Bractwo: Droga Śniącego
Damianut
Wiadomości Modyfikacje

Witaj, nieznajomy. Widzę, że wątpisz w to, co słudzy Magnatów chcą ci sprzedać jako prawdę i sprawiedliwość. I dobrze wiesz dlaczego. Ponieważ to są KŁAMSTWA! Mówią Ci, że czcimy jakiegoś głupiego bożka, że ​​nasze ziele otumania umysł, a nasi Strażnicy są fanatycznymi mordercami. Nie daj się zwieść ich fałszywej mowie! Sam przekonaj się o naszej gościnności, doświadcz uspokajającego działania ziela, a może staniesz się jednym z wybrańców, którym Śniący objawia się w śnie…

W 2012 roku mała grupa szaleńców rozpoczęła grę RPG na temat Bractwa Śniącego na subforum World of Gothic. Przez dwa lata powstawały opowieści o wierze, wspólnocie i parującej zupie korzennej, ale także o zdradzie i podłości. Teraz możecie przeżyć te historie na własnej skórze. DROGA ŚNIĄCEGO towarzyszy dawnym towarzyszom RPG w ich przygodach wewnątrz bariery. Czy bracia przyniosą wolność swojej wspólnocie, czy też wystawią całą wyspę na szaleństwo złego arcydemona? Przekonajcie się sami!1

Bractwo: Droga Śniącego to modyfikacja total-conversion do Gothic 2 Noc Kruka, opowiadająca o historii Kolonii z okresu sprzed zrzucenia Bezimiennego bohatera. Poznamy również kulturę Ahrmun z podobieństwami do cywilizacji Jarkendaru, na której pozostałości trafimy na terenie Górniczej Doliny.

Opublikowana 4 lata temu na forum World of Gothic przez moddera o nicku Elvardo, od dziś dostępna jest z polskimi napisami od Team Sefaris.

Cechy modyfikacji

  • do 50 godzin rozgrywki
  • nowa fabuła
  • wiele nowych światów
  • nowe i znane postacie
  • atmosfera Obozu na Bagnie
  • nowa kultura: Ahrmun
  • nowe potwory, zbroje, animacje śmierci
  • polskie tłumaczenie
  • i wiele więcej

Galeria

Download

Instalacja

Fabuła modyfikacji Bractwo: Droga Śniącego odgrywa się w czasach przed Bezimiennym i po utworzeniu bariery. Aby widzieć ją cały czas w trakcie gry, polecamy zainstalować patcha. W tym celu należy:

  • Pobrać G12Dll_Data.zip
  • Rozpakować archiwum
  • Skopiować zawartość do folderu Gothic II
  • Otworzyć plik G12.ini w folderze System
  • Edytować wartość BarrierAlwaysOn z 0 na 1.

Credits

Autorzy

  • Elvardo – pomysł, świat, dialogi, fabuła
  • Harald Juhnke – dialogi, fabuła, postacie, skrypty, testy
  • Luman – dialogi otoczenia, koncepty zadań, testy
  • Sternchenfarbe – inspiracja, testy
  • Neumodder – dialogi otoczenia
  • Lucigoth – testy
  • Gothaholic – testy
  • Tentarr – testy
  • IceDancer – testy
  • Ronsen – testy
  • Neocromicon – testy
  • Jorgenson – przerywniki filmowe
  • sanjaesc – modele niemieckiego dubbingu TTS

Polskie tłumaczenie

  • Buźka – Koordynator, tłumacz
  • Tulipan – Tłumacz
  • Yami – Tłumacz
  • Zipperiusz – Tłumacz
  • Hexen – Tester
  • Qłaczek – Tester
  • fyryNy – Tester, Union
  • Sebastian – Skrypty
  • Baniu34 – Tłumacz, tester
  • Simon Said – Tłumacz
  • Tomoyo – Tester
  • Gerden – Tester
  • AbysseK – Tester
  • Hyglas – Tester
  • Kamil – Tester

Zasoby

Pakiety skryptowe

  • Sektenspinner – Ikarus, DiaDepp
  • Milky-Way – kontrola deszczu
  • Gottfried – wielostronnicowe książki
  • Rhobar – wielostronnicowe książki
  • Gornlester – kreator NPC-ów

Tekstury

  • Londern – flaga Obozu Bractwa
  • The_Camper2 – szkielet magnata
  • CeeX – zbroje
  • marinesoldat – zbroja strażnika świątynnego
  • dennis15 – twarz Ghornaka
  • pyrika – tekstura zębacza, zbroja Jarkendarczyka
  • mark56 – stare zbroje
  • Bttlrppr15 – szata Nasgula
  • Freddy – trofea wodne
  • sepher – twarz Cor Arvara

Animacje

  • Freerider – szata nowicjusza
  • Ice_Dragon – poprawka Królowej Pełzaczy
  • Lmoere – lekka zbroja najemnika
  • Golden Age – trumna
  • Saturas32
  • Dalai Zoll – ruda, kamień mądrości, trumna, grób władcy
  • Rolland – mroczny nowicjusz

Modele

  • Igaraz – drewniana chatka
  • Praiden – krzyż do tortur
  • Saemon – drzewo z Khorinis
  • Adelmo2 – krzyż 2
  • CeeX – bronie
  • Silvestro_90 – dom w stylu cywilizacji Majów
  • Lmoere – tawerna
  • Kurzer – ruiny, kołczan, cienka jodła, grzyby,
  • Golden Age – wagonik z rudą
  • ThomasBausB – voby z modyfikacji Juran, kości, trawa, jodła
  • davied – drzewo z Gothic 1
  • Dalai Zoll – drzewo Iggdrasil, drzwi, duża statua Beliara
  • PaulosK – szkielet, posąg szamana
  • MonsterMadness – katana
  • Ska-Ara – portal
  • Fizzban – rozbita kamienna tablica
  • mark56 – pas z Gothic 1
  • _Umfi_ – świątynia
  1. Tłumaczenie opisu modyfikacji ze strony World of Gothic. [Dostęp: 11.07.2025] ↩︎
Powiązane wpisy