Po premierze Risen 2 Dark Waters Informacje o Piranha Bytes ucichły, jednak to nie znaczy, że nic się u nich nie dzieje. Ostatnimi czasami w składzie PB dokonało się kilka kadrowych roszad.
Zespół opuścił Mathias Filler odpowiedzialny za historię i design gry Risen, jak i Gothic 1-3. Niestety powody odejścia po premierze Risen 2 nie są znane. Obecnie Mathias praktykuje jako nauczyciel w akademii gier. Stanowisko Projektanta Silnika zostało obsadzone, osobą odpowiedzialną za grafikę i silnik gry w zespole PB został Rudolf Schreier. Będzie on rozwijał silnik Genome dla następnego projektu Piranha Bytes. Kolejnym programistą, który wzmocnił skład w tym roku jest Nuno Leiria. Bastian Seelbach, specjalista od warstwy dźwiękowej w Risen 2, już nie pracuje z PB. Obecnie działa w Bigpoint GmbH jako Starszy Inżynier Dźwięku. Schedę po nim przejął Stefan Randelschofer. Natomiast Sascha Henrichs kontynuuje współpracę z PB jako główny twórca poziomów i elementów środowiska. Na Linkedin można przeczytać, iż obecnie pracuje nad nieogłoszonym jeszcze RPG.
Sascha Henrichs: „Kolejnym projektem PB będzie raz jeszcze RPG dla jednego gracza”.