Klan Wilka jest pierwszym spotykanym przez nas Klanem. Jak wszystkie pozostałe, zlokalizowany jest na wzniesieniu i otoczony murem.
Nazwa Klanu pochodzi od fachu jego mieszkańców. Są to przede wszystkim myśliwi i handlarze skórami zwierząt Nordmaru. Duża część z nich to także wojownicy, którzy mogą wyszkolić nas na Zabójcę Orków.
Cechą charakterystyczną dla Klanu są oswojone lodowe wilki. Żyją one z ludźmi i nikogo nie atakują, jednak gdy przyjdzie nam walczyć z mieszkańcami Klanu, rzucą się na nas, a są to wymagający przeciwnicy.
Przywódcą Klanu jest Grim, który mieszka w chacie znajdującej się na samym szczycie Klanu. Stąd obserwuje on swoją wioskę.
Klan Wilka ma wiele obozów poza swymi murami. Są to min. obóz drwali, wydobywców rudy i myśliwych.
W Klanie możemy zdobyć kolejne informacje na temat Xardasa.
Klan Młota to nasz kolejny przystanek w Nordmarze. Klan ten słynie z najlepszych na świecie kowali. Można tu kupić prawie każdą broń i nauczyć się wszystkich technik tego fachu. Najsłynniejszym kowalem jest Ingvar. Zgodzi się on nas uczyć pod warunkiem dobrej rekomendacji pozostałych słynnych kowali z Nordmaru i wykonania jego zadania.
Klan jest o wiele większy od Klanu Wilka i możemy podzielić go na dwie części.
Pierwszą stanowią domy mieszkalne, ogniska i place wraz z strażnicami. Spotykamy tu wielu kowali, wojowników i handlarzy.
Druga część to kopalnia wraz z ogromnym piecem, znajdująca się we wnętrzu góry. Piec jest jedynym miejscem, gdzie można otrzymać czyste magiczne sztabki rudy. Aktualnie kopalnia jest zajęta przez armię orków, a naszym zadaniem będzie wyzwolić ją od „zielonoskórych”.
Jest to najdalej wysunięty na północ Klan Nordmaru.
Jego mieszkańcy to wspaniali wojownicy i gorliwi wyznawcy Innosa. Dawno temu, Bóg Ognia przekazał im przodkom tajemnice walki i dał im siłę, by mogli ujarzmić skuty lodem Nordmar i walczyć z orkami. Wojownikom Klanu Ognia nie brakuje odwagi, wiary i umiejętności. Nienawidzą orków i bratają się z każdym, kto podziela ich zdanie. Mogą nauczyć nas wielu technik bojowych i pomóc nam zwiększyć naszą siłę.
Członkowie Klanu Ognia bardzo szanują swych przodków. Najwybitniejsi z nich spoczywają w sześciu grobowcach rozsianych po całym Nordmarze. Ich moc została zaklęta w magicznych kamieniach.
W Klanie możemy spotkać naszego dawnego przyjaciela, generała Lee. Mróz i surowe warunki jeszcze bardziej wyolbrzymiły żądzę zemsty na Królu Rhobarze.
Przywódcą Klanu jest Kerth – najpotężniejszy z wojowników, strzegący tajemnic Klanu.
Klasztor Magów Ognia w Nordmarze jest najważniejszym miejscem kultu Innosa oraz domem wszystkich Magów Ognia. Znajdują się tam domy dla Magów, kaplica, Wielka Biblioteka oraz przede wszystkim sanktuarium Innosa, zwane też „Jaskinią Oświecenia”.
Całość otoczona jest fortyfikacjami obronnymi.
Magowie w Klasztorze to: Pyran (strzeże wejścia do Klasztoru), Dargoth, opiekun Biblioteki, Altus, ‘przywódca’ Magów klasztornych, Aidan oraz Milten, który przybył tu z Paladynem Olivierem, by zgłębiać wiedzę Pradawnych.
Większość Magów urzęduje w domach. Obok nich znajduje się pracownia alchemiczna, będąca częścią tego samego budynku. Obok niego znajduje się wejście do Biblioteki i Kaplica.
Biblioteka jest skarbnicą wiedzy o świecie i magii. Znajdują się w niej także „Kroniki Dominacji”, zaklęta księga, która zawiera informacje o Artefaktach Adanosa. Dostęp do niej wymaga specjalnego pozwolenia Mistrza Altusa. Opiekunem Biblioteki jest Dargoth.
W Kaplicy każdy pielgrzym odwiedzający Klasztor może pomodlić się do Innosa. Zazwyczaj urzęduje tam Paladyn Olivier, modląc się o łaski dla swych braci w Myrtanie.
Najważniejszą częścią Klasztoru, bez której on sam nigdy nie zostałby utworzony, jest Sanktuarium Innosa. Znajduje się ono w miejscu, gdzie niegdyś sam Innos objawił się ludziom. Tam też umiejscowione jest źródło Świętego Ognia, w którym kiedyś Ogniste Puchary napełniono mocą. Dzięki temu Paladyni mogą korzystać z magii.