Destiny Team opublikowało wczoraj aktualizację do modyfikacji Imperium Popiołów, której premiera była zapowiadana na okolice września. Dodane zostały nowe zadania, a przebudowane stare. Pojawiły się nowe specakcje, modyfikacja jest spójniejsza, a dziennik zadań zawiera więcej informacji. Poniżej prezentujemy listę zmian, a na samym dole link do pobrania nowej wersji modyfikacji.
Lista zmian
(oparta na poście autora z forum Drużyna Spolszczenia)
Zadania
Nowe
- dodano trzy nowe zadania: Kolaps wertykalny, Niesforna dziewczyna, Misja Wilka
Przebudowane
- przebudowano logikę wydarzeń w zadaniu Bestie z otchłani czasu
- przebudowano i rozbudowano zadanie Odwieczni wrogowie
- przebudowano w pierwszej fazie i rozszerzono zadanie Na zawsze razem
- przebudowano zadanie Artefakty Jarkendaru
Z poprawioną logiką ich rozwoju
Poprzez dodatkowe wpisy lub/i dialogi doprecyzowano logikę rozwoju zadań:
- Inwazja — teraz akcję ze zwiadem grupy Konrada można wykonać natychmiast po przekazaniu rozkazu Ingmara i nie jest już ona zależna od zadania „Król Goblinów”
- Odpłynąć — teraz pierwsza rozmowa z Saturasem w obozie WK nie jest wymagana do tego, by Zelda mogła zejść na ląd i wraz z Roscoe pojawiają się na plaży znacznie wcześniej) oraz (nie można teraz rozmawiać z Merdarionem o Słonecznym Kamieniu, zanim się nie odnajdzie Baltrama
- Przeminęło z wiatrem — nie jest już tajemnicą, że to Levon jest uwięziony, bo można go przecież namierzyć czarem albo z broni dystansowej
- Dwaj kowale — dodatkowy wpis i dialog z Haradem na plaży
- Sny o potędze — teraz Blizna dowiaduje się o planach Arto od razu po pierwszej rozmowie z nim i ta wieść nie jest już zależna od zachowania Gritty
- Zakochany Fortuno — teraz można powiedzieć o decyzji Fortuno Saturasowi od razu po zakończeniu tego zadania i nie jest to zależne od ataku pod Świątynią
- Krucjata Ludowa — nie może już zaistnieć sytuacja, że Fidelis i Kleofas znikają z obozu, zanim powinno to nastąpić zgodnie z logiką tego zadania
- Wielka wyprawa Wodnego Kręgu — ogólnie rozszerzono liczbę wpisów do zadania
Spec-akcje
Dodano nowe akcje specjalne, które nie zapisują się w dzienniku:
- Fałszywe trofeum
- Nagroda za wierność
- Zimne serce (połączone ze skupem)
- Skóra Czarnego Trolla
- Źródło obsydianu
Dialogi
Nowe
Dodano nowe dialogi związane z lore i sytuacyjne u postaci:
- Talbin — przy posiadaniu pewnych rodzajów skór oraz gdy członkowie Mrocznego Zakonu i Paladyni są na plaży
- Ewald — po zatrudnieniu kowala
- Waldron — na plaży
- Tollberg — na plaży
- Milenius — pod Świątynią o Haradzie
- Rudolf — na plaży
- Ludwig — na plaży
- Marbach — na plaży
- Dietrich — na plaży
- Patrick — po powrocie do obozu WK
- Hipolit — po odejściu Krucjaty
- Saruf — po odejściu Krucjaty
- Slayer — po odejściu Krucjaty
Rozszerzone lub poprawione
Rozszerzono lub poprawiono niektóre dialogi lore i sytuacyjne (poza tymi związanymi ze zmianami w zadaniach) u postaci:
- Heywood
- Edgor
- Zafkiel
- von Emde
- Kelvin
- Lares (w tym z nowym wpisem do zadania WK)
- Domecjusz
- Randolph
- Stilgar
- Chociemir
- Tryfon
- Monty
Handel
- teraz tylko Cronos sprzedaje zgodnie z logiką dialogową zwoje Wody i Elektryczności w obniżonej cenie i większej ilości
- usunięto te zwoje z asortymentu handlowego Tryfona (poza Łańcuchem Błyskawic, który zgodnie z lore jest przypisany Zakonowi Ocalenia)
- Tryfon nie sprzedaje już Mikstury z Czarnej Perły – jest ona usunięta z gry
- teraz zgodnie z informacjami dialogowymi cena marchewki spadła i wynosi nie 100 a 60 sztuk złota
- dodano skup skór hieny u Talbina oraz skór geparda na podstawie dialogu z nim u innego NPC
- dodano skup kłów trolla u Edgora
Rutyny
- naprawiono problem z martwym Wilkiem na pokładzie Esmeraldy
- uproszczono nieco rutynę Nestoriusza na plaży
- teraz na obszarze Świątyni Magowie Zakonu Ocalenia stoją na zewnątrz, a nie w ostatniej komnacie
- teraz Patrick faktycznie wykonuje rozkaz Corda i powraca do obozu
- teraz Wilk znika z gry po wykonaniu zadania Misja Wilka
- rozszerzono rutyny Levona na plaży
- poprawiono błąd, w rezultacie którego gdy gramy za Mrocznych w ostatniej bitwie nie pojawia się Paladyn Tollberg – teraz pojawia się w tej sytuacji on, a nie Chociemir
- teraz Lee zajmuje miejsce Wilka na straży okrętu
Inne
- zmienione zostały nazwy przybyłych z Jarkendarczykami starych gatunków zwierząt i nie odnoszą się już do pustyni, skoro w grze występują one przeważnie poza kanionem
- teraz na kowadle przy produkcji magicznych strzał i bełtów pojawia się brakująca informacja o wymaganych komponentach
- teraz można już zrobić na stole alchemicznym pewien rodzaj przydatnej gorzałki, jednak pod warunkiem wykonania jednej ze spec-akcji na plaży
- uzupełniono opis zwoju „Krwawa Ofiara”
- usunięto z gry polne bestie i zastąpiono je jarkendarskimi zębaczami
- wartość pancerza zwracanego przez Angara wynosi już nie 15 000, a 8 000 sztuk złota
- znacznie zmniejszono dotychczasowo otrzymywane doświadczenie za wykonanie zadania „Zapasy dla załogi”, jako niewspółmierne do samej akcji
- zmieniono wyświetlanie wielu napisów przy otwieraniu paczek, piciu mikstur na te żółte, większe i czytelniejsze
- zmieniono opisy itemów: Młot Lou, Piwo Zamkowe, Polewka Eleny
- z Nalewki na serafisie usunięto błędny efekt dźwiękowy
- teraz opcja nauki u Alrika będzie się zawsze wyświetlała jako ostatnia
- napisy przy oddawaniu składników Daltonowi już się nie nakładają
- Claivert przedstawia się jako myśliwy a miał tylko miecz dwuręczny – teraz ma zestaw myśliwski – Długi Miecz i Łuk Jesionowy
- poprawiono i uzupełniono opis amuletu „Chwała Beliara”
- usunięto z oferty handlowej Vexilona i tym samym z gry zwój „Strach”
- usunięto Kamiennego Golema z okolic mostku przy chacie Levona
Download
- Instalator
- Steam [wkrótce]
Instalacja
- Steam [wkrótce]
Dalsze informacje
Więcej o modyfikacji dowiecie się z poprzedniego artykułu i na forum Drużyny Spolszczenia.
Zapraszamy do dyskusji na Facebooku.