Dziś publikujemy kolejny wpis dziennika developera prowadzonego przez Kaia Rosenkranza z czasów prac zespołu Piranha Bytes nad pierwszymi częściami Gothica. Zapraszamy do lektury.
Dzień 3
Drogi Pamiętniku
Rozmawianie z kolegami o tym jak wszyscy umrzemy może być niepokojące. „Myślałem o tym ostatnio i to stwierdzenie jest prawdziwe. Jednak wciąż dołujące.”
Żaden z nas nie zostanie oszczędzony. Nico udzielił dzisiaj wywiadu dla naszej serii portretów i fotografii, na jego twarzy trudno było doszukać się uśmiechu, ale to tylko świadczy o tym, że traktujemy to poważnie i naprawdę pracujemy!
Za kilka dni zacznie się nagrywanie dubbingu. To oznacza, że już najwyższa pora na ukończenie fabuły, ponieważ gdzie indziej jak nie w studiu nagrań, dialogi powinny być ukończone w jak największym stopniu. Mike, Mattias, Bjorn i Stefan nie są obecnie dostępni, słyszałem pogłoski o tym, że Mattias ma wrzody żołądka.
.
Gothic 1 zawiera w przybliżeniu 70,000 tysięcy mówionych słów, co już samo w sobie jest dużą liczbą! Mike i ja byliśmy w studiu we Frankfurcie ponad tydzień, od rana do wieczora. Gothic 2 będzie zawierał ponad dwa razy więcej słów i w tej sytuacji nie widzę innego wyjścia jak tylko szybko dokończyć dźwięki potworów. Ostatnimi dniami, często można usłyszeć „nikt nie powiedział, że będzie łatwo” zaraz po „wszyscy zginiemy”.
Czy mam jakieś dobre wiadomości? Mam, usunąłem licznik odmierzający czas ze strony bez dalszych komentarzy. Przyznaję, to nie był najlepszy ze sposobów, ale za każdym razem jak chcę coś powiedzieć, muszę dostać pozwolenie od wielu ludzi. A więc tutaj zamieszczam nieoficjalną opinię, mój pamiętniku. Wciąż jesteśmy trochę do tyłu z planami, ale gra przechodzi testy kompatybilności. Jest już prawie ukończona i z pewnością będzie wydana w październiku. Licznik ponownie powróci na stronę jak tylko powróci umowa z JoWood.
No dobrze, drogi pamiętniku… co ja bym począł bez twojej automatycznej korekty.
Do zobaczenia,
KaiRo