1 – Kalib (dostaniemy od niego szatę nowicjusza maga)
2 – Pallas (jeden z mistrzów ,zleca nam abyśmy pomogli wojownikom zakonu w mieście ,otwiera nam bramę z klaztoru oraz uczy magii lodu)
3 – Taylor (póżniej będzie na miejscu Dalmana)/(dostaniemy od niego szatę nowicjusza wojownika zakonu)
4 – Kato (niezbędny do ukończenia szkolenia podstawowego ,naszym zadaniem jest pokonanie go 2 razy)
5 – Arik (po zakończeniu zadania „Zabójstwo Hemlara” ucieknie z klasztoru)
6 – William (nauczy nas jak lepiej walczyć kosturem ,niezbędny do wykonania szkolenia podstawowego ,nalezy go pokonać raz )
7 – Vitus (drugi z mistrzów ,zleca nam zadanie odnalezienia książki „mądrość w walce” oraz rozwiązania sprawy morderstwa Hemlara)
8 – Karlsen (kowal w klasztorze ,dostaniemy od niego nasz kostur ,możemy u niego kupić oraz sprzedawać przedmioty zwłaszcza broń ,naucza kowalstwa)
9 – Tucker (nauczy nas jak zwiększyć siłę ,niezbędny do wykonania szkolenia podstawowego ,nalezy go pokonać raz ,jeden z synów Tyldy)
10 – Yoki (strzeże bram do cmentarza ,można go przekupić gulaszem od kucharza ,niezbędny do wykonania zadania „zabójstwo Hemlara)
11 – Kaspar (handlarz żywnością ,pomaga nam w wykonaniu zadania „zabójstwo Hemlara”)
12 – Rufus (wojownik zakonu poszukujący książki „mądrośc w walce”,po przyniesieniu tej książki powie nam skłądniki do wykonania czaru)
13 – Yorik (rzadko się pojawia ,często przebywa w swojej komnacie ,naprzeciw kuchni)
14 – Hemlar (ciało ,od tego momentu rozpoczyna się zadanie „zabójstwo Hemlara”)
15#1 – Mendoza (1 spostkanie ,zleca nam znalezienie mordercy Hemlara)
15#2 – (po spotkaniu przenosi się tutaj i oczekuje nas aż wykonamy wszystkie zadania od magów w klasztorze)
16 – Harlok (kucharz ,dostaniemy od niego gulasz)
17#1 – Dalman (może nam sprzedać wino ,by wykonań zadanie Vitusa nalezy znaleźc zmiennika dla niego)
17#2 – powykonaniu zadania „zmiana dla świniopasa” Dalam bedzie tu przesiadywał
18 – Ethan (pilnuje przejścia do górnej części klasztoru)
19 – Jervis (pomoże nam w zadaniu mistrza Illumara)
20 – Erlan (pomoże nam w zadaniu mistrza Illumara)
21 – Illumar (3 z mistrzów ,da nam zadanie znalezienie przepisów na wszystkie czary ,nelezy pytać się innych nowicjuszy)
22 – Enzo (pomoże nam w zadaniu mistrza Illumara)
23 – Cyrus (4 z mistrzów ,każe nam zabrać artefakty od Seweryna z farmy koło wulkanicznej twierdzy)
24 – Bezimienny komendant (pilnuje przejścia poza klasztor a dokładnie do wejścia do wulkanu)
25 – Igmatus (5 z mistrzów ,zleca nam wykonanie pozostałym zadan od mistrzów oraz znalezienia kryształu ognia w światyni niedaleko farmy Seweryna)
26 – syriusz (w podziemiach biblioteki) (pojawia się po wykonaniu zadania „uczniowie abraxa”)
27 – Ash (główny producent ziela/skrętów ,pomaga nam znaleźc zabójce Hemlara ,dostaniemy od niego zadanie rozprowadzenai skrętów po klasztorze)
28 – Abrax (alchemik ,nauczy nas przyżądzania mikstur oraz sprzeda nam przepisy ,każe nam odnaleźc jego uczniów ,przebywa w podziemiach biblioteki)
Podczas inicjacji wszyscy magowie będą w Świątyni oczekując ciebie ,miejsce jest zaznaczone jako drugie miejsce pobytu Mendozy
Gdy jaszczuroczłeki zaatakują klasztor znikną wszyscy z zbroi wojownika zakonu (nowicjusza pozostaną ,lecz czy żywi? Okaże się czy jaszczuroczłeki ich nie zabili).
Mapa Miasta
1 – Carlos (główny komendant w mieście ,przesiada w kwaterze wojowników zakonu, do niego nelezy się zgłosić by wykoanać zadanie Pallasa)
2 – Konrad (handlarz ,skąpy człowiek od którego mamy wyciągnąć haracz dla Delgado)
3 – Tylda (zleca nam znalezienie jej trzech synów ,sprzata u Konrada)
4 – Toni (jeden z ludzi Dona ,jego zadaniem jest znalezienie cennej pamiatki Dona w ratuszu ,nie może sie do niego dostać więc nam zadaje wykonanie tego zadania)
5 – Marcelo (jeden w wojowników zakonu ,ma chęć wykurzenia Toni’ego z miasta ,każe nam się dowiedzieć co knuje Toni)
6 – Hernandez (pilnuje wejścia do ratuszu ,u niego można wykupić wolnośc Olfa)
7 – Olf (na piętrze ,jako jedyny nauczy nas szukania złóż/rud w jasiniach ,powie nam o pobycie jednej z trzech złotych mis)
8 – Scordo (za tajemnym przejściem w domu schadzek ,główny dowodzący ludźmi Dona w mieście ,da nam teleport do miasta ,posiada klucz do tylnego wyjścia a miasta)
9 – Erikson (nalezy go pobić by przestał znęcać Gwen ,jedne z ludzi Romanova ,posiada klucz do domu Stalowobrodego)
10 – Gwen (zleca nam zadanie pobicia Eriksona ,kochanka Stalowobrodego)
11 – Lilly (jedna z kobiet lekkich obyczajów ,może nam przeszkodzić w śledzeniu Gartha)
12 – Sonia (szefowa burdelu ,wskaże nam wejścia do miejsca pobytu Scordo ,można u niej „wykupić” noc z jedną z panienek)
13 – Olga (to właśnie a tą panienką się zabawiamy)
14 – Edgar (jeden ze stażników miejskich ,naucza walki mieczem)
15 – Jack (pilnuje laarni morskiej ,można u niego kupić kilka przedmiotów)
16 – Łasica (kolejny sługus Dona ,każe nam śledzić alchemika Gartha by znaleźc osobe która kradne jego „towar”)
17 – Garth (alchemik ,naucza alchemii ,można u niego kupić równe eliskiry ,nalezy go śledzić by dowiedzieć się to go szantażuje)
18 – Walter (kowal w mieście ,naucza kowalstwa do perfekcji)
19 – Alvaro (szef Waltera ,zleca nam zadanie znalezienia pomocników dla Waltera ,nalezy wyciągnąc od niego haracz dla Delgado)
20 – Rodriquez (były człowiek Dona obecnie wojownik zakonu ,każe nam sie pozbyć Cida oraz znaleźc złodzieja który obrabował pobliskie domy)
21 – Baxter (rzeźnik ,Flavio każe nam zanieśc mu futra za mięso ,jeden z okradzionych domów ,u niego będzie pracować Sara dy powiemy o niej Trsistanowi)
22 – Dargel (szef głównej rzeźni ,niestey osoba niezależna)
23 – Mo (da nam skóry dla Baxtera)
24 – Kayleigh (narzeczona Cida ,posiada pierścionek Nestora który należy ukraśc z jej dłoni)
25 – Cid (człowiek Dona ,wynajął kogos by okradał domu bogatych osób ,każe nam sie pozbyć Hernandeza)/ naprzeciw niego dom Nestora(kartograf ,właściciel jednego z okradzionych domów)
26 – Philus (sprzedaje ryby ,usiłuje sprzedać stanowisko w knajpie)
27 – Dirk (jeden z trzech braci posiadających złote misy)
28 – Joka (handlarzi nic więcej)
29 – Cutter (naucza walki mieczem ,nalezy go pokonać by wykonać zadania od Łasicy)
30 – Cole (nalezy znaleźc jego łuk posiada go jeden z handlarzy ,przesiaduje w kapliczce modląc się ,naucza walki łukiem)
31 – Paweł(speceruje ,jedna z osób której nalezy dac miskturę od Belschwura ,naucza walki łukiem)
32 – Flavio (dozorca magazynu ,każe nam znaleźc futra dla Baxtera w zamian za mieśco dla biednych mieszkańców)
33 – Belschwur (mag przebywający w miescie ,każe nam rozprowadzić mikestry leczące spośród biednych ludzi ,u niego zaczyna się „rozdział maga”)
34 – Gylles (jeden z biedaków ,nelezy dać mu miskturę leczącą)
35 – Finn (to samo co wyżej)
36 – Doyle (złodziej okradający domy ,możemy go zabić /wydać/lub pozwolić uciec według strony po której się odpowiedamy)
37 – Fuller (ochroniarz Costara)
38 – Costar (szef „hotelu” ,delgado każe nam wymusić od niego haracz, sprzedaje równorakie rzeczy)
39 – Elias (rolnik ,sprzedaje cenne rzeczy za niewielką cenę)
40 – Delgado (człowiek dona ,każe nam zebrać haracz od Costaa ,uczy okradania do perfekcji)
41 – Sebastian (każe nam sie pozbyć Delgado z miasta)
42 – Arno (mąż umierającej Marty ,nalezy dac mu i jej miskturę leczącą)
43 – Marta (umieająca kobieta ,nalezy znaleźc dla niej wygodne łózko)
44 – Patty (córka pirata Stalowobrodego ,szfowa knajpy w mieście ,w późniejszej fazie gry „uwalniamy” ją z maista i szukamy z nią skarbu Stalowobrodego)
45 – Nico (jedne apijaków ,mozna mu sprzedać sklepik Philusa)
46 – Dytar (posiada zbroje Lukora oraz złotą mise)
47 – Ingvar (posiada zbroje Lukora)
48 – Wasyl (to samo co wyżej)
49 – Ukkos (ogr przebywający w miescie ,naucza nas walki toporem do perfekcji)
50 – Lukor (człowiek Dona ,zleca nam przyniesienie mu ego 5 pancerzy oarz 3 złotych mis)
51 – Carasco (dozorca głównego magazynu miasta ,każe nam znaleźc złote misy oraz pancerze Lukora)
52 – Anika (dziwka portowa ,pomoże nam odwrócic uwagę Marka od celi)
54 – Sergio (każe nam znaleźc szkatułkę Romanova w magazynie miasta oarz znaleźc jego złoto)
55 – Marek (pilnuje celi Romanova ,posiada klucz do tejże celi)
56 – Romanov (pirat ,znajomy Stalowobrodego ,każe nam znelźc jego szkatułkę w późniejszej fazie gry uwięził Patty oraz żąda dostania skarbu Stalowobrodego)
Miejsca pobytu ludzi Dona oraz wojowników zakonu w późniejszej fazie gry zależą po kim się odpowiemy
jak za Donem wszyscy ludzie Dona będą zamieszkiwali w ratuszu (budynku w którym rezydują wojownicy zakonu i której drzwi pilnuje Hernandez) lecz gdy wstawimy się po stronie zakonu większośc ludzi ona opuści miasto lub uda się do domu schadzek (czyt.burdelu)
Oczywiście po wykonaniu zadania od Patty ze skarbem salowobrodego Romanov wraz ze swoją załogą (wszyscy pijacy w knajpie Patty oraz Eriksson) znikną z miasta.
U mistrza Belschwura musisz zacząć wykonywać zadania by stać się później magiem zakonu w klasztorze w wulkanicznej twierdzy.
Mapa Obozu na Bagnach
1 – Enrico (drugi członek bozu bandyó którego spotykamy w grze ,jest jednym z robotnikó którego mamy zapędzić do roboty oraz zabrać haracz)
2 – Branon (w liście dłużników Brogara napisany jako Danny) (jeden z robotników ,nalezy zabrać od niego haracz)
3 – Doug (wita nas w obozie Dona i nic więcej)
4 – Sam (jeden z robotników którego mamy zapędzić do roboty oraz odebrać haracz)
5 – Luis (to co wyżej tlkyo że to pijak do tego)
6 – Rhobart (alchemik ,rolnik ,iprawi ziele na bagnach ,opiekuej się Sarą gdy pwoiemy o niej Janowi , każe nam zabić bagielce)
7 – Sara(gdy powiesz o niej Janowi) (sprząta u Rhobarta)
8 – Obel (służacy Rhobarta ,wytwarza ziele)
9 – Clay (pilnuje wchodnich bagien ,samotny gość)
10 – Phil (mamy zagonić go do roboty oraz odebrać dług)
11 – Hawkins (szef robotnków .kaze nam zaciagnac wsyztkich do roboty)
12 – Lorenzo (osiłek jakich mało ,na poczatku usiłuje nas zabić poza obozem ,można go pokonac na arenie)
13 – Craig (ustawi walki na arenie)
14 – Brogar (mamy odebrac dla niego haracz od wszystkich ,mozemy go wyzwac na arene ,po „naskarżeniu” Donowi ucieknie z obozu)
15 – Domingo (człowiek Brogara ,zaatakuje nas gdy wyzwiemy Brogara na arene ,możesz walczyć z nim na arenie)
16 – Ricardo (to samo co wyżej ,on w dodatku pilnuje mostu wiodącego do obozu)
17 – Rachela (żona Dona ,kucharka w obozie ,zajmuje się sprawamy wewnatrzobozowymi)
18 – Oscar (kowla w obozie ,każe nam znaleźc kawałki złotego miecza la Dona ,uczy kowlastwa oraz sprzedaje broń)
19 – Deppo (dozorca magazynu ,każe nam znaleźc osoby które beda nosiły skrzynie ze swiatyni)
20 – Dwight(bywa tam najcześciej może również być w 20#2(robotnik którego mamy znmusić do noszego skrzyń)
21 – Cormac (pilnuje wejścia do kwatery Dona)
22 – Fincher(krąży po komnacie) (prawa ręka Dona ,naucza walki mieczme oarz zleca zbadanie świątyń ,dostaniemy od niego kamien teleportacyjny)
23 – Don Estaban (dowódca obozu ,były burmistrz miasta ,usiłuje za wszelka cene pozbyc sie inkwizycji z miasta i ponownie przejac nad nim kontrole)
24 – Karakos (ogr pilnujacy złota Dona (sterty złota zwana „złotą górą”) naucza walki toporem do perfekcji)
25 – Tancerka (dostałem od niej zadanie wykupienia jej u Estabana) (tanczy u Dona i ma dośc takiego życia)
Po wypędzeniu z miasta wojowników zakonu Don Estaban na stale zamieszka w ratuszu.
Brogar ucieknie z obozu bandytów w kierunku południowych bagien gdy doniesiemy o nim Estabanowi.
Sara będzie z tym miejscu tylko i wyłącznie gdy powiemy o niej Janowi na początku gry w innym razie będzie w mieście sprzątała obok domu Baxtera.
Po wykonaniu zadania o znalezieniu robotników do poszukiwań wszyscy którzy znajdują się poza obozem (na wysepkach itp.) znajdą się na wysepce na której już czekają Sam i Luis (numer 4 i 5).
STARA MAPA
1 – Jan (pierwsza osoba która spotkamy na wyspie (poza Sarą) może nas zaprowadzć do farmy lub do obozu Dona oraz da nam miecz)
2 – Telvur (ora ziemię ,każe nam zebrać plony)
3 – Tristan (dowódca farmy ,pomoże nam dostać się do klasztoru lub do miasta)
4 – Thomas (zaprowadzi nas do maista lub do klasztoru)
5 – Henson (pilnuje świń ,każe nam zabić wilki grasujące w jaksini)
6 – Derry (ora ziemię kaze nam zabić ćmy szponiaste)
7 – Seweryn (dowódca farmy ,da nam artefakty dla maga w klasztorze)
8 – Syriusz (jeden z uczniów braxa ,mamy go znaleźć)
9 – Stan (pilnuje drogi do klasztoru poprzez farmę)
10 – Ruben (handlarz ,pilnuje magazynu na farmie)
11 – Krayban (martwy uczeń Abraxa ,naszym zadaniem jest znalezienie go dla Abaraxa)
12 –
NOWA MAPA
1 – Jan (pierwsza osoba która spotkamy na wyspie (poza Sarą) może nas zaprowadzć do farmy lub do obozu Dona oraz da nam miecz)
2 – Telvur (ora ziemię ,każe nam zebrać plony)
3 – Tristan (dowódca farmy ,pomoże nam dostać się do klasztoru lub do miasta)
4 – Henson (pilnuje świń ,każe nam zabić wilki grasujące w jaksini)
5 – Thomas (zaprowadzi nas do maista lub do klasztoru)
6 – Derry (ora ziemię kaze nam zabić ćmy szponiaste)
7 – Stan (pilnuje drogi do klasztoru poprzez farmę)
8 – Syriusz (jeden z uczniów braxa ,mamy go znaleźć)
9 – Seweryn (dowódca farmy ,da nam artefakty dla maga w klasztorze)
10 – Ruben (handlarz ,pilnuje magazynu na farmie)
11 – Krayban (martwy uczeń Abraxa ,naszym zadaniem jest znalezienie go dla Abaraxa)
12 –
1 – Miasto portowe (gdy jesteśmy po inwizycja – komendant Carlos ,gdy po stronie Dona – Scordo)
2 – Południowe ruiny (jaszczuroczłek w gronie innych na skrzyżowaniu dróg)
3 – Południowo-zachodnie ruiny (posiada go jaszczuroczłek przed ruinami)
4 – Zachodnie ruiny (od domku Jana na północ grupka jaszczurów)
5 – Obóz bandytów (dostaniemy od Finchera po wykonaniu zadania)
6 – Zachodnia jaskinia wulkanu (kapłan jaszczuró w grobowcu wojownika)
7 – Północna świątynia (jaszczur przed wejściem )
8 – Świątynia na równinie (jaszczur stojący przed wejściem do światyni)
9 – Południowo-wschodnie wybrzeże (posiada go jaszczuroczłek przezd wejściem do bagien)
10 – Wschodnia świątynia (kapłan jaszcurów na najniżsyzm poziomie świątyni)
11 – Wschodnie wybrzeże (grupka jaszczurów w drodze prowadzącej do domku jasmin)
12 – Wulkaniczna twierdza (kamien dostaniemy od Mendozy przed wejściem do wulkanu ,zacznie nam się zadanie znalezienie wszystkich kamieni)
13 – północno-wschodnia świątynia (posiada go kapłan jaszczurów przy celi Eldrica)
14 – Wschodnia jaskinia wulkanu (ma go jaszczuroczłek przed weściem do jaskini)
Aby zapewnić usługi na jak najwyższym poziomie, Gothic Up korzysta z plików Cookies. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Functional
Zawsze aktywne
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.