The Simul Weather SDK pozwala twórcom na generowanie wolumetrycznych systemów pogodowych ze zmieniającym się rozmiarem i wyglądem chmur w czasie…
Witaj w sekcji Seria Gothic. Znajdziesz tutaj masę artykułów, poradników i innych przydatnych informacji związanych z całą serią gier Gothic.

Kolejny pojedynczy screen Arcania: A Gothic Tale

Nowych, istotnych informacji o Arcania: A Gothic Tale jak nie było, tak nie ma i to od bardzo dawna. W…

Pre order Arcania: A Gothic Tale i nieoficjalna data premiery

Na pierwszych, zagranicznych stronach internetowych zajmujących się dystrybucją gier, pojawiła się oferta sprzedaży Pre Order Arcania: A Gothic Tale. Biorąc…

Soundtrack Arcania: A Gothic Tale ukończony

19 stycznia 2010 został ukończony soundtrack do Arcania: A Gothic Tale. Za oprawę muzyczną odpowiada firma Dynamedion, specjalizująca się w…

Arcania: A Gothic Tale bez DirectX 11

Spellbound przy produkcji Arcania: A Gothic Tale wykorzystuje silnik Trinigy Vision Engine, który jako jeden z pierwszych jest w stanie…

Wywiad z Megalomaniac’iem

Reinhard Pollice, nowy Community Manager JoWooD, znany jako Megalomaniac. To on od listopada odpowiada na pytania fanów Gothica na większych…

Kolejny patch do Gothic 3

Na forum worldofgothic.de pojawiły się informacje, jakoby Community Patch Team pracował nad kolejną łatką do Gothic 3, oznaczoną numerem 1.74….

Arcania: A Gothic Tale i NVIDIA PhysX

Silnik fizyczny NVIDIA PhysX staje się coraz bardziej popularny. Community Manager Jowood poinformował, że Arcania: A Gothic Tale będzie używała…

Screen z Arcania: A Gothic Tale na święta

Z okazji świąt Megalomaniac, CM JoWooD, przedstawił kolejny nowy screen z Arcania: A Gothic Tale. Niestety, ponownie jest on tylko…

Powrót Murdy i jej gospody

W Dniu Wigilii Bożego Narodzenia mamy dla fanów Gothica oczekujących na premierę Arcania: A Gothic Tale swoisty prezent, jakim jest…