Wulkaniczna twierdza
Zadania potrzebne do awansu na wojownika zakonu oraz zadania poboczne.
Gdy pierwszy raz postawimy stopę na wyspie, nie będziemy wiedzieli, jakie to sytuacje dzieją się na owej wyspie Falanga. Nasze pierwsze kroki będziemy kierować wzdłuż ścieżki na farmę, z której udamy się później do miasta. Jednak podczas podróży, lub dobrowolnie inni wojownicy zakonu siłą wciągną nas do służby zamykając nas w klasztorze i wrzucając na nas szaty rekruta. Oczywiście naszym zadaniem będzie jak najszybszy awans w szeregach zakonu. Im więcej wykonamy zadań tym szybciej staniemy się pełnoprawnymi członkami inkwizycji.
Idź za Kalibem
Naszym pierwszym zadaniem, jakie będziemy musieli wykonać to iść za jednym z rekrutów aby pokazał ci twoją komnatę oraz zapoznał z współlokatorem. Oczywiście przed pójściem z nim dostajemy szatę rekruta.
1.Szkolenie podstawowe.
Podczas podróży do komnaty zaczepi cię nauczyciel rekrutów, który każe ci przejść szkolenie podstawowe oraz zdobyć porządny kostur od kowala. Oczywiście idziemy dalej za Kalibem by później wrócić i zakończyć te szkolenie. Oczywiście rozpoczęcie oraz zakończenie tego zadania odblokowuje nam kolejne.
Zdobądź kostur do walki
Mamy zdobyć od klasztornego kowala kostur, którego użyjemy podczas walk w szkoleniu. Oczywiście możemy kupić sobie inną broń za odpowiednia opłatą.
Tutaj Arik każe nam pokonać kilku innych rekrutów na arenie. Tymi rekrutami są Tucker, William, Kato (dwa razy) oraz sam Arik jako nauczyciel walki. Oczywiście, aby wykonać to zadanie należy wykonać kilka innych:
– Walka z Arikiem,
– Walka z Kato,
– Walka z Tuckerem,
– Walka z Williamem,
– Nauczka dla Kato,
Pokonując ich wszystkich oraz wykonując podstawowy trening automatycznie zakończymy całe zadanie i jesteśmy o krok bliżej do zostania wojownikiem inkwizycji.
2. Znajdź mordercę Hemlara
Gdy znajdziemy się w naszym pokoju zobaczymy się z Inkwizytorem, który wypyta nas o to zabójstwo. Gdy już powiemy że nic nie wiemy on powie że będziemy jego szpiegiem „detektywem” który ma wyjaśnić całe to zdarzenie. Oczywiście odblokuje to nam kolejne zadania.
Zbadaj miejsce zbrodni
Naszym pierwszym krokiem w tym śledztwie jest zbadanie miejsca zbrodni, znajdziemy t kilka użytecznych przedmiotów z którymi był powiązany zamordowany między innymi : sakwę ze złotem, paczkę z zielem oraz sztylet z jego zwłok. Sztyletem chodzimy od jednej osoby do kolejnej którymi są : kowal, Kaspar a na końcu Harlok. Kowal nic nie będzie wiedział, więc udajemy się do Kaspara, który powie nam, iż Harlok cos wie.
Co wie Harlok?
Po rozmowie z Kasparem dowiadujemy się, iż, kucharz Harlok jest zamieszany w morderstwo Hemlara. Po rozmowach kilkoma osobami dowiadujemy się, iż owy sztylet należy do niego, co klasyfikuje go jako głównego podejrzanego. Jednak on wszystkiemu zaprzecza. Jednak z końcu się załamuje i podaje nam nawet przydatne informacje. Dowiadujemy się, iż Hemlar miał wspólnika, który mógł spokojnie wychodzić oraz wchodzić do klasztoru.
Kto był partnerem Hemlara?
Zadanie uaktywnia nam się pod przesłuchaniu kucharza. Tu zaś musimy popytać osoby, które znajdują się na liście mistrza Pallasa.
Krąg podejrzanych
Mistrz Pallas da nam listę podejrzanych, który mają pozwolenie na opuszczenie klasztoru. Przesłuchujemy każdą osobę na liście aż w końcu dochodzimy do jednej osoby, która jest wspólnikiem Hemlara.
Droga do prawdy
Jak się później dowiadujemy wspólnikiem Hemlara był Ash który nas zaatakuje gdy powiemy mu o tym. Nie jest wymagającym przeciwnikiem po pokonaniu go należy z nim porozmawiać.
Rozprowadź w twierdzy skręty
Ash powie nam, iż aby znaleźć mordercę Hemlara musimy wykonać jego pracę by zbliżyć się do zabójcy. Po rozdaniu odpowiedniej ilości skrętów Kaspar powie nam, iż będziemy musieli poczekać na zabójcę w umywalni. Po chwili ukaże się Arik, który wyjawi nam, że on jest mordercą. Po krótkiej walce o wszystkim donosimy mistrzowi Vitusowi, u którego zakończy się te zadanie.
Jednak po wygonieniu Arika z klasztoru uaktywni nam się kolejne zadanie jakim jest „Nowy posterunek dla Williama” w którym to prosimy rekruta Williama aby zastąpił Arika na miejscu nauczyciela walki.
3. Próby mistrzów
Najważniejszym, głównym zadaniem w wulkanicznej twierdzy jest wykonanie zadań od mistrzów, zwanych próbami mistrzów.
Próba Mistrza Cyrusa
Mistrz Cytrus jest zajętą osobą która prowadzi spis rzeczy w magazynie. Przechowuje on tam różnej maści artefakty, które nie może zostawić bez żadnej opieki. Będziemy musieli stać się jego kurierem na jakiś czas wykonując zadania:
– Artefakty Seweryna
– Skrzynie dla Wulkanicznej Twierdzy
Próba Mistrza Illumara
Illuminar jest magiem, który jest specjalistą od tworzenia zwojów z run oraz jest doskonałym nauczycielem pieczęci. Zleca nam zadanie odnalezienie wszystkich składników, które potrzebują dane runy by zostały stworzone przez ich zwoje. Oczywiście do stworzenia zwoju, w późniejszym czasie, potrzebne nam będzie pióro oraz czysty pergamin. Ogólnie podczas jego prób wykonamy takie oto zadania:
-Teoria tworzenia zwojów (jeden z głównych jego próby, uaktywniony po skończeniu poniższych)
-Podstawy tworzenia zwojów (jeden z głównych jego próby, uaktywniony po skończeniu innych)
-Zdobądź gęsie pióro
-Znajdź coś do pisania
-Kości i skrzydła
-Enzo szuka składników do Zwoju Iluzji
-Erlan nie wie, co robić
-Indyk Erlana i Enzo
-Rufus szuka „Mądrości w walce”
Próba Mistrza Vitusa
Mistrz Vitus, kontroluje śledztwo w sprawie zabójstwa rekruta (jedno z zadań głównych), oraz każe nam znaleźć księgę z cmentarza, podpowiadając nam zagadką. Podczas znajdywania księgi będziemy musieli również pomóc świniopasowi, co uszczęśliwi mistrza który uzna w nas pomocnika. Wykonamy u niego kilka zadań takich jak :
– Dalman ci ufa(musimy zmienić zmęczonego świniopasa wysyłając na jego miejsce jednego rekrutów)
– Dostęp do cmentarza
– Zabójstwo Hemlara, (jedno z głównych zadań)
– Znaleziono „Mądrość w walce”
Próba Mistrza Pallasa
Mistrza Pallas nie jest wymagającym mistrzem. Całymi dniami stoi przed pulpitem naprzeciw bramy do klasztoru. Nie zadaje nam zadania, jedynie prosi o wsparcie dla inkwizycji w mieście. Oczywiście w miarę postępów w klasztorze drzwi z klasztoru staną dla nas otworem, za jego skromnym pozwoleniem. Wykonamy dla niego parę zadań takich jak:
-Pomóż Wojownikom Zakonu w Mieście
-Brama do twierdzy (tu chodzi tylko o poproszenie o otwarcie bramy)
Próba Mistrza Abraxa
By znaleźć mistrza Abraxa będziemy musieli go znaleźć podczas wykonywania jednego z zadań mistrza Ignatusa. Otóż znajdziemy go w podziemiach biblioteki w klasztorze w którym to znajdziemy kilka przedmiotów oraz samego mistrza. Podczas gdy go pierwszy raz spotkamy poprosi nas abyśmy znaleźli jego uczniów, którzy wyszli po składniki do roślin a nie powrócili oraz o przyniesienie owych roślin. Wążą się z nimi takie zadania jak:
-Rośliny dla Abraxa,
-Poszukiwania uczniów Abraxa,
Próba Mistrza Ignatiusa
Jest najwyższym z magów w całym klasztorze a ponadto najbardziej wymagającym. Zleca on nam przeczesanie podziemnej biblioteki w poszukiwaniu kryształu pocisków, przeczytania większości ksiąg oraz przejścia przez inicjację magiczną (dotknięcie każdej magicznej kuli zdobywając na określony czas magiczne zdolności). Znajdując wszystko wracamy do niego.
Kryształ Ognia
Można zaliczyć to do głównych zadań mistrzów, którym musimy znaleźć schowany kryształ ognia w jednej w świątyń skale. Po drodze spotkamy różnej maści potwory oraz na końcu zadania zwłoki rekruta przed nami. To właśnie w jego ciele znajdziemy owy kryształ, który mamy zanieść Ignatiusowi. Po przyniesieniu mu kryształu oraz potwierdzeniu o dokonaniu oraz skończeniu prób pozostałych mistrzów czeka nas ostatnie zadanie.
4. Inicjacja
Jest ono ostatnim zadaniem dla człowieka bezgildiowego, lub bez pełnych praw w ugrupowaniu. Polega ona na wejściu do świątyni klasztoru oraz na składaniu przysięgi dla Inkwizytora Mendozy. Zada on ma również kilka pytań, z którymi to wiążą się dodatkowe statystyki np.+1 do siły (jeśli wybraliśmy odpowiednią odpowiedź). Po skończonej inicjacji dostaniemy pancerz wojownika inkwizycji oraz spacer do podnóży wulkanu z Mendozą.
Gratulacje właśnie zostałeś pełnoprawnym członkiem Inkwizycji!