Romek
Wiadomości

W ostatnich tygodniach wiadomo było, że losy Styryjskiego wydawcy JoWood wiszą na włosku. W minionych miesiącach podjęto próby zwalczenia zaistniałego kryzysu i oddalenia widma bankructwa. Niestety spełzły one na niczym i nadszedł ostateczny koniec. Nie znaleźli się inwestorzy gotowi wyłożyć kapitał na poprawę złej sytuacji, co doprowadziło do rozpoczęcia sprzedaży wszystkich aktywów firmy w celu zabezpieczenia płatności na rzecz wierzycieli. Bezwzględne prawa rynku zweryfikowały losy JoWood Entertainment AG.

 


Symbolicznym znakiem zakończenia działalności firmy jest wspólna akcja zorganizowana wraz z portalem GOG.com, gdzie za śmieszne pieniądze można zakupić hity wypuszczone na rynek przez JoWood (Painkiller, The Spellforce, Gothic 2, The Gulid). 

 

Powiązane wpisy