Romek
Gothic 3

Powoli dobiega końca kalendarz adwentowy od twórców modyfikacji do Gothic 3 – Community Story Team. Przez ostatnie 23 dni informowaliśmy Was na bieżąco o kolejnych niusach i informacjach publikowanych w ramach przedświątecznej promocji projektu. Dzisiejszą zawartością – przedostatniej kartki – jest nagranie dźwięków otoczenia z gry, które ekipa CST stworzyła i wmontowała do Gothic 3. Ich próbka, którą za chwilę zobaczycie i usłyszycie znacznie nam umili podróżowanie po kontynencie Myrthany. Team tworzący modyfikację dziękuje za ogromne zainteresowanie projektem wśród polskiej społeczności fanów serii Gothic, widoczne w ponad setce postów w specjalnym temacie dyskusyjnym na naszym forum jak i tysiącach wyświetleń materiałów video.  Chcemy również przypomnieć, że poprzez temat dyskusyjny możecie zadawać pytania ekipie pracującej nad tworzeniem modyfikacji.

{youtube}L5OXSwJDNTo{/youtube}

W rozwinięciu newsa znajdziecie tekstową zawartość dzisiejszej kartki

 Oficjalny Temat dyskusyjny

Gothic 3 Community Story Project – zbiorczy artykuł

 
Dzisiaj pozwolimy sobie na więcej muzyki. Zauważyliśmy, że Myrthana w porównaniu do Khorinis była bardzo cicha. Dlatego też, nie będziemy prezentować tylko nowej muzyki, ale też odgłosy otoczenia między innymi ptaków, cykad. Na tą chwilę, dodanych zostało kilka dźwięków; zmontowaliśmy z nich krótkie video, byście mogli sobie ich posłuchać.