Wczoraj wieczorem, na oficjalnym Discordzie Gothic Remake została zaprezentowana grafika koncepcyjna przedstawiająca węża błotnego w jego naturalnym środowisku.
Największą zmianą w wyglądzie błotnego węża jest jego skala. Potwór jest dużo większy niż jego pierwowzór. Może się to bezpośrednio przełożyć na trudności w walce z nim. Ponadto został wyposażony w wiele drobnych, śmiercionośnych kłów.
Należy mieć na uwadze fakt, że jest to grafika koncepcyjna, a ostateczny wygląd błotnego węża może różnić się od tego co zostało tutaj zaprezentowane.
Twórcy podzielili się również krótkim opisem:
Zadanie związane z Ulu-Mulu jest kluczowym momentem w Gothic 1 i jednocześnie jednym z najniebezpieczniejszych i najbardziej wymagających w grze. Wśród składników potrzebnych do jego stworzenia znajduje się kieł węża błotnego. Aby go zdobyć, musisz powrócić na złowrogie, obślizgłe bagna i stawić czoła robakopodobnym potworom. Zachowaj ostrożność, ponieważ jeden z nich może zbliżyć się niezauważony, ukradkiem pełznąć pod powierzchnią wody!
Jak wyglądał błotny wąż w Gothic 1? Poniżej możecie zobaczyć grafikę przedstawiająca potwora z gry wydanej w 2001 roku. Jeśli jesteś zainteresowany resztą bestii, które pojawią się w nadchodzącym remake’u to koniecznie zajrzyj do naszego bestiariusza Gothic Remake.