Romek
Gothic 3: Zmierzch Bogów

Geldern

Przekonaj Meryla aby nie przysyłał więcej złodziei.

Dylan prosi ans abyśmy porozmawiali z Merylem w Silden. W zamian za naszą pomoc da nam swój amulet którego pragnie Meryl. Udajemy się do Silden i rozmawiamy ze złodziejem. Obiecuje nie przysyłać więcej złodziei ale żąda w zamian amuletu. Wracamy do Geldern i rozmawiamy z Dylanem.

Nagroda: 5000 doświadczenie
List polecający
Amulet Dylana
Zleceniodawca: Dylan
Zmierz się na arenie z Nowicjuszem

Udaj się na arenę i pokonaj Yohanna.

Nagroda: Siła +2
2500 doświadczenia
Zleceniodawca: Derex
Zmierz się na arenie z wojownikiem.

Udaj się na arenę i pokonaj rywala.

Nagroda: Siła +3
3250 doświadczenia
Zleceniodawca: Derex

Zmierz się na arenie z elitarnym wojownikiem.
Tak samo jak w poprzednich zadaniach. Udaj się na arenę i pokonaj mistrza areny, Corta.

Nagroda: Siła +5
4000 doświadczenia
Zleceniodawca: Derex
Rodzina prosi gracza i pokonanie górników.

Zadanie to zleca nam Ojciec rodziny mieszkającej tuż za areną w Geldern. Górnicy którzy walczą nocą na arenie gorszą jego dzieci. Ojciec prosi ans o rozwiązanie problemu. Znajdź górnika z którym będzie można porozmawiać na ten temat. Po krótkiej rozmowie zacznie się walka. Pokonaj czterech górników i wróć do Ojca.

Nagroda: Siła +2
4000 doświadczenia
500 szt. złota
Zleceniodawca: Ojciec
Eskortuj karawanę kupiecką.

Po rozmowie z Inogiem udaj się do dużego budynku nieopodal południowej bramy. Znajdź tam Hamlara. Po krótkiej rozmowie idziemy za nim do Silden. Jedynym zagrożeniem na trasie będzie czteroosobowy oddział orków. Tuż przed Silden, Hamlar podziękuje ci za pomoc.

Nagroda: Siła +2
4000 doświadczenia( +2000 po rozmowie z Inogiem)
1000 szt. złota
Reputacja u Buntowników +5
Reputacja w Geldern +5
Zleceniodawca: Inog
Zdobądź 1500 szt. złota z podatków i opłać Anoga.

Inog prosi nas abyśmy zebrali podatki od Meryla, Dylana, Borisa, Corneliusa, Antona i Barnabasa. Gdy zbierzemy 1500 szt. złota idziemy do Anoga i oddajemy mu złoto.

Nagroda: Reputacja u Buntowników +5
Reputacja w Geldern +5
2000 doświadczenia
1000 szt. złota
Zleceniodawca: Inog
Zlikwiduj stado szalonych bawołów.

Po rozmowie z Borisem i wybraniu tego zadania udaj się w kierunku Trelis. Tuż za mostem skręć w lewo. Będzie tam stado bawołów. Zabij je i wróć do Borisa.

Nagroda: Siła +5
1500 doświadczenia
Zleceniodawca: Boris
Pilnuj obozu Borisa podczas jego nieobecności.

Gdy Boris uda się na polowanie my mamy pilnować jego obozu. Po jakimś czasie Boris wraca a my dostajemy nagrodę za pilnowanie obozu.

Nagroda: Siła +5
Doświadczenia 1500
Zleceniodawca: Boris
Znajdź zaginionego szpiega.

Szpieg został złapany w Trelis. Tam też trzeba się udać aby go znaleźć. Po krótkich przeszpiegach jeden z Najemników wyjawi nam miejsce pobytu schwytanego szpiega. Więzienie jest blisko zachodniej bramy oraz areny. W wejściu do więzienia zatrzyma nas strażnik. Możemy mu zapłacić albo go pobić. Osobiście polecam tą drugą opcję Gdy już znajdziemy się w budynku więzienia szukamy Clovisa. Po krótkiej rozmowie prowadzimy go do Gelder, do Inoga.

Nagroda: Reputacja u Buntiwników +5
Reputacja w Geldern +5
4000 doświadczenia
500 szt. złota
Zleceniodawca: Inog
Zlikwiduj obóz orków znajdujący się najbliżej Geldern.

Orkowie obóz rozbili przy drodze z Geldern do Trelis. Zabicie czterech orków nie powinno sprawić problemów. Gdy już się z nimi uporamy wracamy do Inoga po nagrodę.

Nagroda: Reputacja u Buntowników +5
Reputacja w Geldern +5
Siła +5
1000 szt. złota
4000 doświadczenia( + 5000 po rozmowie z Inogiem)
Zleceniodawca: Inog
Zdobądź informacje na temat Czarnego Maga.

Uratowany przez nas szpieg, Clovis opowiada nam o Czarnym Magu z Trelis. Wysyła nas także do miasta abyśmy zebrali informacje i nim. W Trelis informacji o Czarnym Magu mogą nam udzielić Silvester, Nicholas, Garan oraz Rudolph. Wszyscy są na zamku w Trelis. Po uzyskaniu od nich informacji wracamy do Inoga w Geldern.

Nagroda: 5000 doświadczenia
Reputacja w Geldern +5
Reputacja u Buntowników +5
Zleceniodawca: Clovis
Zajmij się Czarnym Magiem.

Po potwierdzeniu tego iż Czarny Mag przebywa w Trelis, Inog żąda od nas abyśmy zabili maga. Wracamy do Trelis i czekamy aż mag będzie udawał się na spoczynek na okoliczne wzgórze. Gdy oddali się od bram obozu zabijamy maga po czym wracamy do Geldern.

Nagroda: Siła +5
8000 doświadczenia
Reputacja u Buntowników +5
Reputacja w Geldern +5
Zleceniodawca: Inog