Romek
Gothic 3
Faring

 

Polowanie na trolle z Mitchem.

Zleceniodawca: Mitch – najemnik przebywający na drodze, niedaleko Faring.
Mitch by dostać miecz z magicznej rudy, musi zabić 3 trolle. Sam tego nie zrobi, ale z twoją pomoc jest to możliwe. Udaj się z nim na polowanie i zgładź bestie, po czym porozmawiaj ze zleceniodawca.
Doświadczenie: 1000
Reputacja w Faring: +4

Zabij trzy trolle na wzgórzach niedaleko Farnig.

Zleceniodawca: Mitch – najemnik przebywający na drodze, niedaleko Faring.
Zadanie równoległe do Polowanie na trolle z Mitchem. Wystarczy, że zabijesz 3 trolle, do których zaprowadzi cię zleceniodawca.
Doświadczenie: 2500
Reputacja w Faring: +12

Zanieś Tomowi prezent Alego.

Zleceniodawca: Tom – myśliwy z Farnig.
Tom chce, byś ukradł Alemu – Asasynowi z Farnig, jego prezent dla Kana, by nie mógł dostać się do miasta. Idź do Asasyna, znajdującego się na pietrze tawerny i pobij go. Potem zabierz mu klucz do kufra, w którym znajduje się kamień przodków. Zanieś go zleceniodawcy.
Doświadczenie: 1000
Zdolności Myśliwskie: +1
Reputacja w Faring: +4

Artefakt Alego.

Zleceniodawca: Tom – myśliwy z Farnig.
Zadanie równoległe do Zanieś Tomowi prezent Alego. Zostaje zaliczone, gdy wygradniesz kamień przodków z kufra.
Doświadczenie: 500
Kradzież: +1

Pokonaj Gorana na arenie.

Zleceniodawca: Curtis – właściciel areny w Farnig. Musisz zapłacić 100 sztuk złota, by móc walczyć. Gdy to zrobisz, udaj się na arenę i pokonaj oponenta.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: 150 sztuk złota.
Siła: +1
Reputacja w Faring: +8

Pokonaj Moffa na arenie.

Zleceniodawca: Curtis – właściciel areny w Farnig.
Musisz zapłacić 100 sztuk złota, by móc walczyć. Gdy to zrobisz, udaj się na arenę i pokonaj oponenta.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: 150 sztuk złota.
Siła: +1
Reputacja w Faring:: +8

Pokonaj Spike’a na arenie.

Zleceniodawca: Curtis – właściciel areny w Farnig.
Musisz zapłacić 200 sztuk złota, by móc walczyć z mistrzem. Gdy to zrobisz, udaj się na arene i pokonaj oponenta.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: 300 sztuk złota, możliwość nauki walki u Curtisa.
Siła: +1
Reputacja w Faring: +8

Jaskinia Rocko.

Zleceniodawca: Rocko – niewolnik pracujący przy wejścia do Faring.
Rocko prosi cię o oczyszczenie jaskini z goblinów. Znajdziesz ją podążając drogą na przełęcz do Nordmaru. Po dojściu do bramy i straży pilnującej przejścia, udaj się niewielki gaj rosnący obok tego miejsca. Na jego końcu znajdziesz ową jaskinię. Wybij wszystko co się w niej rusza.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: Ruda

Reputacja w Faring: +5

Rozprowadź alkohol wśród orków.

Zleceniodawca: Flint – karczmarz z Faring.
Zarówno ty jak i Flint chcecie przypodobać się orkom z miasta. Dlatego da ci on 3 flaszki wódki, które masz rodać najważniejszym orkom – Gnarowi, Mojokowi i Gorokowi, wspominając przy tym od kogo jest ów prezent.
Doświadczenie: 1500
Reputacja w Faring: +12

Wilcze skóry dla Gnara.

Zleceniodawca: Gnar – ork pilnujący wejścia do zamku w Faring.
Za niewielką opłatą Willson powie ci, że Gnar potrzebuje wilczych skór. Idź do orka i porozmawiaj z nim. chce on 20 sztuk tego towaru. Jeżeli nie masz takiej ilości przy sobie, udaj się na polowanie do lasu, by pozyskać wilcze futro. Pamiętaj, że jeśli nie masz zdolności myśliwskiej – zdejmowania skór, musisz się jej nauczyć u Toma – mysliwego z Faring. Po zdobyciu odpowiedniej ilości, wróć do Gnara.
Doświadczenie: 2000
Reputacja w Faring: +4

Sprzedaj skórę Gnarowi za 500 sztuk złota.

Zleceniodawca: Wilson – myśliwy z Faring.
Wilson da ci skórę cieniostwora, a następnie powie ci, byś sprzedał ją Gnarowi za 500 sztuk złota. Ork jednak da ci tylko 400. Wróć do zleceniodawcy i powiedz prawdę.
Doświadczenie: 2000
Reputacja w Faring: +8

Zabij topielce!

Zleceniodawca: Wilson – myśliwy z Faring.
Po wykonaniu zadań Sprzedaj skórę Gnarowi za 500 sztuk złota. i Zanieś Tomowi prezent Alego., Wilson zabierze cię na polowanie na topielce. Zabij wszyskiem jakie znajdzicie na cmentarzu.
Doświadczenie: 1000
Zdolności Myśliwskie: +1
Reputacja w Faring: +8

Zapoluj z Wilsonem na topielce.

Zleceniodawca: Wilson – myśliwy z Faring.
Po wykonaniu zadnia Zabij topielce!, zagadaj do zleceniodawcy.
Doświadczenie: 2500
Zdolności Myśliwskie: +1
Reputacja w Faring: +4

Myśliwi z Faring.

Zleceniodawca: Wilson – myśliwy z Faring.
Wykonaj zadania Zanieś Tomowi prezent Alego., Sprzedaj skórę Gnarowi za 500 sztuk złota. i Zapoluj z Wilsonem na topielce., a następnie porozmawiaj ze zleceniodawcą.
Doświadczenie: 2500
Nagroda: Mosliwość przekroczenia przełęczy do Nordmaru. Nordmarskiej Starki

Wóda dla Mojoka.

Zleceniodawca: Mojok – ork pilnujący przełęczy do Nordmaru.
Mojok potrzebuje 2 butelki rzadkiej wódki – Nordmarskiej Starki. Jedną dostaniesz od Mitcha (przebywa w zamku lub na drodze do Faring) za 200 sztuk złota. Drugą ma Tippler – myśliwy mieszkający niedaleko Faring. By znaleźć jego wyjdź z miasta i kieruj się wzdłuż rzeki na południe, aż zobaczysz jego chatkę. On także sprzeda ci jedną za 200 sztuk złota. Drugą dostaniesz, jeśli nazbierasz mu na nią składniki. Po zdobyciu bimbru, wróć do zleceniodawcy.
Doświadczenie: 1500
Reputacja w Faring: +4

Ważenie wódy z Tipplerem.

Zleceniodawca: Tippler – mysliwy mieszkający niedaleko Faring.
Tippler potrzebuje kilku składników, by zrobić dobry bimber. Da ci listę tego, co jest mu potrzebne. Rośliny te znajdziesz w okolicy, jeśli już nie masz ich przy sobie. Daj je zleceniodawcy.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: Nordmarska Starka.
Reputacja w Faring: +4

Zlikwiduj gobliny w prastarych ruinach Faring.

Zleceniodawca: Tippler – myśliwy mieszkający niedaleko Faring.
Tipplerowi w polowaniach przeszkadzają gobliny. Zabij je, a w zamian on będzie cię uczył posługiwania się łukiem. Ruiny znajdziesz podążając w dół rzeki.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: Możliwość nauki posługiwania się łukiem u Tipplera.
Zdolności Myśliwskie: +1
Reputacja w Faring: +4

Zamek w Faring.

Zleceniodawca: Gorok – ork z Faring.
Gorok da ci jasno do zrozumienia, że musisz przysłużyć się orkom, by ci zechcieli wpuścić cię do zamku. W tym celu wykonaj zadania Rozprowadź alkohol wśród orków., Wóda dla Mojoka., Wilcze skóry dla Gnara. i Zabij topielce! i zdobądź minimum 75% w mieście. Wtedy Gnar wpuści cię do zamku.
Doświadczenie: 2500

Zanieś Ur – Goshowi trzy szczawie królewskie.

Zleceniodawca: Ur – Gosh – ork z górnego miasta.
Ur – Gosh potrzebuje 3 szczawi królewskich. znajdziesz je w pobliżu Ardei. Idąc z niej do Reddock po drodze zauważysz kamienie. Pomiędzy nimi powinien być jedna roślina. Drugi znajdziesz idąc w lewo od wyjścia z Ardei do domku, gdzie na samym początku był Lester, od którego znowu skręcasz w lewo. Tam powinna być skrzynia, a w pobliżu Szczaw Królewski. By znaleźć następny wyjdź tylnym wyjściem z Ardei w stronę latarni Jacka i zaraz po wyjściu skręć w prawo. Tam, pomiędzy kamieniami rośnie jeden.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: Możliwość handlu z Ur – Goshem
Alechmia: +1
Reputacja u Orków: +2

Kowal z Faring.

Zleceniodawca: Zakosh – orkowy kowal z górnego miasta.
Jeżeli porosisz Zakosha o naukę kowalstwa, ten powie ci, że tylko ślini mogą pobierać u niego nauki. By udowodnić swa siłę, podnieś kamień młyński (potrzebujesz do tego 200 pkt, siły), leżący niedaleko was. Potem porozmawiaj ze zleceniodawcą.
Doświadczenie: 2500
Siła: +5
Nagroda: Możliwość nauki kowalstwa u Zakosha.
Reputacja u Orków: +1

Zostań mistrzem areny w Faring.

Zleceniodawca: Tarok – zarządca areny w górnym mieście.
Orkowie z górnego miasta w Faring mają swoją własną arenę, na której walczą tylko najlepsi wojownicy. Dlatego Tarok nie dopuści cię do wali od razu. Musisz udowodnić swa klasę, udając się do Mora Sul, by zdobyć tam tytuł mistrza areny. Gdy to zrobisz, wróć do zleceniodawcy i poinformuj go o zdobytym tytule.
Doświadczenie: 2500
Pokonaj Vigo na arenie.

Zleceniodawca: Tarok – zarządca areny w górnym mieście. Pokonaj przeciwnika na arenie.
Doświadczenie: 2500
Reputacja u Orków: +2

Pokonaj Tukasha na arenie.

Zleceniodawca: Tarok – zarządca areny w górnym mieście. Pokonaj przeciwnika na arenie.
Doświadczenie: 3000
Reputacja u Orków: +2

Pokonaj Mortisa na arenie.

Zleceniodawca: Tarok – zarządca areny w górnym mieście.
Pokonaj przeciwnika na arenie.
Doświadczenie: 3500
Reputacja u Orków: +2

Pokonaj Rozhova na arenie.

Zleceniodawca: Tarok – zarządca areny w górnym mieście.
Pokonaj przeciwnika na arenie.
Doświadczenie: 4000
Reputacja u Orków: +2

Złam opór Morr.

Zleceniodawca: Kan – przywódca orków w Monterze.
By dostać się do Kana potrzebujesz 75% u orków. zleci ci on zlikwidowanie najważniejszych ludzi, którzy mogą przeciwstawić się orkom:
1. Król Rhobar w Vengardzie
2. Anog (patrz. zadania w Silden)
3. Javiera – przywódca buntowników w Reddokc.
4. Roland – przywódca buntowników w Okarze.
5. Russel – przywódca buntowników w Nemorze.
Doświadczenie: 5000
Reputacja u Orków: +7

Uwolnij Faring od orków!

Zleceniodawca:
Zabijaj orków, aż zaczną uciekać, a miasto stanie się wolne.
Doświadczenie: 10 000
Reputacja u Buntowników: +5