Romek
Gothic 3: Zmierzch Bogów

Montera

Zabierz więźnia do Gabriela.

Zadanie otrzymujemy po wykonaniu zadania „zaprowadź regimenty do Kana”. Władca orków pragnie pokoju z ludźmi, dlatego wraz z wiadomością wysyła jeńca jako gwaranta dobrych zamiarów. naszym zadaniem jest zaprowadzenie więźnia do dowódcy obozu ludzi, Gabriela. Orontius, więzień Kana chce zobaczyć się ze swoją żoną. Możemy się zgodzić i zaprowadzić go do Gothy a później do Gabriela lub prosto do dowódcy.
Gabriel odrzuca propozycje ale wysyła Kanowie w odpowiedzi list oraz złoto. Wiadomo kto będzie posłańcem

Nagroda: 6000 doświadczenie
Zleceniodawca: Kan
Zaprowadź Orontiusa do jego żony w Gothcie.

Zadanie otrzymujemy po rozmowie, najpierw z Kanem a później z Orontusem.
Żona Orontusa przebywa w Gothcie w pierwszej chacie po lewej stronie patrząc od wejścia do miasta.

Nagroda: 6000 doświadczenia
Zleceniodawca: Orontius
Porozmawiaj z Ogitem.

Zadanie otrzymujemy od Kana po wykonaniu zadania „Zaprowadź regimenty do Kana”. Ogit szuka artefaktu a my musimy mu w tym pomóc. Szaman przebywa w niższej części Montery. Po rozmowie z nim musimy udać się do Urbanusa.

Nagroda: 4000 doświadczenia
Zleceniodawca: Kan
Porozmawiaj z Urbanusem o artefakcie.

Zadanie otrzymujemy po rozmowie z Ogitem. Orka trzeba szukać na murach miasta gdzie pełni wartę. Wartownik opowie o kradzieży artefaktu i poda kilka informacji. Urbanus wyruszyłby teraz zaraz jednak musi uzyskać zgodę Kana na opuszczenie miasta. Po wykonaniu dwóch zadań opisanych niżej wracamy do Urbanusa i wraz z nim udajemy się na poszukiwanie złodziei.
Na sam koniec misji wracamy do Ogita który odsyła nas do Kana.

Nagroda: + 7 siły
6000 doświadczenia
Zleceniodawca: Ogit
Przekonaj Kana aby zgodził się na odejście Urbanusa.

Musimy porozmawiać z Kanem o wyprawie po artefakt. Kan odsyła nas do Arthura przebywającego w Przylądku Dun.

Nagroda: 4000 doświadczenia
Zleceniodawca: Urbanus
Porozmawiaj z Arthurem o zastępstwie Urbanusa.

Po rozmowie z Kanem musimy odnaleźć Arthura. Jedynym sposobem na to jest rozmowa z orkami. Jeden z hersztów wokół Montery może nam wyjawić miejsce pobytu Arthura. Udajemy się do Przylądku Dun i odszukujemy tam Arthura oraz pytamy go o zastępstwo Urbanusa. Proponuje on Morga.

Nagroda: + 4 siły
8000 doświadczenia
Zleceniodawca: Kan
Sprzedaj miksturę.

Nieopodal Montery mieszka Alchemik który twierdzi że stworzył miksturę zamieniającą człowieka w Demona. Chce abyśmy sprzedali ową miksturę Thorusowi bądź Gornowi. Gdy powiemy o tym Thorusowie każe on aresztować szaleńca. Zadanie jest wykonane.

Nagroda: +4000 doświadczenia
Zleceniodawca: Alchemik
Zanieś Thorusowi artefakt, pancerze i wiadomość od Gabriela.

Zadanie zleca nam Kan po wykonaniu misji „Zabierz rzeczy od kowala Somy w Przylądku Dun”. Po prostu trzeba wyruszyć do Trelis i porozmawiać z Thorusem.

Nagroda: 6000 doświadczenia
Zleceniodawca: Kan
Gracz przyjął propozycję Szamana i zgodził się przyprowadzić orków.

Zadanie otrzymujemy podczas wykonywania zadania „Pokonaj szamana orków”. Jeśli zgodzimy się zadanie pokonania szamana dalej będzie aktualne. Musimy przyprowadzić oddział, który prosił nas o pokonanie szamana, przed główną bramę Montery.

Nagroda: Artefakt Szamana
Zleceniodawca: Szaman
Zabierz rzeczy od kowala Somy w Dun

Zadanie zleca nam Kan po wykonaniu dwóch innych zadań. Trzeba udać się do Przylądka Dun i odszukać Somę. Pojawia się problem który trzeba rozwiązać. 10 sztabek rudy które potrzebuje Soma są wszędzie w Dun. Gdy odbierzemy potrzebne rzeczy wracamy do Montery. Kan zleca nam kolejne zadanie.

Nagroda: 5000 doświadczenia
+5 siły
Zleceniodawca: Kan
Pokonaj Szamana Orków.

Oddział orków stacjonujący przy drodze z Przylądku Dun do Montery prosi nas abysmy pobili Szamana. Szamana znajdziemy zaraz za główną bramą Montery. Szaman złoży nam propozycje, jeśli ją odrzucimy ork zaatakuje nas.

Nagroda: 100 doświadczenia
Zleceniodawca: