Romek
ArcaniA: Gothic 4
{youtube}lLguDDBtJiM {/youtube}


{youtube}4DJxJ4mGmLY{/youtube}

{youtube}e4jqRkPFO7A{/youtube}

{youtube}C3zYl10N86c{/youtube}

{youtube}FJd1_a20SZw{/youtube}

Gobliny
{youtube}6tg0-sLz5aM{/youtube}
{youtube}vW5PulU8PRQ{/youtube}
{youtube}oNQjDUXUNx0{/youtube}

{youtube}5qwlCfnvwqo{/youtube}

{youtube}EdcZWWhhtww{/youtube}

{youtube}qIwWRlwtUVo{/youtube}

{youtube}Dwtx-jmczfs{/youtube}

{youtube}ruumvKn3cvc{/youtube}

{youtube}RfzohpOMSEs{/youtube}

Jaszczury

{youtube}xrlGnXVOOJU{/youtube}
{youtube}KlXsO8OvtjA{/youtube}

Golemy

{youtube}vzBdE-cK4Hk{/youtube}
{youtube}C684rYPWNC8{/youtube}
{youtube}xzmoXLixoz0{/youtube}

Pełzacze

{youtube}GiiGVp4dCkI{/youtube}
{youtube}m0ktE7mQ_0c{/youtube}
{youtube}XvZIyTzXAa4{/youtube}

{youtube}mHGjwETdnpY{/youtube}

{youtube}lfrdmXDxITc{/youtube}

{youtube}tQPWqrioWWk{/youtube}

Demony

{youtube}6wVgpaKsK6Q{/youtube}
{youtube}YirY0CWtTR8{/youtube}

Ann B’ael / Nad’ehl / Lodowe wiedźmy

Pól-kobieta, pół-ptak. Lodowe wiedźmy wyglądem przypominają swe kuzynki z kontynentu oraz Khorinis. Tak zwane Ann B’ael czczą swa zaklętą w lód królową, która walczyła oko w oko ze strażniczkami Adanosa. Przed zasiedleniem Arganii przez ludzi Ann B’ael staczały bitwy z kapłankami Bogów, co skończyło się zamarciem religii kapłanek oraz „hibernacją” królowej oraz jej gwardii. Ann B’ael był bezbronne bez swej królowej. Gdy Rhobar III przybył na wyspę, ukryty w nim demon obudził śpiącą Xeshe, która powoli doprowadzała do walki swe siostry oraz swe sługi (szkielety, golemy). Ann B’ael miały ponownie zapanować nad wyspą. Lodowe wiedźmy można zazwyczaj spotkać w towarzystwie lodowych pająków, swych pupili oraz książąt demonów – strażników Xeshy.
{youtube}sY_hnrZoQNU {/youtube}


Zombie

Ludzie, którzy zostali wygnani z królestwa podziemi ana powierzchnie by walczyć w imię swej królowej, Xeshy. Ich gnijące orz obumarłe ciała są mało odporne na ataki bronią białą, a co za tym idzie są bardzo mało zwinni. Nie posiadają żadnych narzędzi, lecz potrafią zatruć człowieka plując na niego kwasem. Przybywają szybko i znikąd oraz równie szybko opuszczają teren na który przybyły. Zazwyczaj są ofiarami kultu kultystów Beliara ze względu na swe wnętrzości.
{youtube}CWOQa5ervU8{/youtube}


Szkielety

Nawet po śmierci nie zaznają spokoju ducha. Można je spotkać w opuszczonych jaskiniach, ruinach oraz szczątkach domów i łodzi. Po wojnie jaka odbyła się pomiędzy wojskami Arganii, a Myrtańczykami wielu z nich dopadła śmierć. Lecz za sprawą królowej harpii oraz zaklętego w Rhobarze demona pobudziły się do życia szerząc postrach oraz pożogę. Wędrując po jaskiniach zdaje nam sie spotkać leżące szkielety, które na widok ludzki ożywiają i stają do walki. Najwięcej szkieletów można spotkać w zrujnowanej Thornianie, gdzie to Myrtańczycy stoczyli ostatnią bitwę ponosząc największe straty. Wędrując po tymże mieście spotkamy zamordowanych żołnierzy, którzy zawsze stoją na straży oraz są wspierani swymi magami. Ci magowie to właśnie martwi kapłani, magowie oraz magowie bitewni. Używają zazwyczaj dwuręcznych/jednoręcznych mieczy, często sfatygowanych mieczy paladynów oraz podniszczone tarcze.

Ognisty szkielet – nieumarły mag ognia Innosa, który powrócił do świata żywych by palić swych wrogów za pomocą ognia samemu być odpornym na ich działanie. Wierny swej królowej.
{youtube}xnPVKYG8GXM{/youtube}

Lodowy szkielet – nieumarły kapłan Adanosa, który powrócił do świata żywych by zamrażać swych wrogów w lodowe kryształy na cześć swej królowej.
{youtube}E5_Ygg3FwIE{/youtube}

Szkielet – człowiek, który miał pecha zginać i nie zaznać spokoju po śmierci. Jego ciało błąka sie po miejscu w którym zginął. Ponownie wrócił do świata na głos swej królowej.
{youtube}9TA-iaBDrMo{/youtube}

Nieumarły paladyn / nieumarły mag bitewny – myrtańscy żołnierze, którzy zginęli na wyspie Argaan. Xesha widząc okazję do wykorzystanie ich zaklnęła ich martwe ciała by służyły jej, aż do kolejnej śmierci. Magowie bitewny walczą w imię Beliara paraliżując swych wrogów piorunami boga ciemności.
{youtube }bldYxhHEGg4{/youtube}


Orkowie

Jedna z ras żyjących na wyspie Argaan, Zdecydowanie najbliższa kuzynom z Khorinis jak i kuzynom z kontynentu. Posiadają swą własną kulturę oraz praktyki. Siłą przewyższają ludzi, którzy de facto są ich wrogami. Czczą boga Beliara, który daje moc orkowym szamanom. Zdecydowanie bardzo mało ich na Argaan ze względu na ich prawie wymarłą rasę. Rhobar II miał na swe zadanie pozbyć się orków raz na zawsze.

Silny ork – zdecydowanie szef oraz dowódca grup orków. Posiada wielki topór oburęczny, który miażdży swych wrogów. Jest najsilniejszy, najbardziej wytrzymały jak i również najwolniejszy.
{youtube}c8HGR4QTxAA{/youtube}

Słaby ork – zdecydowanie mięso armatnie, które w późniejszym czasie „wyrośnie” na silnych orków. Posługują się żelaznymi pałkami, które dają spory uszczerbek na zdrowiu.
{youtube}015NqwpUM4k{/youtube}

Ork szaman – orkowie,którzy posiedli cześć mocy Beliara, walcząc jego magią w imię rasy orków. Wspomagają silnych orków oraz odprawiają modły o przetrwanie ich rasy.
{youtube}7Q5A14bbfGA{/youtube}