Kilka dni temu trafił do sieci Trzeci epizod „The Making of Risen™ 2: Dark Waters” z 6odcinkowej serii.
{youtube}x9AHNTgXxBU{/youtube}
W 3 epizodzie developerzy z Piranha Bytes mówią o nowym systemie animacji stworzonym na potrzeby gry Risen 2: Dark Waters. Opowiadają dlaczego stary system animacji został kompletnie zmieniony i co to oznacza dla procesu produkcji gry. Wspominają o stworzeniu masy nowych animacji stworzonych specjalnie dla Risen 2: Dark Waters. Pokazują jak różne animacje walki są wykorzystywane do stworzenia ataków specjalnych oraz zaznaczają fakt, iż do Risen 2 zostanie wprowadzona po raz pierwszy pełna animacja twarzy bohaterów.
{youtube}x9AHNTgXxBU{/youtube}
W 3 epizodzie developerzy z Piranha Bytes mówią o nowym systemie animacji stworzonym na potrzeby gry Risen 2: Dark Waters. Opowiadają dlaczego stary system animacji został kompletnie zmieniony i co to oznacza dla procesu produkcji gry. Wspominają o stworzeniu masy nowych animacji stworzonych specjalnie dla Risen 2: Dark Waters. Pokazują jak różne animacje walki są wykorzystywane do stworzenia ataków specjalnych oraz zaznaczają fakt, iż do Risen 2 zostanie wprowadzona po raz pierwszy pełna animacja twarzy bohaterów.
Bonusowo wywiad z reżyserem lokalizacji Risen 2: Dark Waters
{youtube}7dGGCquiOEA{/youtube}