forum uploads 1247774691 med gallery 4 654436
Romek
Gothic 3
Al Shedim
 

 
Pomoc koczowników z Al-Shedim

Zleceniodawca: Saturas lub Wutras

Zadanie dostaniesz po rozmowach z Saturasem i Wutrasem, jak zdecydujesz się przepędzić orków z terenu wykopalisk. Żeby ułatwić sobie zadanie musisz zdobyć pomoc w postaci oddziałów koczowników. W tym celu musisz porozmawiać z liderami oddziałów stacjonujących w ruinach dookoła wykopalisk. Koczowników odnajdziesz szukając kluczy i przedmiotów w ruinach. Porozmawiaj z Wutrasem, Onatasem, Pakwanem i Lesterem. Wszyscy zgodzą się wspomóc Cię w walce z orkami.

Punkty doświadczenia: 1000
Reputacja: Koczownicy +5

Spenetruj pole ruin Al Shedim

Zleceniodawca: Saturas

Musisz zebrać odpowiednią ilość kamiennych tablic kapłanów, kufli uzdrowicieli, figurek wojowników, urn strażników umarłych i zwojów badaczy (opisane w poprzednich zadaniach). Tak na dobrą sprawę to zbieractwo ma na celu chyba tylko przyniesienie punktów doświadczenia, bo nie znalazłem żadnego zastosowania dla tych przedmiotów. Aczkolwiek, wszystko ma dobre strony. Przy okazji wykonywania tego zadania możesz znaleźć klucze do świątyni i przywódców Koczowników.

Punkty doświadczenia: 2500

Odszukaj dziesięć urn strażników umarłych

Zleceniodawca: brak

Urn musisz szukać w części ruin opisanej jako „Ruiny strażników umarłych”. Rozglądaj się uważnie, bo urny wyglądają jak zwyczajne wazony. Oczywiście czeka Cię walka z hordami nieumarłych.

Punkty doświadczenia: 1250

Odszukaj trzy zwoje badaczy

Zleceniodawca: brak

Zwojów musisz szukać w części ruin opisanej na mapie jako „Prastara Biblioteka”. Twoim przeciwnikiem będą głównie mroczne zębacze, jaszczury i strażnicy świątynni.

Punkty doświadczenia: 750

Odszukaj pięć kufli uzdrowicieli

Zleceniodawca: brak

Kufli szukaj w części ruin opisanej jako „Kwatery uzdrowicieli”.

Punkty doświadczenia: 1000

Odszukaj siedem figurek wojowników

Zleceniodawca: brak

Figurek szukaj w części ruin opisanej jako „Szkoła wojowników”. Rozglądaj się uważnie nie tylko na ziemi, ale także na schodach, półkach, murkach itd.

Punkty doświadczenia: 1000

Odszukaj siedem kamiennych tablic kapłanów

Zleceniodawca: brak

Tablic szukaj w części ruin opisanej jako „Kwatery kapłanów”. Rozglądaj się uważnie, bo tablice mogą wyglądać jak gruz przysypany częściowo piaskiem. Mogą też leżeć na schodach, podestach itd.

Punkty doświadczenia: 1000

Znajdź pięć kluczy do świątyni w Al Shedim

Zleceniodawca: Saturas

Musisz odnaleźć wszystkie 5 kluczy do świątyni Al-Shedim.

Punkty doświadczenia: 5000

Znajdź pierwszy klucz do świątyni w Al Shedim

Zleceniodawca: brak

Pierwszy klucz jest w posiadaniu Saturasa. Odda Ci go, gdy tylko o to poprosisz.

Punkty doświadczenia: 2000

Znajdź drugi klucz do świątyni w Al Shedim

Zleceniodawca: brak

Twój stary druh Lester jest teraz niewolnikiem Orków i pracuje przy przekopywaniu terenu. Odnalazł klucz, który może Ci oddać w zamian za przysługę. Tą przysługą jest wyzwolenie go spod władzy Orków. W trakcie rozmowy możesz także poruszyć sprawę ziela bagiennego. Lester poprosi Cię o paczkę tego ziela. Możesz mu ją dać, lecz wtedy zbraknie Ci paczek do wykonania zadania w Ishtar.

Punkty doświadczenia: 2000

Znajdź trzeci klucz do świątyni w Al Shedim

Zleceniodawca: brak

Trzeci klucz odszukasz w skrzyni znajdującej się na terenie Szkoły Wojowników.

Punkty doświadczenia: 2000

Znajdź czwarty klucz do świątyni w Al Shedim

Zleceniodawca: brak

Ten klucz odnajdziesz podczas przeszukiwania skrzyń i kufrów na terenie Ruin Strażników Umarłych.

Punkty doświadczenia: 2000

Znajdź piąty klucz do świątyni w Al Shedim

Zleceniodawca: brak

Piąty klucz znajdziesz w pewnej skrzyni w obrębie Pradawnej Biblioteki.

Punkty doświadczenia: 2000

Otwórz świątynię w Al Shedim

Zleceniodawca: Saturas

Należy, przy pomocy zdobytych wcześniej kluczy, otworzyć Świątynię w Al-Shedim.
 

Punkty doświadczenia: 2500

Wyzwolenie Al Shedim

Zadanie dostaniesz po rozmowach z Saturasem i Wutrasem. Po tym jak już namówisz koczowników i Lestera do wsparcia Cię w walce, pozostaje dać hasło do ataku. Hasłem tym będzie zaatakowanie przywódcy orków Tamkoscha. Jeśli go uderzysz, Twoi sojusznicy włączą się do walki.

Punkty doświadczenia: 2500
Reputacja: Koczownicy +5