
Grafika: | Nazwa i opis: | Statystyki: |
![]() | Strój stewarskiego uczonego Lekki pancerz. Te ciężkie szaty stanowią dobrą ochronę dla podróżujących uczonych. Niektóre z nich utkano z łyka ziela many, co zwiększyło ich popularność wśród osób władających magią. | 25 do Pancerze +25 Mana +6 Regeneracja many +4 Regeneracja zdrowia +4 Umiejętność magiczna |
![]() | Szata ucznia Po dołączeniu do Bractwa Tooshoo magowie muszą nosić proste szaty ucznia, by udowodnić, że zerwali wszelkie więzy ze swymi byłymi zakonami. | 50 do Pancerza +55 Mana +10 Regeneracja many +5 Umiejętność magiczna |
![]() | Szata maga ognia Lekki pancerz. Po dołączeniu do Bractwa Tooshoo magowie ognia często chcą udowodnić, że odrzucają zasady świątyni Innosa i pokazują to tym właśnie strojem. | 80 do Pancerza +60 Mana +16 Regeneracja many +15 Umiejętność magiczna |
![]() | Myrtańska szata wojenna Lekki pancerz. Te wojenne szaty powstały na kontynencie w świątyni Innosa i bliżej im do pancerza niż do zwykłego odzienia. Wysoka zawartość magicznej rudy oraz błogosławieństwo Innosa pozwalają magom Rhobara na rzucanie zaklęć nawet w wirze walki. | 90 do Pancerza +60 Mana +16 Regeneracja many +12 Umiejętność magiczna |
![]() | Średni skórzany pancerz Średni pancerz. To prezent od Diega. Wygląda zwyczajnie, lecz po wewnętrznej stronie kołnierza ktoś wyrył miniaturowe magiczne runy i podpisał je symbolami „MLT”. | 20 do Pancerza +5 Zdrowie +1 Mana +1 Regeneracja zdrowia |
![]() | Stewarski skórzany pancerz Średni pancerz. Zwiadowcy ze Stewark oraz niektórzy członkowie gildii gońców leśnych wybierają ten pancerz, gdyż pozwala na ciche i płynne ruchy. | 50 do Pancerza +15 Zdrowie +15 Mana +5 Regeneracja zdrowia +2 umiejętność walki dystansowej |
![]() | Skórzany kirys myśliwego Średni pancerz. Wykonano go z wygarbowanych skór topielców, jaszczurów i węży błotnych. Dodatkowo wzmocniono go magią, dzięki czemu stanowi świetną ochronę przed niepogodą i dzikimi stworzeniami. | 90 do Pancerza +25 Zdrowie +25 Mana +5 Umiejętność walki dystansowej +4 Regeneracja many +3 Regeneracja zdrowia |
![]() | Myrtański skórzany kirys Średni pancerz. Ten skórzany pancerz wzmocniony utwardzonymi stalowymi pasami noszony jest przez łuczników, zwiadowców i królewskich sabotażystów. Dzięki mistrzowskiemu wykonaniu i stali wysokiej jakości stanowi lepszą ochronę niż zbroja płytowa Stewark. | 140 do Pancerza +50 Zdrowie +50 Mana +5 Regeneracja many +4 Regeneracja zdrowia |
![]() | Stewarska zbroja płytowa Ciężki pancerz. Zainspirowany myrtańskim pancerzem zbroja płytowa. Gwarantuje świetną ochronę, choć jakość jej wykonania nie dorównuje kunsztowi kontynentalnych mistrzów kowalstwa. | 75 do Pancerza +25 Zdrowie +3 Regeneracja wytrzymałości +5 Regeneracja zdrowia |
![]() | Kirys strażnika Ciężki pancerz. Choć w Tooshoo znajduje się prawdopodobnie najgorsza kuźnia na Argaanii, pancerz ten chronią potężne zaklęcia, czyniąc go o wiele solidniejszym od zwykłej zbroi płytowej. | 120 do Pancerza +45 Zdrowie +20 Wytrzymałość +5 Regeneracja zdrowia +5 Regeneracja wytrzymałości +4 Umiejętności walki wręcz |
![]() | Myrtańska zbroja płytowa Ciężki pancerz. Wykonuje się go dla rycerstwa Rhobara III w najlepszych kuźniach ze specjalnie utwardzonej stali, wzmocnionej magiczną rudą. | 180 do Pancerza +50 Zdrowie +50 Wytrzymałość +8 Regeneracja wytrzymałości +4 Umiejętności walki wręcz +3 Regeneracja zdrowia |
![]() | Myrtański kirys Ciężki pancerz. Zbroja paladyna z dodatkiem magicznej rudy, wykonana przez królewskich mistrzów kowalstwa. Nieporównywalnie lepsza niż zwykły ciężki pancerz. | 260 do Pancerza +70 Zdrowie +30 Wytrzymałość +8 Regeneracja zdrowia +5 Umiejętności walki wręcz +3 Regeneracja wytrzymałości |