Romek
Risen

Świat

Tytuł:Złodziejskie gnomy
Zleceniodawca:Seweryn
Opis:Seweryn prosi Cię o rozprawienie się ze złodziejskimi gnomami. Znajdziesz je na wzniesieniu za farmą. Po zabiciu wszystkich sześciu zadanie zostanie Ci automatycznie zaliczone.
Nagroda: +300 Doświadczenie, 200 szt. złota

Tytuł:Zaległy raport o sytuacji
Zleceniodawca:Seweryn
Opis:Musisz dla Seweryna znaleźć grupę należącą do Rudolfa. Żeby go odnaleźć udaj się do miejsca gdzie siedzi Jan. Udaj się drogą na bagna i na skrzyżowaniu skręć w prawo. Zobaczysz Wojownika zakonu. idź w głąb obozu aż po pewnym czasie zobaczysz Rudolfa.
Nagroda: +300 Doświadczenie

Tytuł:Trzepot skrzydeł grobowych ciem
Zleceniodawca:Derry
Opis:Derry prosi Cię o zabicie trzepoczących grobowych ciem znajdujących się w okolicy. Od miejsca gdzie jest Derry i w przeciwnym kierunku niż do obozu Seweryna, a natkniesz się na nie. Po zabiciu wszystkich ośmiu wróć do Derrego po nagrodę.
Nagroda: +250 Doświadczenie, 25 szt. złota

Tytuł:Rhobart potrzebuje zioła
Zleceniodawca:Rhobart
Opis:Rhobart poprosi Cię o znalezienie 10 sztuk zioła. Akurat w okolicy rośnie ich mnóstwo w okolicy. Zerwij odpowiednią ilość i wróć do Rhobarta.
Nagroda: 70 szt. złota

Tytuł:Przegrana sprawa
Zleceniodawca:Rudolf
Opis:Po rozmowie z Rudolfem udaj się z powrotem do Seweryna i poinformuj go, że grupa na zachodzie jeszcze żyje.
Nagroda: +300 Doświadczenie, Żart

Tytuł:Przeklęci lordowie
Zleceniodawca:Leon
Opis:Leona po znalezieniu pierścienia wasalnego dręczą duchy. Musisz mu pomóc rozwiązać ten problem. Pierwszy zrujnowany zamek, który odwiedzasz znajduje się na zachodnim wybrzeżu, tam gdzie była więziona Patty. Po wejściu od południowej bramy przejdź przez kolejną, a następnie skręć w lewo. Zobaczysz schody na dół. Udaj się nimi i już w pierwszej sali znajdziesz nieumarłego władcę, który posiada owy pierścień. Z tego miejsca udaj się tam gdzie był ukryty skarb Stalowobrodego. W okolicy znajduje się kolejny zrujnowany zamek. Gdy do niego dochodzisz, idź na przełaj w prawo. Powinien być tam świerszcz bojowy. Później spotkasz nieumarłego władcę i jego podwładnych. po pokonaniu ich znalazłeś kolejny pierścień. Następnie udaj się do jaskini przez, którą musiałeś przejść aby dojść do Grygery. W pierwszym holu udaj się w lewo i dojdź do końca. Pokonaj wszystkie szkielety i od jednego z nich o imieniu Patroscon zabierz kolejny artefakt. następnie cofnij się i udaj się dróżką na południe podążaj cały czas głównym traktem aż nie ujrzysz kolejnego zrujnowanego zamku. Rób to co w poprzednich i zabierz nieumarłemu władcy będącemu w środku zamku pierścień wasalny. Ostatni pierścień znajduje się na północnym zachodzie. Idź ponownie przez jaskinię gdzie był Patroscon, a następnie udaj się do siedziby Grygery. Jeśli już wcześniej załatwiłeś nieumarłego władcę nie masz nawet po co tam iść. Ostatni zrujnowany zamek leży na północ od chaty Leona. Udaj się tam i rozpraw z ostatnim z władców. Wróć do nawiedzanego przez duchy Leona i przekaż mu wszystkie pierścienie, po której nieszczęśliwiec będzie wniebowzięty.
Nagroda: +500 Doświadczenie, 300 szt. złota, żart, przemiana w popiołaka, otwieranie zamków (zwoje)

Tytuł:Zgłoś się do mistrza Pallasa
Zleceniodawca:Carlos
Opis:Po wykurzeniu wszystkich ludzi Estebana w mieście udaj się do Klasztoru. Nie powinieneś mieć z tym problem szczególnie, że droga jest oznakowana. Pogadaj z Pallasem, a otrzymasz nagrodę.
Nagroda: +250 Doświadczenie, 100 szt. złota

Tytuł:Inicjacja
Zleceniodawca:Ignatius
Opis:Musisz udać się do świątyni i porozmawiać z Inkwizytorem Mendozą. Po krótkiej rozmowie zadanie zostanie Ci zaliczone. Obierając drogę wojownika wybieraj te odpowiedzi, które łączą się z siłą i maks. liczbą punktów życia.
Nagroda: +50 Doświadczenie

Tytuł:Idź za inkwizytorem
Zleceniodawca:Inkwizytor Mendoza
Opis:Po inicjacji musisz udać się za Mendozą do wejścia do wulkanu. Przed nim zatrzyma się inkwizytor i zadanie zostanie Ci zaliczone.
Nagroda: +50 Doświadczenie

Tytuł:Kryształowe dyski dla Inkwizytora
Zleceniodawca:Inkwizytor Mendoza
Opis: Żeby odnaleźć wszystkie pięć dysków należy wykonać zadania:”Legenda o Grygerze”, „Uszkodzony dysk”, „Tajemnica wschodniej świątyni”, „Znajdź wielki skarb Stalowobrodego” i udać się do Don Estebana po ostatni z tych artefaktów. Po wszystkim wróć do Inkwizytora, aby przyjąć nowy tytuł Komendanta.
Nagroda: +1000 Doświadczenie

Tytuł:Gdzie jest złota dostawa?
Zleceniodawca:Inkwizytor Mendoza
Opis:Po przybyciu u do obozu i pokonaniu gnomów. Porozmawiaj z Sewerynem o dyskach. Po nieprzyjemnej wiadomości o kradzieży dysku przez gnomy, zadanie zostanie Ci zaliczone.
Nagroda: +250 Doświadczenie

Tytuł:Cyrusa spóźnia się
Zleceniodawca:Inkwizytor Mendoza
Opis:Przed miejscem, w którym spotkałeś Henrika znajduje się dróżka w lewo. Udaj się nią i podążaj cały czas głównym szlakiem aż do momentu, gdy zobaczysz po swojej lewej stronie chatkę druida i stojącego przed nią Cyrusa.
Nagroda: +250 Doświadczenie

Tytuł:Powstanie gnomów
Zleceniodawca:Seweryn
Opis:Po przybyciu ponownym do obozu Seweryna zostanie ona zaatakowana przez gnomy. Zabij całą dziesiątkę i uratuj towarzyszy z opresji.
Nagroda: +400 Doświadczenie, 200 szt. złota

Tytuł:Skradziony kryształowy dysk
Zleceniodawca:Seweryn
Opis:Aby dotrzeć do Grygery- ogra, który posiada kryształowy dysk musisz na początku udać się do wschodniej bramy miasta. Od patrząc w przeciwną stronę niż jest miasta prowadzi nieoznakowana droga. Udaj się nią. Po pewnym czasie dotrzesz do skrzyżowania dróg. Idź tą prowadzącą na wschodnie wybrzeże. Później dojdziesz do jeziora. Wybierz jego lewą stronę i podążaj tak długo, aż nie zobaczysz jaskini. Wypraw się do niej, lecz uważaj. Stwory znajdujące się w niej są dosyć silne. Szczególnie strzeż się przed Ghulami. Po pewnym czasie wyjdziesz z jaskini i idąc głównym szlakiem dotrzesz do Henrika. Reszta drogi jest opisana w zadaniu:”Legenda o Grygerze”. Po załatwieniu Grygery zabierz z jego ciała skradziony przez gnomy kryształowy dysk.
Nagroda: +400 Doświadczenie, 500 szt. złota

Tytuł:Legenda o Grygerze
Zleceniodawca:Henrik
Opis:Po drodze do odzyskania kryształowego dysku natykamy się na myśliwego- Henrika. Szuka on partnera, który wyruszyłby walczyć w ramię w ramię z nim przeciw Grygerze. Zgódź się i prowadź go na spotkanie z przywódcą gnomów. Udaj się znajdującym w pobliżu długim mostem. Po pewnym czasie natkniesz się na pierwsze gnomy z bandy Grygery. Idź dalej na przód zabijając przy okazji zastępy gnomów. Po pewnym czasie znajdziesz się na rozstaju dróg. Udaj się tą prowadzącą na północ. Trafisz wtedy na pokaźną grupkę gnomów. Załatw je i podążaj dalej w ruiny. Znowu będziesz musiał rozprawić się z silnymi przywódcami gnomów będących w ruinach. Po pewnym czasie znajdziesz wejście. Spenetruj je i idź cały czas główną drogą aż w pewnym momencie natkniesz się na dwóch wodzów gnomów i Grygerę- trochę niedorobionego ogra. Pokonaj go i pokaż nie tylko mięśnie są ważne.
Nagroda: +1000 Doświadczenie

Tytuł:Przeszukiwanie chaty druida
Zleceniodawca:Cyrus
Opis:Cyrus udając się na miejsce pobytu Eldrika, nie znajduje go. Musisz pomóc mu w odnalezieniu druida. Pierwszy krokiem jest przeszukanie jego chatki i znalezienie w niej rękawa leżącego między dwoma połowami złamanego stołu.
Nagroda: +150 Doświadczenie

Tytuł:Ani śladu Eldrika
Zleceniodawca:Cyrus
Opis:Musisz odnaleźć Eldrika w celu zdobycia kolejnej z pięciu części kryształowego dysku. Udaj się w tej sprawie do Jasmin, która po kupnie za 200 szt. złota skór od niej wypożyczy Ci wilka- Rufo, który zaprowadzi Cię do miejsc związanych z zaginięciem Eldrika. na końcu trafisz na magiczną barierę, której można się pozbyć za pomocą odpowiedniego zaklęcia. W tym celu musisz wrócić do Cyrusa i zaprowadzić go w owe miejsce. Po dotarciu do bariery otrzymasz od maga 3 zaklęcia niszczenia magicznego pola. Użyj je i wejdź do środka. W pierwszym pomieszczeniu znajdziesz dwa jaszczuroczłeki. Po wejściu do głównej sali udaj się prosto i pokonaj wszystkie popularne stwory z Gothica 2. Następnie idź znowu w prawo i otwórz potężną ścianę za pomocą kołowrota. Potem załatw kręcące się w pobliżu potwory i za pomocą pierścienia uwolnij kapłana znajdującego się w jeszcze niedawno zamkniętej sali. Po zabiciu silnego przeciwnika. Pomóż Eldrikowi wydostać się z celi. Użyj w tym celu dźwigni będącej na ścianie.
Nagroda: +500 Doświadczenie

Tytuł:Zabierz gnomom 15 toreb na narzędzia
Zleceniodawca:(brak)
Opis:Zadanie czasochłonne. musisz podczas wykonywania innych zadań za każdym razem jak zobaczysz grupę gnomów, staraj się wyeliminować wszystkie i przeszukać ich ciała. Dobrym miejscem na zbieranie tych toreb jest wschodnie wybrzeże gdzie gnomów jest na potęgę.
Nagroda: +500 Doświadczenie

Tytuł:Znaleziono kostur druida
Zleceniodawca:(brak)
Opis:Podczas podążaniu za Rufo trafisz na miejsce, w którym znajduje się kostur. Zabierz go i ciesz się wykonanym zadaniem.
Nagroda: +300 Doświadczenie

Tytuł:Weź od Cyrusa uszkodzony dysk
Zleceniodawca:Eldrik
Opis:Eldrik nie chce współpracować z magami, więc musisz zabrać kryształowy dysk od Cyrusa. Ten niechętnie odda Ci go, ale się na Ciebie nie obrazi.
Nagroda: +200 Doświadczenie

Tytuł:Idź za Eldrikiem do jego chatki
Zleceniodawca:Eldrik
Opis:Po uwolnieniu druida podążaj za aż do jego chatki. Nieskomplikowane zadanie, wystarczy nie zgubić idącego przed Tobą Eldrika.
Nagroda: +100 Doświadczenie

Tytuł:Uszkodzony dysk
Zleceniodawca:Eldrik
Opis:Po powrocie z ruin będziesz musiał razem z Eldrikiem naprawić kryształ. Po przekazaniu aktywnego kryształu druidowi udaj się za nim do pobliskiego miejsca napełnionego ogromną magiczną siłą. Gdy Eldrik wypełni powinność wobec Ciebie czy naprawi kryształ, zadanie zostanie zaliczone.
Nagroda: +250 Doświadczenie

Tytuł:Eldrikowi potrzebny jest magiczny kryształ
Zleceniodawca:Eldrik
Opis:Eldrik, żeby naprawić kryształowy dysk potrzebuje aktywnego kryształ. Po dostaniu od niego klucza do kufra w chacie druida, otwórz go i wyjmij owe źródło magii oraz przekaż mu je.
Nagroda: +200 Doświadczenie

Tytuł:Złóż druidowi raport o świątyni
Zleceniodawca:Eldrik
Opis: W Wulkanicznej  Twierdzy, przed zwodzonym mostem, który nam rozkazał opuścić Inkwizytor Mendoza, znajduje sie kolumna z pismem Jaszczuroludzi. Wystarczy je przeczytać, po czym przy następnym  spotkaniu z druidem (nastąpi to z biegiem kolejnych zadań) opowiedzieć mu o sytuacji w świątyni.
Nagroda:

Tytuł:Patty w tarapatach
Zleceniodawca:Balturo
Opis:Spotkał Cię dziwny człowiek o imieniu Balturo. Poprosił, żebyś pomógł Patty znajdującej się w mieście. Jeśli wcześniej pomogłeś Patty uciec z miasta to znajdziesz ją w pobliżu ogniska niedaleko tajemnego przejścia. Po krótkiej rozmowie zadanie zostanie Ci zaliczone.
Nagroda: +250 Doświadczenie

Tytuł:Tajemnica wschodniej świątyni
Zleceniodawca:Fincher
Opis:Ludzie Dona założyli obóz w ruinach, w których do tej pory nie było Inkwizycji, jednak Fincher martwi się, że od dawna nie ma raportu z tamtego terenu. Musisz udać się do Danilo – dowódcy tej wyprawy. prze teleportuj się do Klasztoru i udaj się w kierunku miasta. W pewnym momencie udaj się w przeciwnym kierunku niż kierunkowskaz do miasta. Przejdziesz obok domu Leona, a następnie zauważysz dwa następujące po sobie znaki prowadzące na wschodnie wybrzeże. Gdy znajdziesz drugi skręć w lewą główną drogę i podążaj nią do czasu aż nie zobaczysz kładki. Zmień wtedy kierunek w prawo i idź na przełaj. Po zobaczeniu drogi prowadzącej pod górę po prawej udaj się nią i znajdziesz pożądaną świątynię. Po odnalezieniu Olfa w lewym korytarzu zabierz od niego stare popiersie i udaj się do miejsca gdzie pracuje Dytar. Jest tam ołtarz i trzy kraty. Aby otworzyć te drugie połóż na ołtarzu po kolei trzy stare popiersia. Otworzą one automatycznie przejścia. Klucze do dostania się wgłąb ruin znajdują się w rękach dwóch braci Dirk i Olfa oraz w sarkofagu na wprost od trupa Danilo. Po przejściu przez trzy kraty udaj się w prawo i za pomocą lewitacji przeleć nad zabójczymi kolcami wyskakującymi z ziemi. Potem przed pomieszczeniem z sarkofagami zejdź na dół i podążaj dalej ścieżką. Po pewnym czasie wskocz na ziemny stopień. Następnie zeskakuj powoli aż dotrzesz do opuszczonego domu. zejdź na dół i zobaczysz jaszczuroczłeka i parę szkieletów. Po zabiciu wszystkich oponentów. Zabierz od kapłana jaszczuroludzi czwarty kryształowy dysk.
Nagroda: +500 Doświadczenie

Tytuł:Zabij Lorda Patroscona
Zleceniodawca:(brak)
Opis:Po dotarciu do jaskini na wschodzie schodzisz do krypty gdzie znajduje się parę szkieletów i Patroscon. Zabij ich i zabierz wszelkie łupy tam znalezione.
Nagroda: +300 Doświadczenie

Tytuł:Znajdź żołnierza Danilo
Zleceniodawca:Maliko
Opis: Pierwszą osobą, którą zobaczysz w świątyni to Maliko. Opowie Ci o sytuacji, która ich tutaj zastała. Po rozmowie z nim idź wgłąb ruin. Zobaczysz strażnika imieniem Adan. Udaj się teraz w lewo. Po pewnym czasie trafisz na dwa ghule i ciało Danila.
Nagroda: +350 Doświadczenie

Tytuł:Zagubiony we wschodniej świątyni
Zleceniodawca:Dytar
Opis:W tej samej sali co Adan znajduje się jeden z braci, którym pomogłeś uciec z miasta. Dytar. Poprosi Cię on o znalezienie Olfa, który udał się wraz z wojownikami w głąb ruin. Od miejsca gdzie znalazłeś Danila idź w lewo i pokonaj Ghula. otwórz za pomocą dźwigni kratę i porozmawiaj z Olfem.
Nagroda: +250 Doświadczenie

Tytuł:Znajdź wyjście ze wschodniej świątyni
Zleceniodawca:Dirk
Opis:Dirk przez przypadek wpadł w zasadzkę i nie wie jak się z niej wydostać. Na początku udaj się do krat i skręć w prawo. zabij ghula i po znalezieniu się po drugiej stronie przejścia otwórz zaryglowany metalem otwór za pomocą dźwigni. Idź następnie przed siebie w przeciwną stronę niz jest Dirk i uwolnij za przy użyciu kołowrota siebie i towarzysza z opresji.
Nagroda: +300 Doświadczenie

Tytuł:Powiedz Fincherowi o wpadce we wschodniej świątyni
Zleceniodawca:Maliko
Opis:Maliko nie chcąc się narażać Fincherowi prosi Cię o przekazanie smutnej wiadomości prawej ręce Dona. Używasz do tego wcześniej otrzymanego teleportu. Udaj się potem do kwatery Dona i zawiadom Finchera o niepowodzeniu akcji.
Nagroda: +400 Doświadczenie, 300 szt. złota

Tytuł:Wyprawa na zachodnie wybrzeże
Zleceniodawca:Patty
Opis:Po wykonaniu zadania dla Balturo Patty wtajemniczy Cię w treść listu, który jej przekazałeś. Po długim naleganiu będziesz mógł z nią udać się na zachodnie wybrzeże. Po niekrótkiej drodze traficie razem z Patty w pożądane miejsce.
Nagroda: +300 Doświadczenie

Tytuł:Następna wskazówka Stalowobrodego
Zleceniodawca:Patty
Opis:Po dotarciu z Patty na zachodnie wybrzeże otrzymasz od niej klucz do skrzyni, w której ukrył coś jej ojciec. Odkop grób bezimiennego łotra i otwórz kufer. Znajdziesz tam szkatułkę. Przekaż ją Patty.
Nagroda: +200 Doświadczenie

Tytuł:Dziedzictwo wielkiego pirata
Zleceniodawca:Patty
Opis:Po wykonaniu zadań „Bezimienne groby” i „Idź za Erongą do Romanova” udaj się przez ruiny traktem na północny zachód. Po drodze jedynymi potworami mogącymi Ci sprawić problem są szkielety i świerszcze bojowe. Za małą jaskinią skręć w prawo, a dotrzesz do bandy Romanova. Po znalezieniu dla niego skarbu odnajdź Patty. Wróć z nią do miasta, załatw Romanova i daj córce Stalowobrodego to co się jej należy.
Nagroda: +500 Doświadczenie

Tytuł:Bezimienne groby
Zleceniodawca:Patty
Opis:Patty zleciła Ci znalezienie skarbu. Aby tego dokonać musisz odwiedzić wszystkie pięć nieoznaczonych grobów na wyspie. żeby znaleźć pierwszy musisz się cofnąć i udać się drogą na zachodnie wybrzeże po chwili zauważysz Wasyla. pozwól mu na dołączenie do kompanii i ruszaj dalej. Po pewnym czasie dotrzesz do cmentarzyska chronionego przez kilka szkieletów. Po wejściu odrazu opuść nekropolię ze strony wschodniej przypuszczając, ze przechodziłeś obok dwóch bojowych świerszczy. Zobaczysz wtedy żyłę złota, a niedaleko niej bezimienny grób nr 1. Następne miejsce, które musisz odwiedzić to grób na farmą Tristana. Udaj się w celu odnalezienia go do skrzyżowania skąd można dojść do Patty i Jana. Wybierz drogę na wprost. Idź prosto przez obóz Rudolfa do momentu skręcenia drogi w lewo. Wtedy udaj się do pobliskiego ogniska, a następnie do krawędzi urwiska. Za pomocą zaklęcia lewitacji doleć do zaznaczonego miejsca na mapie. Wykop z grobu skarb i zabierz go ze sobą. Później musisz odwiedzić grób numer 3, ale przed tym za pomocą pobliskiej kuli lewitacji dostań się na w pobliże farmy Tristana. Udaj się teraz w kierunku miasta. Po dotarciu do zachodniej bramy skieruj swe kroki ku plaży i dojdź do jej końca w przeciwną stronę niż jest miasto. Po prawej stronie zauważysz wtedy mały klif, na którym znajduje się kolejny miejsce pochówku bezimiennej osoby. Wróć teraz do skrzyżowania dróg w pobliżu mostu, który musiałeś na początku gry przekroczyć z Tellurem i podążaj tą samą drogą co wtedy. miejsca zaraz za znakiem informującym Ciebie o kierunku trasy do miasta. Powinien być w tym miejscu gnom. Skręć w prawo aż dojdziesz do urwiska. Przeleć nad nim za pomocą lewitacji i podążaj ciągle wyznaczoną dróżką aż dotrzesz do domu Leona. za nim w kierunku południowo zachodnim znajduje się przedostatni grób. Po tym zdarzeniu powróć do miejsca, w którym zboczyłeś z głównej trasy do miasta i podążaj do wschodniej bramy. Gdy zobaczysz ją po swojej prawej stroni idź prosto. Przy plaży znajdziesz Eriksona. Po małej pogawędce przepraw się przez wodę na drugą stronę. Dojdź do jedynego na tej wyspie traktu i zaraz za łukiem skręć w prawo. Po małym powyginaniu się twojego bohatera dojdziesz do ostatniego miejsca spoczynku bezimiennego łotra, rabusia bądź złodzieja.
Nagroda: +1000 Doświadczenie

Tytuł:Idź za Erongą do Romanova
Zleceniodawca:Eronga
Opis:Po powrocie na miejsce tymczasowego pobytu Patty spotkasz dziwnego osobnika o imieniu Eronga. Rozkaże on Tobie podążać za nim albo nigdy już nie zobaczysz córki Stalowobrodego. Spełnij jego żądanie. Po dotarciu przed stare ruiny twoje drogi i sługusa Romanova rozejdą się. Musisz teraz podróżować tylko na północny zachód, aby dopaść przeciwnika ojca Patty.
Nagroda: +200 Doświadczenie

Tytuł:Umowa z Romanovem
Zleceniodawca:Romanov
Opis:Romanov obiecał Ci oddać Patty jeśli ty zdobędziesz dla niego skarb. Po wejściu zabij dwa ghule i odkop grób Diligera, w którym jest skarb. Wyjdź cały i zdrowy z jaskini i przekaż mapę Romanowovi.
Nagroda: +500 Doświadczenie

Tytuł:Znajdź wielki skarb Stalowobrodego
Zleceniodawca:(brak)
Opis: Po otwarciu odpowiedniej skrzyni w miejscu ukrycia skarbu i opróznieniu jej, zadanie zostanie Ci zaliczone.
Nagroda: +1000 Doświadczenie

Tytuł:Znajdź wszystkie kryształowe dyski
Zleceniodawca:(brak)
Opis: Po odnalezieniu wszystkich dysków, zadanie zostanie Ci automatycznie zaliczone do udanych.
Nagroda: +250 Doświadczenie

Tytuł:Gdzie jest Patty?
Zleceniodawca:(brak)
Opis:Po oddaniu mapy Romanov wskaże Ci miejsce ukrycia Patty. Wróć do ruin, do których zaprowadził Cię Eronga. Na głównym dziedzińcu udaj się schodami w dół w stronę morza. Znajdziesz tam drzwi, za którymi skryła się Patty.
Nagroda: +400 Doświadczenie

Tytuł:Mapa morska Stalowobrodego
Zleceniodawca:Patty
Opis:Po oddaniu mapy Romanowovi musisz ją ponownie odzyskać dla Patty. Udaj się w tym celu do miasta i odnajdź przeciwnika Stalowobrodego. Pójdź do tajemnego przejścia obok zachodniej bramy. Spotkasz przy wtedy przy ognisku załogę Romanova. Rozpraw się z nią i odzyskaj mapę. Po wszystkim oddaj mapę Patty.
Nagroda: +250 Doświadczenie

Tytuł:Miecze jaszczuroludzi
Zleceniodawca:Walter
Opis:Po zdobyciu chociaż jednej sztuki broni należącej do jaszczuroludzi zgłoś się do Waltera. Po krótkiej rozmowie i zobowiązaniu się do przyniesienia Walterowi obsydianu i złota zadanie zostanie Ci zaliczone.
Nagroda: +100 Doświadczenie

Tytuł:Brama do wnętrza wulkanu
Zleceniodawca:Inkwizytor Mendoza
Opis:Gdy powiadomisz Inkwizytora o gotowości do przeprowadzenia akcji uda się on, by otworzyć wrota. Po otwarciu zadanie zostanie Ci automatycznie zaliczone. Uważaj jednak na jaszczuroludzi ukrytych w środku.
Nagroda: +500 Doświadczenie

Tytuł:Kamienie teleportacyjne
Zleceniodawca:Inkwizytor Mendoza
Opis:Zadanie polega na odnalezieniu wszystkich 14 kamieni teleportacyjnych. Teraz po krótce opiszę ich lokalizację. Większość z nich powinieneś znaleźć podczas przechodzenia wszystkich dostępnych tu zadań. Pierwszy z kamieni dostajesz od Inkwizytora na początku II rozdziału. Drugi dostajesz od Finchera – jednego z żołnierzy w obozie na bagnie. Trzeci jest u jaszczuroludzi w pobliżu pierwszego grobowca, z którym miałeś do czynienia w grze, w pobliżu chaty Jana. Czwarty kamień znajduje się w świątyni, z której musiałeś wyzwolić Eldrika u jednego z jaszczuroludzi. Piąty prowadzi do wschodniej części wulkanu, a kamień posiada jeden ze szpiegów, których musiałeś unicestwić. Szósty jest u jaszczuroczłeków za farmą Tyldy. Siódmy posiadają te same potwory w pobliżu jaskini z Patrosconem, obok jeziora. Ósmy dostajesz od komendanta miasta Carlosa. Dziewiąty kamień posiadają znowu jaszczuroludzie w pobliżu miejsca gdzie stacjonuje Stan i ludzie Seweryna. Dziesiąty znajduje się kolejny raz u zmutowanych jaszczurek w pobliżu ruin, gdzie musiałeś odnaleźć nowicjusza z kryształem ognia. Jedenasty jest we wschodniej świątyni gdzie znajdował się jeden z kryształowych dysków. Dwunasty posiadają jaszczuroludzie w pobliżu obozu Rudolfa. Przedostatni mają jaszczurki za domkiem Rhobarta przed ogromną jaskinią, w pobliżu której jest ogr, a ostatni kamień teleportacyjny jest w posiadaniu jaszczuroludzi niedaleko dom Jasmin.
Nagroda: +300 Doświadczenie

Tytuł:Otwórz wielką bramę
Zleceniodawca:Inkwizytor Mendoza
Opis:Po wejściu do wypełnionej po brzegi jaszczuroludźmi świątyni dotrzesz po pewnym czasie z Inkwizytorem do bramy. Rozkaże Ci on ją otworzyć. Nie pozostało Tobie nic innego niż wykonanie tego polecenia. Udaj się w tym celu najpierw w prawo. Po zabiciu dwóch świerszczy bojowych i skorpiona. wejdź po półkach skalnych na górę, przeskocz na drugą stronę i za pomocą zaklęcia przemiany w łodzika przejdź na drugą stronę. Następnie dostań się do następnego pomieszczenia i regularnie zabijaj wszystko co się rusza. W sali z dwoma wyjściami pociągnij za pierścień znajdujący się między nimi. Później wskocz po zawalonym stropie na górę. Gdy wejdziesz na wyższy poziom uważaj na częste pułapki. pierwsza trafi Ci się w miejscu, z którego widać dwa jaszczuroczłeki. Przeskocz nad zapadnią i rozpraw się z potworami. W korytarzu wychodzącym z owego pomieszczenia jest kolejny problem- kolce wychodzące z ziemi. Postaraj się nad nimi przeskoczyć, a później daj się „zaskoczyć” przez zapadnię w następnej sali. zabij wszystkie potwory kręcące się w pobliżu i przekręć korbę. Od razu po tym udaj się do ślepego korytarza, gdzie za pomocą przełącznika otwórz tajemne drzwi i wróć do miejsca, w którym znajduje się Inkwizytor. Druga droga, którą musisz zbadać wiedzie na lewo. Po pogruchotaniu kości kilku stworom. Dotrzesz po pewnym czasie do urwiska. Użyj zaklęcia lewitacji i przedostań się na teren przeciwnika- czterech jaszczuroczłeków. Po zabiciu ich udaj się do małego pomieszczenia z dźwignią. Skorzystaj z niej i przejdź bezpiecznie przez pierwszą pułapkę. Rozwal znajdującą się po twojej prawej stronie ścianę i rozpraw się z jaszczuroczłekami. Po zabiciu wartownika w zamkniętym kratą pomieszczeniu połóż na dwóch ołtarzach stare popiersia znalezione przedtem w ciele tych nikczemnych potworów. W ostatnim pomieszczeniu znajdziesz korbę, którą należy przekręcić. Po wszystkim powróć do bramy i poinformuj o sukcesie Inkwizytora.
Nagroda: +1000 Doświadczenie

Tytuł:Tunel
Zleceniodawca:Inkwizytor Mendoza
Opis:Po otwarciu bramy musisz sprawdzić czy za nią nie kryje się żadna zasadzka. Rzuć czar telekineza na znajdującą się po drugiej stronie zasadzki dźwignie, a zadanie zostanie Ci zaliczone.
Nagroda: +500 Doświadczenie

Tytuł:Opuść ten duży most zwodzony
Zleceniodawca:Inkwizytor Mendoza
Opis:Razem z wojskami Inkwizycji rozsialiście niezły popłoch w szeregach jaszczuroludzi. Żeby jednak dostać się do środka musisz opuścić zwodzony most. W tym celu pójdź do miejsca, w którym stoi komendant i za pomocą czaru telekinezy przekręć korbę i zwodzonym mostem przedostań się na drugą stronę. Idź wyznaczoną trasą do momentu, aż dotrzesz do Brenta. Zgodnie z jego instrukcjami znajdź mapę, a potem wróć do Inkwizytora i pokaż mu mapę. Po krótkiej rozmowie podążaj za nim załatwiając przy okazji kilka potworów. Po przyprowadzeniu Ethana do kopania w najsłabszej ścianie chroniącej fortecę pójdź ponownie za Mendozą. Połóż niedawno otrzymane stare popiersie na ołtarzu i przygotuj się do walki. Po pokonaniu zastępów jaszczuroczłeków i przeczytaniu inskrypcji na kolumnie wróć do Ethana. Pracuś już odkopał przejście, jednak tylko za pomocą zaklęcia łodzika można się przedostać na drugą stronę. Mendoza Cię opuści i od tej chwili możesz polegać wyłącznie na sobie.
Nagroda: +1000 Doświadczenie

Tytuł:Szukanie mapy
Zleceniodawca:Brent
Opis:Ku wielkiemu zdziwieniu spotkasz w środku wulkanu człowieka o imieniu Brent. Powie Ci on, że żeby opuścić zwodzony most należy najpierw zdobyć mapę od Saurian. Najłatwiej jest się użyć zdobytego wcześniej teleportu przenoszącego nas do północnowschodniej części wyspy i udać się do Jasmin. To właśnie na jej domu znajduje się oddział liczący 5 jaszczuroczłeków. Po pokonaniu go zabierz z ciała dowódcy pożądaną mapę. Udaj się potem z Mendozą do przejścia. Przy pomocy zaklęcia przemiany w łodzika przejdź na drugą stronę. Udaj się teraz w prawo i w pierwszy korytarz po przeciwnej stronie. pójdź schodami do góry, zabij dwóch jaszczuroczłeków i udaj się przez most do korby, którą musisz przekręcić, aby opuścić zwodzony most.
Nagroda: +750 Doświadczenie

Tytuł:Jaszczurza inwazja
Zleceniodawca:(brak)
Opis:Po wytropieniu oddziału jaszczuroludzi i pokonaniu go, zadanie zostanie Ci samo zaliczone.
Nagroda: +200 Doświadczenie

Tytuł:Wejście do krypty
Zleceniodawca:Inkwizytor Mendoza
Opis:Po dotarciu na miejsce z Inkwizytorem musisz się udać się do Ethana, aby ten zniszczył ścianę w najsłabszym punkcie. Po rozmowie z Ethanem zadanie zostanie Ci zaliczone.
Nagroda: +100 Doświadczenie

Tytuł:Dotarłeś do krypty
Zleceniodawca:(brak)
Opis:Po użyciu zaklęcia przemiany w łodzika i przejściu na drugą stronę do krypty, zadanie zostanie Ci samoistnie zaliczone.
Nagroda: +1000 Doświadczenie

Tytuł:Zabezpiecz wulkaniczną twierdzę.
Zleceniodawca:Ignatius
Opis:Po wykonaniu poniższych zadań i pokonaniu wszystkich jaszczuroludzi na terenie klasztoru udaj się do Ignatiusa poinformować go o swoim zwycięstwie.
Nagroda: +1000 Doświadczenie

Tytuł:Rozkazy dla magów
Zleceniodawca:Ignatius
Opis:Udaj się do Cyrusa, Ilumara, Vitusa i Abraxa i poinformuj ich, że mają się wszyscy zebrać przy świętym płomieniu w świątyni. Po znalezieniu zabitego Pallasa, przekaż tą smutną wiadomość Ignatiusowi.
Nagroda: +750 Doświadczenie

Tytuł:Zapasy z biblioteki
Zleceniodawca:Abrax
Opis:Abrax poprosił Cię o uratowanie zapasów alchemicznych z biblioteki. Po zabraniu ich z ciał jaszczuroludzi przekaż je Syriuszowi, który zamknął się w komnacie mistrza.
Nagroda: +500 Doświadczenie

Tytuł:Przepędź intruzów
Zleceniodawca:Abrax
Opis:Abrax prosi Cię o przepędzenie jaszczuroludzi z biblioteki. Udaj się w tym celu do przejścia, którym w I Rozdziale musiałeś dostać się do alchemika. Po drodze zabij wszystkich 10 Saurian i zabierz z ciała z jednego z nich księgę, której nie możesz otworzyć.
Nagroda: +500 Doświadczenie

Tytuł:Syriusz ma problemy z Abraxem
Zleceniodawca:Syriusz
Opis:Po przedostaniu się do stanowiska alchemicznego Abraxa spotkasz nowicjusza- Syriusza. Narzeka on, że mistrz go nie zauważa. Przekaż młodzieńcowi notatki i 3X zapasy alchemiczne, a wykonasz zlecone Ci zadanie.
Nagroda: +500 Doświadczenie

Tytuł:Szpiegujący zwiadowcy
Zleceniodawca:Magnus
Opis:Strażnik zachodniej bramy poinformuje Cię o jaszczuroczłekach szukających drogi do miasta. Udaj się do tajemnego przejścia i rozwiąż ten problem.
Nagroda: +300 Doświadczenie

Tytuł:Przywódca jaszczurek za miastem
Zleceniodawca:Magnus
Opis:Po pozbyciu się szpiegów z tajemnego przejścia musisz dla Magnusa bądź Leto znaleźć i zabić przywódcę jaszczuroczłeków za miastem. W tym celu udaj się do wschodniej bramy miasta w pobliżu, której kręcą się stwory. Zabij je i powiadom swojego zleceniodawcę o powodzeniu akcji.
Nagroda: +500 Doświadczenie

Tytuł:Uwolnij ducha Ursegora
Zleceniodawca:Ursegor
Opis:Aby dotrzeć do tytana udaj się od wejścia do krypty w prawo i idź do końca. Zabij odźwiernego i za pomocą klucza, który przy nim znajdziesz otwórz ostatnią bramę po przeciwnej stronie na lewo od wejścia do krypty(nie mostu!). Znajdziesz tam Ursegora, ktory prosi Cię o uwolnienie jego duszy, a w zamian pomoże Ci otworzyć ostatnią bramę. W tym celu zabierz pobliskie popiersie jaszczuroczłeka i udaj się do miejsca na przeciwko wejścia. Połóż na ołtarzu popiersie i wejdź do środka. Zabij Zel Zerata i zabierz mu czaszkę. Następny tytan, który ma czaszkę znajduje się w w ostatniej sali po prawej na przeciwko wejścia. Zabierz posąg jaszczura i użyj go ponownie, jednak na innym ołtarzu. Zabij Zal Zarana i zabierz pożądaną czaszkę, a potem posąg. Teraz udaj się do pierwszych drzwi na lewo od wejścia. Rozpraw się z Zul Uturem i powróć do Ursegora.
Nagroda: +1000 Doświadczenie

Tytuł:Pułapka na tytanów
Zleceniodawca:Inkwizytor Mendoza
Opis:Mendoza prosi Cię o otworzenie Złotej bramy. W tym celu musisz umieścić na prawidłowych ołtarzach prawidłowe czaszki na pierwszej od lewej połóż czaszkę popiołaka, na drugiej nieumarłego kapłana, na trzeciej jaszczuroczłeka- wojownika, a na ostatnim Ursegora.
Nagroda: (brak)

Tytuł:Znajdź wszystkie kawałki pancerza tytanów
Zleceniodawca:Ursegor
Opis:Po zdradzie Mendozy rzuci się na Cię zgraja rozwścieczanych żołnierzy służących mu. Po pokonaniu ich porozmawiaj z Ursegorem o losach wyspy. Nakaże Ci on zebrać wszystkie części pancerza tytanów. Pierwsza świątynia, w której coś znajdziemy znajduje się w za siedzibą Estebana. Wejdź do sali gdzie urzęduje Don i prawej dostań się na półkę skalną. Idź dalej i pokonaj ghule. Następnie pozbądź się bariery za pomocą zaklęcia otrzymanego od Ursegora. Wcześniej stwórz kilka tych zwojów na stole runicznym. Po zniszczeniu tej barykady wejdź do środka i zabijaj zastępy nieumarłych wojowników. Udaj się potem w lewo i rozłup ostatnią od lewej kruchą ścianę. Jest tam przełącznik, który należy użyć. w ostatniej sali znajdziemy 12 kwadratów na przemian wyskakujących kolców. Rozpocznij na ostatnim od lewej, do przodu, w prawo, do przodu, w prawo, do przodu i dotarłeś do sarkofagu. Otwórz go i pokonaj znajdującego się w nim szkieleta wojownika. Po walce zabierz od niego popiersie i użyj dźwigni po prawej stronie. wróć do głównego wejścia. Połóż na ołtarzu pamiątkę po jaszczurzym magu i idź w prawo. Wskocz do prawej nawy sali głównej i rozłup środkową kruchą ścianę. Użyj przełącznika i udaj się do ostatniego po prawej pomieszczenia. otwórz drugi po prawej sarkofag i wróć. Umieść ponownie popiersie na ołtarzu. Wejście do świątyni stanie dla Ciebie otworem. Postaraj się tak podjudzić potwory aby w czasie gdy się pali płomień na środku one też tam były. Po zabiciu władcy cieni i jego „ochroniarzy” odzyskamy z ciała nieumarlaka młot tytanów. Następnie udaj się do gospody na tamie na wschód od obozu. Z tego miejsca podążaj drogą na północ. Po drodze powinieneś spotkać ogra. Po pewnym czasie po swojej prawej stronie zobaczysz poszukiwaną świątynię. Wejdź do niej i gdy dojdziesz do zarwanego mostu, przedostań się na drugą stronę za pomocą zaklęcia lewitacji. Przejdź do jaskini z lawą, a następnie udaj się do wschodniej części kompleksu podziemnego. Znajdziesz wtedy przy magicznej barierze popiołaka. Zabij go i zniszcz pole. Potem stocz nierówną walkę z 3 elitarnymi wojownikami jaszczuroludzi. Następnie udaj się drogą na prawo od wejścia i podnieś za pomocą dźwigni kratę. Następnie przeskocz nad pułapką i zabierz popiersie. Następnie przeskocz nad kolcami, załatw dwóch elitarnych wojowników i idź w prawo. Dotrzesz do sarkofagów. za pomocą przemiany w łodzika przejdź na drugą stronę. Później dojdź do przepaści, na dnie której jest lawa, jednak przedtem użyj zaklęcia telekinezy na pobliskiej dźwigni, aby zapobiec swojej rychłej śmierci. Prze lewituj na drugą stronę i zabij popiołaka. Potem znowu użyj zaklęcia przemiany w łodzika i zabij elitarnego wojownika w pomieszczeniu z sarkofagiem. Zabierz drugi posąg i wróć do głównego holu. Umieść obydwa popiersia na ołtarzach i wejdź do ostatniego pomieszczenia w świątyni. Zabij Arcykapłana i zabierz Tarczę Władcy Tytanów. Trzecia świątynia znajduje się w tej samej sieci jaskini pod ziemią udaj się do zachodniej części powulkanicznych korytarzy i gdy zobaczysz most dostań się w pobliże niego i prze lewituj na dolny poziom prawie na równi z lawą. Zniszcz magiczną barierę i załatw trzech elitarnych jaszczuroludzi. Następnie za pomocą telekinezy zabierz z ołtarza znajdujący się w komnacie po lewej stronie od wejścia jaszczurzy posąg. Następnie rozłup ścianę po w przejściu po prawej stronie. Zabij dwa skorpiony i przy użyciu zaklęcia przemiany w łodzika przedostań się na drugą stronę gdzie jest Mortares i popiersie jaszczurzego króla. połóż je na ołtarzu, a następnie znowu za pomocą telekinezy zabierz go ze środka. Otwórz główną bramę tak jak to robiłeś za każdym innym razem. Załatw dwóch Nieumarłych kapłanów i zabierz trzecią część zbroi- hełm Tytana. Jeśli chcesz się wydostać użyj teleportu. Jeśli jednak chcesz się pokręcić w okolicy to wejdź na skalny stopień po prawej stronie od wejścia. Następnie gdy skończą się schody, prze lewituj na drugą stronę. Zniszcz kruchą ścianę i pokonaj potwory będące w środku. Rozkrusz kolejną ścianę i zabij kolejne jaszczuroczłeki. Uważaj na pułapkę w środku. Po rozprawieniu się z nieumarłą bestią za pomocą dźwigni podnieś skalną ścianę i wyjdź ze świątyni. Teraz udaj się w miejsce, w którym w 2 rozdziale stał Wasyl(na rozstaju dróg do Bandytów i zachodniego wybrzeża oraz do Jana) będzie tam Patty, która potowarzyszy Tobie w drodze do czwartej świątyni. Po dotarciu do wodospadu, rozdzielicie się. Udaj się do jaskini będącej za wodą spadającą ze wzgórza. Zabijaj Ghule, których jest tam pełno, a następnie wskocz po skalnych półkach na wyższy poziom. Spotkasz tam popiołaka, a następnie ghula. W miejscu gdzie załatwiłeś tego drugiego wskocz po półkach skalnych na górę. Po zabiciu znajdujących się tam potworów zniszcz magiczną barierę i rozpraw się z kolejnym ghulem. Udaj się drogą w prawo przy okazji zabijając jaszczuroczłeków. Na środku sali gzie widzisz spadającą ścianę jest zapadnia. Wpadnij w nią, a następnie udaj się jedyną ścieżką wychodzącą z miejsca, w którym stoisz. Znajdziesz się wtedy w pomieszczeniu z 5 wejściami. Udaj się do ostatniego po twojej lewej stronie wejścia. Prze lewituj nad kolcami i otwórz pierwszą bramę. Następnie rozłup ścianę i użyj przełącznika dwa razy, który otworzy kolejne przejście. Znajdziesz się w korytarzu. Doprowadzi Cię on do kolejnej korby. Po przekręceniu jej udaj się przez bramę w środku tego korytarza do punktu widokowego na most i kolejną korbę. Ustrzel ją z łuku. i wróć do pomieszczenia z 5 wejściami użyj znowu dwa razy przełącznika i udaj się do trzeciego przejścia. Przejdź przez mostu i idź drogą w lewo. Użyj pierścienia na ścianie i przeskocz na drugą stronę. Dojdź drogą prosto do ostatniej korby i po przekręceniu jej otwórz za pomocą dźwigni tajemne przejście. Wróć do głównego holu, udaj się za do bramy, który przed chwilą otwarłeś i zabij dwie nieumarłe bestie. W inkrustowanej skrzyni znajdziesz czwartą część pancerza Tytanów. Prze teleportuj się do Wulkanicznej Twierdzy i udaj się teraz do ostatniej świątyni za farmą Tyldy, na której stacjonuje Seweryn. Wejdź do świątyni i idź drogą w lewo i zniszcz magiczną barierę. wejdź do środka i rozłup ścianę za pomocą kilofa. Przy użyciu zaklęcia telekinezy ściągnij w następnym pomieszczeniu popiersie jaszczuroczłeka i połóż je na ołtarzu. Wejdź do środka i zabierz ostatnią część pancerza Władcy Tytanów z sarkofagu.
Nagroda: +5000 Doświadczenie

Tytuł:Zdobądź runę z sarkofagu Ursegora
Zleceniodawca:Ursengor
Opis:Żeby przełamać wszystkie magiczne bariery potrzeba runy niszczącej je. Udaj się więc do ponownie do grobowca Ursengora i z tajemnej skrytki wyjmij ją.
Nagroda: +200 Doświadczenie

Tytuł:Porozmawiaj z Estebanem o świątyni wulkanicznej
Zleceniodawca:Ignatius
Opis:Po dotarciu do Ignatiusa i poinformowaniu go o zaszłych zdarzeniach musimy odnaleźć częśći pancerza. Pierwsze miejsce, w którym należy szukać to świątynia ukryta w pobliżu obozu Estebana. Zarozumiały władca bandytów da Ci jedynie miksturę siły.
Nagroda: +500 Doświadczenie, mikstura siły

Tytuł:Porozmawiaj z Carlosem o świątyni wulkanicznej
Zleceniodawca:Ignatius
Opis:Musisz również przekonać do siebie i swoich zamiarów Carlosa- dowódcę miasta, a zarazem najwyższego rangą członka Inkwizycji. Wyrozumiały komendant zrozumie Cię i poprze.
Nagroda: +500 Doświadczenie

Tytuł:Inwazja jaszczurek
Zleceniodawca:Seweryn
Opis:Podczas rozmowy z Sewerynem zaatakuje Cię grupka gniewnych jaszczuroczłeków. Zabij wszystkich pięciu i uratuj farmę przed zagładą.
Nagroda: +500 Doświadczenie

Tytuł:Przywódca jaszczurek za murami miasta
Zleceniodawca:Carlos
Opis:Dowódca garnizonu w mieście prosi Cię o rozprawienie się z przywódcą jaszczuroczłeków za murami miasta. Udaj się do miejsca w pobliżu ruin pilnowanych przez ludzi Seweryna, niedaleko mostu i drogi do wschodniego wejścia. Zabij kręcące się tam potwory i zalicz zadanie.
Nagroda: +400 Doświadczenie

Tytuł:Młot Tytanów
Zleceniodawca:(brak)
Opis:Po zabiciu władcy cieni i wyjęciu młota z jego ekwipunku, zadanie zostanie Ci samoistnie zaliczone
Nagroda: +1000 Doświadczenie

Tytuł:Wyprawa z Patty do wielkiego wodospadu
Zleceniodawca:Patty
Opis:Po drodze na zachodnie wybrzeże w pobliżu miejsca, w którym w 2 rozdziale stał Wasyl jest Patty. Chce Ci się ona odwdzięczyć za pomoc w odnalezieniu mapy jej ojca. Pozwól jej na dołączenie do drużyny i podążaj tą samą drogą co kiedyś z Erongą po drodze zabijając masę jaszczuroludzi. Po dotarciu do wodospadu dzielącego dwa zrujnowane zamki Patty będzie życzyć nam powodzenia w zdobyciu kolejnej części pancerza Tytanów.
Nagroda: +400 Doświadczenie

Tytuł:Znajdź wszystkie pierścienie wasalne
Zleceniodawca:(brak)
Opis:Po odnalezieniu wszystkich 6 pierścieni wasalnych zadanie zostanie Ci samoistnie zaliczone.
Nagroda: +500 Doświadczenie

Tytuł:Miecz Spijacz dusz
Zleceniodawca:(brak)
Opis:Po odnalezieniu dwóch części tego miecza ( jedna jest na plaży w kufrze na końcu po prawej stronie pod zrujnowany zamkiem na północnym zachodzie, druga jest w skrzyni niedaleko wejścia do wschodnich jaskiń pod wulkanem, pilnowana przez dwa ogry) zadanie zostanie Ci automatycznie zaliczone.
Nagroda: +200 Doświadczenie

Tytuł:Przekuwanie miecza Spijacz dusz
Zleceniodawca:(brak)
Opis:W tym celu udaj się do najbliższej kuźni i posiadając umiejętność kowalstwo na 3 poziomie możesz przekuć miecz najpierw go podgrzewając, potem formując na kowadle, następnie hartując ostrze, a na końcu ostrząc go. Miecz zadaje 75 obrażeń i jest dwuręczny.
Nagroda: +300 Doświadczenie

Tytuł:Tarcza Tytanów
Zleceniodawca:(brak)
Opis:Po zabraniu z piedestału artefaktu Ursegora zadanie zostanie Ci automatycznie zaliczone.
Nagroda: +1000 Doświadczenie

Tytuł:Hełm Tytanów
Zleceniodawca:(brak)
Opis:Po zabraniu z zachodniej pod wulkanicznej świątyni hełmu Tytana, zadanie zostanie Ci zaliczone.
Nagroda: +1000 Doświadczenie

Tytuł:Kolejny kawałek pancerza Tytanów
Zleceniodawca:(brak)
Opis:Po zdobyciu części z świątyni za wodospadem zadanie zostanie Ci zaliczone.
Nagroda: +1000 Doświadczenie

Tytuł:Przywódca jaszczurzych wojowników
Zleceniodawca:(brak)
Opis:Po zabiciu ostatniego dowódcy jaszczuroludzi na wyspie za farmą Tyldy, zadanie zostanie Ci samoistnie zaliczone.
Nagroda: +500 Doświadczenie

Tytuł:Część pancerza Władcy Tytanów
Zleceniodawca:(brak)
Opis:Po odnalezieniu w sarkofagu ostatniej część pancerza, zadanie zostanie Ci zaliczone.
Nagroda: +1000 Doświadczenie

Tytuł:Eldrik musi przekuć pancerz Władcy Tytanów
Zleceniodawca:(brak)
Opis:Po zdobyciu wszystkich części pancerza musisz dać je Eldrikowi, który napełni go magią dla Ciebie.
Nagroda: +500 Doświadczenie

Tytuł:Monokl
Zleceniodawca:Inkwizytor Mendoza
Opis:Po powrocie do bramy, za którą kryje się Tytan, spotkasz Mendozę. Powie Ci, że bez monokla nawet nie zobaczysz ognistego stwora. Po pokonaniu swego dawnego mentora, zabierz od niego monokl.
Nagroda: +200 Doświadczenie

Tytuł:Inkwizytor nie żyje
Zleceniodawca:(brak)
Opis:Po zabiciu zdrajcy, zadanie zostanie Ci zaliczone.
Nagroda: +1000 Doświadczenie

Powiązanie Wpisy