Bycie magiem w G3 jest trudne, przynajmniej na początku. Nie dość, że nie mamy żadnej szaty to jeszcze musimy posługiwać się mieczem. Na szczęście, podobnie jak to jest u wojowników, z pomocą przychodzą nam „Stare Skrzynie”. Jest ich równo 50 a każda kolejna posiada coraz lepszą zawartość. Możemy znaleźć w nich zwoje, kostury, amulety, mikstury itp.
A oto listy ich położenia i zawartości:
Zgodne z najnowszym patchem 1.75.14 (Z włączonym alternatywnym balansem).
Myrtana:
1. Reddock – koło maga ognia Sebastiana.
2. W jaskini ze smokami pod Cape Dun.
3. Jaskinia za złodziejami zboża koło Montery (koło Ciężkiej skrzyni).
4. Jaskinia Rakusa (maga ognia), na północny zachód od Montery.
5. Okara – w pomieszczeniu ze stołem alchemicznym.
6. Wąwóz z czterema Ogrami, naprzeciwko wejścia do Okary .
7. Gotha – dom ze stołem alchemicznym przed wejściem do zamku.
8. Gotha – domek w wewnętrznym dziedzińcu.
9. Vengard – dom drugiego orkowego dowódcy.
10. Vengard – nad salą tronową, obok maga ognia Karypto.
11. Przed barierą, w okolicach trzech orkowych namiotów (w jednym z nich).
12. Okolice bariery, kamienny krąg pomiędzy Vengardem a Faring, kręgu pilnują gargulce.
13. Droga pomiędzy Ardeą a Vengardem – na zachód od farmy ze Schratami, w jaskini z pełzaczami koło zniszczonej chaty.
14 i 15. Dolne poziomy świątyni koło Trelis.
16. Na wschód od świątyni koło Trelis, przy wodzie jest kamienny krąg chroniony przez gargulce.
17. Geldern – w pomieszczeniu wodza miasta (dawna świątynia Innosa).
18. Geldern – Dawna świątynia Innosa, pomieszczenie z trzema szamanami.
19. Geldern – w chacie szamana Grimbolla.
20. Silden – chata szamana Grompela.
21. Na północ od Silden, ruiny zamku, jest tam też trzecia skrzynia do zadania Gdzie jest Guru?
22. Północny zachód od patrolu pilnującego przełęczy do Nordmaru (niedaleko Silden) znajduje się jaskinia z Cieniostworem.
Varant:
23. Przełęcz do Varantu, obok paladyna Kurta.
24. Południowy – wschód o kryjówki Asaru, koło Potwora.
25. Okolice Ben Erai, jaskinia z Twardymi Pustynnymi Pełzaczami.
26. Południe od Ben Erai, obóz koczownika Hurita, za jedną z ścian.
27. Ben Sali – nad miastem, ruiny z poległymi zwiadowcami.
28. Północne wyjście z Bakaresh, jaskinia z koczownikiem Raseru.
29. Jaskinia w okolicach Bakaresh – trzeba wyjść północnym wejściem, dojść do „zielonych” terenów i podążać na prawo przy skalnej ścianie, aż trafisz do jaskini.
30. Jaskinia z ogrami, w połowie drogi z Bakareshu do Al-Shedim.
31. Przy spalonej chacie, koło smoka, w połowie drogi z Bakareshu do Al-Shedim/Południowy – zachód od Maga Wody Cronnosa, przy spalonej chacie.
32. Al Shedim – ruiny Szkoły Wojowników.
33. Al Shedim – pomiędzy Szkołą Wojowników a Kwaterami Uzdrowicieli.
34. Al Shedim – ruiny Strażników Umarłych.
35. Mora Sul – siedziba Gonzalesa, za jedną z kolumn.
36. Mora Sul – w Świątyni Pradawnych, na parterze.
37. Pierwsza oaza, od razu za górką, na głównej drodze z Bragi do Ishtar.
38. Ishtar – skarbiec Zubena, małe pomieszczenie, koło sypialni Zubena.
39. Ishtar – w podziemiach.
Nordmar:
40.