Quarhodron, dawny władca Jarkendaru i przywódca Kasty Wojowników, pojawia się jako duch w Gothic II: Noc Kruka. Bezimienny bohater spotyka go w trakcie głównego wątku fabularnego dodatku. Podczas pogoni za Krukiem, drzwi do świątyni Adanosa zamykają się przed głównym bohaterem, uniemożliwiając dalszą eksplorację. Po tym wydarzeniu należy wrócić do Magów Wody, którzy zlecają zadanie „Przywołanie Quarhodrona”.
Musimy udać się do miejsca pochówku Quarhodrona, które znajduje się w pobliżu chaty Eremity (temu, któremu daliśmy ubranie w zamian za kamienną tabliczkę). Po drodze do trumny napotkamy kilka bestii, a przed wejściem do grobowca zmierzymy się z Trollem i kilkoma Harpiami. Wewnątrz grobowca czeka nas walka z Zombie; znajdziemy tam Magiczną Kuszę i kilka bełtów do niej. Gdy będziemy już wystarczająco blisko trumny, należy użyć tabliczki przywołania. Wtedy pojawi się zjawa Quarhodrona. Aby udowodnić, że jesteśmy odpowiednią osobą, musimy odpowiedzieć na kilka jego pytań. Oto odpowiedzi na nie:
Pytania Quarhodrona
1.Do której kasty należysz?
Odp. Strażnicy Umarłych.
2. Kto niegdyś bronił mieszkańców Jarkendaru przed wrogimi atakami?
Odp. Kasta Wojowników.
3.Kto może wydać mi bezpośredni rozkaz?
Odp. Kapłani.
4. Kto jest odpowiedzialny za zło, które na nas spadło?
Odp. Kasta Wojowników.
5.Kto ma decydujący głos w radzie pięciu?
Odp. Uczeni.
6. Kto łagodzi cierpienia i opiekuje się chorymi?
Odp. Uzdrowiciele.
7. Kto zamknął portal, by uchronić ludzi przed złem?
Odp. Skąd mam to wiedzieć?
Po dobrych odpowiedziach, duch zniknie, a ty możesz wracać, aby ukończyć wątek poboczny dodatku, zabić Kruka i zdobyć potężne narzędzie zniszczenia, które ten dzierży.