Cudowne chwile z Lilly
Zleceniodawca:Lilly
Opis:Lilly po pewnym czasie będzie chciała Cię namówić do opróżnienia swoich kieszeni. Jeśli się zgodzisz zapłacisz 100 szt. złota i zrelaksujesz się na kilka godzin.
Nagroda: +100 Doświadczenie

Tytuł:Dorwij Cuttera
Zleceniodawca:(brak)
Opis:Po wyśledzeniu gdzie podąża Garth udaj się do Cuttera, aby z nim porozmawiać ten wściekły za to, że wykryłeś co się święci, zaatakuje Cię. Pokonaj go i jego koleżkę – Gartha.
Nagroda: +100 Doświadczenie

Tytuł:Znajdź Gartha
Zleceniodawca:Łasica
Opis:Jeśli zgubiłeś Gartha po drodze, nic straconego. Udaj się do miejsca koło knajpy Josha. Będzie on tam stał z Cutterem.
Nagroda: +200 Doświadczenie

Nagroda: +350 Doświadczenie, 150 szt. złota

Tytuł:Pierścień Nelsona
Zleceniodawca:Nelson
Opis:Nelson bardzo chce odzyskać swój pierścień, który mu skradziono udaj się w tej sprawie do Kayleigh i najzwyczajniej ją pobij. Po odzyskaniu pierścienia wróć do Nelsona.
Nagroda: +150 Doświadczenie

Tytuł:Walter potrzebuje przerwy
Zleceniodawca:Walter
Opis:Kowal Walter nie wyrabia się z pracą i prosi Cię o znalezienie pomocy. Po znalezieniu dwóch pomocników poinformuj go o tej dobrej nowinie.
Nagroda: +100 Doświadczenie

wordpress theme jazzsurf.com