Das Wappen (Insygnia) – Prolog to modyfikacja total-conversion do Gothic 2: Noc Kruka, autorstwa Aebo.
Dolina Ostagard słynąca z pięknych krajobrazów i niewielkich lasów, będzie centrum historii w prologu modyfikacji „Insygnia”. Po użyciu runy teleportacyjnej bohater nagle znajdzie się w Kamiennym Kręgu na obrzeżach doliny. Aby dowiedzieć się, gdzie się znajduje i jak się stamtąd wydostać, musi udać się do miasta Utschar. Tutaj dowiesz się ważnych informacji o tle historii. Rozpoczyna się wyścig z czasem. Bohater musi zmierzyć się z zadaniami Gwardii, podczas gdy król jednocześnie zwołał wszystkich rycerzy i paladynów królestwa i przygotowuje się do wojny.
W modyfikacji „Insygnia” czeka was niezależna, ekscytująca historia pełna zwrotów, innowacyjnych zadań i zupełnie nowy świat gry, który aż się prosi o zwiedzanie. Oprócz komfortowego, małego miasteczka i niektórych ustronnych gospodarstw rolnych czekają was ciemne jaskinie, które czekają na poszukiwacza przygód, który odkryje ich tajemnice.1
Twórcą modyfikacji jest Aebo. Modyfikacja została przetłumaczona przez Recovery Team.
Cechy modyfikacji
- do 20 godzin rozgrywki
- 3 całkowicie nowe lokacje
- nowa i spójna historia
- nowe postacie z interesującymi dialogami
- dwie gildie do wyboru (Gwardia/Magowie)
- surowy klimat jak w oryginalnym Gothicu
- wiele nawiązań do oryginalnej serii
Galeria
Download
Instalacja
Wskazówki
- W zadaniu “Znajdź podżegacza” po przesłuchaniu świadków, należy kupić u Melara “Mroczne Wspomnienie” i dać Emriemu, by wyjawił miejsce zakopania sekstansu.
- Aby dojść do farmy Thiemo, należy idąc od strony Utschar, minąć wieżę i iść prosto. Następnie skręcić w prawo i po lewej stronie będą kamienne schody pod górę.
- Kombinacja do otwarcia skrzyni w magazynie za targowiskiem: LRRLRRLLRLLRLRLRLRRLRLLRRLLRRRRLRRLLRLRL
Dalsze linki
- Ten i powyższy akapit to tłumaczenie fragmentu posta o wydaniu modyfikacji ze strony World of Gothic za pomoc DeepL [Dostęp: 22-06-2024] ↩︎