Outfaith. Nadal pod tą nazwą znana jest w Polsce modyfikacja, przedstawiania jeszcze w 2019 jako pełne przerobienie treści z modyfikacji…
Witaj w sekcji publicystyka. Znajdziesz tutaj wszelkiej maści publikacje, wywiady czy relacje związanie z grami ze świata Gothic.
Dämonenjäger der Nacht – wywiad z twórcami nowego moda
Łowcy Demonów Nocy – najpewniej tak będzie brzmiało tłumaczenie tytułu modyfikacji Dämonenjäger der Nacht, której prace zostały ogłoszone na forum…
Blog o Gothic Reloaded Mod już po polsku
Witamy ponownie w Kolonii! Tymi słowami witani jesteśmy na polskiej wersji strony o Gothic Reloaded Mod (GRM), czyli modyfikacji mającej…
Wakacyjny Specjał 2023: Community Story Team odpowiada na pytania Piranha Bytes Italia
Wraz z wydaniem 13. kalendarza adwentowego Community Story Project (CSP) w grudniu ubiegłego roku, pomyśleliśmy, że nadszedł czas, aby przyjrzeć…
Mija rok od premiery ELEX 2, Wywiad z Jenny Pankratz
Z okazji pierwszej rocznicy wydania ELEX 2, portal Game Rant przeprowadził wywiad z Jenny Pankratz (Piranha Bytes) i Florianem Emmerichem…
Wywiad z producentem Gothic Remake
Reinhard Pollice, dyrektor biznesowy THQ Nordic i kierownik studia Alkimia Interactive, udzielił wczoraj wywiadu dla niemieckojęzycznej redakcji serwisu techradar.com.
Wywiad z Amadeus’em Weidmann’em dla wccftech.com
Nie ma osoby, która by nie lubiła gier RPG. Jak również nie ma osoby, która by nie usłyszała o studiu…
Nowy Risen w drodze? Wywiad z Piranha Bytes
W czasie targów Gamescom 2014 redakcja portalu World of Risen przeprowadziła wywiad z członkami Piranha Bytes. Sam tekst odpowiada na…
Wywiad z Björn Pankratz
Dustin Hasberg członek portalu playnation.de przeprowadził wywiad z Björn Pankratz, współtwórcą serii Gothic i Risen. Z wywiadu możemy dowiedzieć się…
15 lat studia Piranha Bytes
Być może niewielu z was pamięta, jednak w ostatnich dniach Studio Piranha Bytes obchodziło okrągłą rocznicę 15 lat istnienia. Niemiecki…