W poniższym poradniku przedstawiamy solucję jak wykonać wszystkie zadania w mieście przechodząc grę po stronie Bandytów.
Haracz od Kostara
Zleceniodawca: Delgado
Opis: Delgado chce byś wyciągnął z kupca Kostara haracz za ochronę. Zanim zaczniesz rozmowę z Kostarem lepiej namów Fullera jego płatnego osiłka by stanął z Tobą do walki. Gdy uda Ci się go pokonać, idź do Kostara i wymuś zapłatę. Skończy się to potyczką. Gdy ją wygrasz przeszukaj ciało kupca i zabierz sakwę. Po wykonaniu tej czynności przekaż haracz Delgado.
Haracz od Josh
Zleceniodawca: Delgado
Opis: Gdy pomyślnie zakończysz poprzednią misję Delgado zleci Ci następną. Polega ona na wymuszaniu haraczu na gospodarzu Joshe. Poczciwy barman powie Ci o swym układzie z bandytą a dokładnie, że on nie płaci a w zamian Ty dostajesz piwo i informacje. Możesz na to przystać lub wciąż pieniądze. Gdy weźmiesz to pierwsze opowie CI u kufrze Jacka co będzie jednoznaczne z rozpoczęciem misji „Skrzynia Jacka”
Nagroda: +100 Doświadczenie, 100 szt. złota lub piwo i misja
Co planuje Rodriguez
Zleceniodawca: Cid
Opis: Po znalezieniu w mieście człowieka Dona o imieniu Cid poprosi Cię on przysługę. Masz się dla niego dowiedzieć co planuje Rodriguez. W tym celu udaj się do portu i od wejścia idź w prawo. Zobaczysz wtedy pożądanego Wojownika Zakonu. Podczas rozmowy z nim dowiesz się o Cidzie i przeszłości Rodrigueza. Po otrzymaniu od Wojownika zadania, wróć powiadomić o zaszłych sprawach Cida
Nagroda: +100 Doświadczenie
Znajdź szpiega pracującego dla włamywacza
Zleceniodawca: Rodrguez
Opis: Dowiadujesz się, że trzy osoby w mieście zostały okradzione: Nelson, Flavio i Baxter. Po rozmowie z nimi zauważysz, że jedyną osobą będącą we wszystkich był Doyle. Idziemy do niego i wymuszamy zeznania.
Nagroda: +200 Doświadczenie
Doyle musi zniknąć
Zleceniodawca: Cid
Opis: Gdy odnajdziesz szpiega pracującego dla Cida możesz go wypuścić lub zabić. Nie zależnie od wyboru misja zostanie zaliczona.
Nagroda: +100 Doświadczenie
Lukor chce te 5 pancerzy
Zleceniodawca: Lukor
Opis: Lukor chce dostać w swe ręce 5 pancerzy. Posiadaczami ich są Duram, Wasyl oraz Ingvar. Duram. Gdy odzyskasz wszystkie części pancerza, oddaj je Lukorowi.
Nagroda: +300 Doświadczenie, 400 sz. złota.
Pancerze Wasyla
Zleceniodawca: (ciąg dalszy misji „Lukor chce te 5 pancerzy”)
Opis: Wasyl chce za swoje pancerze 100 sz. złota, lecz lepszym rozwiązaniem jest walka z nim. Po zwycięstwie zabierz my jego 2 pancerze.
Nagroda: +50 Doświadczenie
Pancerz Ingvara
Zleceniodawca: (ciąg dalszy misji „Lukor chce te 5 pancerzy”)
Opis: Ingvar chce za pancerze 50 sz. złota. Nie masz innego wyjścia jak zapłacenie mu.
Nagroda: +50 Doświadczenie
Pancerze Durama
Zleceniodawca: (ciąg dalszy misji „Lukor chce te 5 pancerzy”)
Opis: Duram chce za swoje pancerze 200 sz. złota. Gdy mu je dasz dostaniesz klucz do kufra w jego pokoju. Sypialnia Duramaznajduje się nad magazynem Ukkasa.
Nagroda: +50 Doświadczenie
Pamiątka rodzinna
Zleceniodawca: Tony
Opis: Tony chce byś wszedł do starego domu Don Estebana i zabrał stamtąd rodzinną pamiątkę. Owa pamiątka znajduje się w pomieszczeniu po prawej. Po aktywowaniu przełącznika w obrazie otworzy się przejście do tajnego pomieszczenia. W kredensie znajdziesz amulet Estebana. Zanieś go Toniemu.
Nagroda: +100 Doświadczenie, 150 sz. złota.
Porozmawiaj z szefem bandytów w mieście
Zleceniodawca: brak
Opis: Szef bandytów Scordio znajduje się w ukrytym tunelu w burdelu Patty. Wejście znajdziesz w domu schadzek w pomieszczeniu po lewej. przełącznik jest ukryty w obrazie. Uruchom go i pogadaj z Scorrdio.
Nagroda: +100 Doświadczenie
Porozmawiaj z Komendantem miasta
Zleceniodawca: Wojownik Zakonu
Opis: Komendant miasta Carllos chce z Tobą porozmawiać. Udaj się do niego. Jego kwatera znajduje się nad główną bramą, niedaleko miejskiej części kupieckiej.
Nagroda: +100 Doświadczenie
Cała władza w ręce Dona
Zleceniodawca:Don Esteban
Opis: Musisz wypełnić 4 misje dla Don Estebana w mieście i poinformować o tym Scordio.
Nagroda: +500 Doświadczenie
Trzy złote misy dla Scordio
Zleceniodawca: Scordio
Opis: Owe trzy misy znajdują się w górnej części latarni Jacka, w rękach Dirka(znajduje się w gospodzie Josha) chce za nią 150 sz. złota i w rękach Dytara(znajduje się w gospodzie Patty) chce za nią 150 sz. złota.
Musisz im zapłacić, ponieważ jako ważne postanie fabularne są nieśmiertelne. Gdy będziesz miał wszystkie idź i zanieś je Scordio.
Nagroda: +250 Doświadczenie, 600 sz. złota.
Zanieś paczkę z powrotem do Łasicy
Zleceniodawca: Łasica
Opis: Musisz dowiedzieć się kto kradnie paczki Dona. Podejrzanym jest Garth, więc będziesz musiał wykonać także misje „Idź potajemnie za Garthem” Gdy dowiesz się kto jest jego wspólnikiem to będziesz musiał nakłonić go na oddanie paczki. Będziesz zmuszony stoczyć z nim walkę. Gdy ja wygrasz przeszukaj ciało, zabierz paczkę i zanieś ją Łasicy.
Nagroda: +100 Doświadczenie, 150 sz. złota.
Idź potajemnie za Garthem
Zleceniodawca: Łasica
Opis: Podążaj za Garthem. Utrzymuj pewien dystans by Cie nie zauważył. Idź tak długo póki nie dojdzie do Cuttera.
Nagroda: +200 Doświadczenie.
Znajdź Gartha
Zleceniodawca: Łasica
Opis: Jeśli zgubiłeś Gartha po drodze, nic straconego. Udaj się do miejsca koło knajpy Josha. Będzie on tam stał z Cutterem.
Nagroda:
Dorwij Cuttera
Zleceniodawca: brak
Opis: Cutter chce Cie uciszyć bo wie, że został przez Ciebie nakryty na spisku przeciw Donowi. Musisz go pokonać i przy okazji jego wspólnika Gartha.
Nagroda: +100 Doświadczenie.
Paczka dla Dona
Zleceniodawca: Scordio
Opis: Scordio chce byś przekazał paczkę Donowi, ale zanim Cię do niego wpuszczą musisz zdobyć odpowiedni szacunek lub być w posiadaniu przedmiotu cennego dla Dona. Jak uda Ci się porozmawiać z Don Estebanem to daj mu te paczkę.
Nagroda: + ?
Obdzieranie rzeźnika ze skóry
Zleceniodawca: Cid
Opis: Cid chce by Dargel zaczął płacić haracz za ochronę. Wysyła Ciebie byś przemówił mu do rozumu, że w okolicy jest niebezpiecznie. Gdy go pokonasz w walce dowiesz się, że nie zapłaci za ochronę i misja zostanie nie zaliczona.
Nagroda: + ?
Tańczący z rzeźnikami
Zleceniodawca:brak
Opis:Musisz pokonać w walce Dargela.
Nagroda: + 50 Doświadczenie.
Wyczyść skrzynię Dargela
Zleceniodawca: Cid
Opis: Po odmowie Dargela na prośbę o protektoracie ze strony Dona, Cid bardzo się zirytował. Poprosił Cię o pokazanie rzeźnikowi, że nie jest wcale taki bezpieczny, jak mu się wydaje. Żeby wykonać to zadanie nie omieszkaj nauczyć się dwóch bardzo ważnych zdolności sławnych u typów z pod ciemnej gwiazdy – skradania i otwierania zamków. Po wyuczeniu się odpowiednich atrybutów, skieruj swe kroki ku rzeźni. Po wejściu do budynku dostań się na wyższą kondygnację. Znajdziesz się wtedy w pokoju Dargela. Przy oknie po lewej stronie stoi kufer, czekający tylko na to by go opróżnić. Po wykonaniu zadania wróć do Cida po nagrodę.
Nagroda: +150 Doświadczenie
Weź złoto od Alvaro
Zleceniodawca: Łasica
Opis: Po wykonaniu zadania „Zanieś paczkę z powrotem do Łasicy”, Łasica poprosi Cię o okradnięcie Alvaro. w tym celu wykonaj zadanie „Zagoń służących do pracy”, a następnie zapłać za informacje o glewii dla Zakonu Walterowi. Po tym zdarzeniu udaj się do piwnicy Alvaro i wyciągnij wszystko z jedynego kufra znajdującego się tam. Następnie udaj się do właściciela kuźni i wymuś od niego 200 szt. złota.
Nagroda: +150 Doświadczenie
Weź złoto od Konrada
Zleceniodawca: Łasica
Opis:
Nagroda
Paczka dla Dona
Zleceniodawca: Scordo
Opis: Scordo chce byś przekazał paczkę Donowi, ale zanim Cię do niego wpuszczą musisz zdobyć odpowiedni szacunek lub być w posiadaniu przedmiotu cennego dla Dona. Jak uda Ci się porozmawiać z Don Estebanem to daj mu te paczkę.
Nagroda: +300 Doświadczenie