Do świątyni dostaniesz się dopiero wtedy, gdy Amul wyrazi na to zgodę. Jak wszędzie kluczową sprawą są reputacja i pieniądze. Amul wpuści Cię do świątyni, gdy zdobędziesz 75 % reputacji w mieście oraz przyniesiesz mu daninę kupców.
Raport z południa
Benito poprosi Cię byś udał się do Silvio i złożył mu raport z ostatniego napadu koczowników na oazę. Silvio znajdziesz przy namiotach w południowej części miasta.
Punkty doświadczenia: 500
Reputacja: Bakaresh +5
Raport z północy
Tym razem musisz udać się na północ miasta, odszukać strażnika Akrabora i poprosić go o złożenie raportu.
Punkty doświadczenia: 500
Reputacja: Bakaresh +5
Agresywni koczownicy
Arkabor ma Ci złożyć raport dla Silvia. Zgodzi się to zrobić dopiero po tym jak rozprawisz się z bandą koczowników obozującą w pobliskiej jaskini. Udaj się na miejsce i załatw sprawę. Uważaj przy tym na plecy, bo mogą stamtąd nadejść topielce (najlepiej jest wybić je wcześniej).
Punkty doświadczenia: 1500
Reputacja: Bakaresh +10
Gniazdo pełzaczy
Jedno z zadań zlecanych przez Silvio. Musisz udać się na północ od Bakaresh, odnaleźć jaskinię zamieszkaną przez pełzacze i pozabijać stwory. Jaskinia jest całkiem blisko miasta.
Punkty doświadczenia: 1000
Reputacja: Bakaresh +15
Pokonaj Irhabara na arenie
Irhabar to pierwszy z rywali na arenie w Bakaresh.
Punkty doświadczenia: 1000
Reputacja: Bakaresh +5
Atrybuty: Siła +1
Pokonaj Achmeda na arenie
Achmed to drugi z kolei rywal.
Punkty doświadczenia: 1000
Reputacja: Bakaresh +5
Atrybuty: Siła +1
Pokonaj Mufassę na arenie
Muffasa to Twój trzeci rywal.
Punkty doświadczenia: 1000
Reputacja: Bakaresh +5
Atrybuty: Siła +1
Walka o tytuł
Do pokonania pozostała dwójka doświadczonych wojowników świątynnych.
Punkty doświadczenia: 2500
Reputacja: Bakaresh +10
Atrybuty: Siła +1
Przekonaj kupców
Możesz dostarczyć Amulowi daninę kupców, ale wcześniej musisz namówić ich do oddania Ci pieniędzy. Jaffarowi możesz zaimponować wcześniejszymi dokonaniami na rzecz Asasynów albo też zwyczajnie go przekupić. Carlos zleci Ci dodatkowe zadanie, a Aldo poprosi o szepnięcie dobrego słowa na jego temat Sigmorowi.
Punkty doświadczenia: 1500
Ruiny Bakareshu
Twoje zadanie polega na oczyszczeniu ruin Bakaresh z żyjących tam dzikich zwierząt, które zjadają niewolników. Udaj się na miejsce i pozabijaj szakale oraz lwy.
Punkty doświadczenia: 1500
Reputacja: Bakaresh +15
Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1
Drobna przysługa
Będziesz musiał polecić Aldo kapłanowi. Sigmor zapyta, co faktycznie sądzisz o Aldo. Jeśli powiesz, że jest w porządku zadanie będzie wykonane. Jeśli odpowiesz, że Aldo jest nieco nie tego, to dostaniesz zadanie zabicia kupca.
Punkty doświadczenia: 1000
I po kłopocie
Jeśli powiesz Sigmorowi, że z Aldo jest coś nie tak, kapłan rozkaże Ci zabić kupca. Wróć na dół i pozbaw kupca życia.
Punkty doświadczenia: 2500
Reputacja: Bakaresh +5
Zanieś Amulowi daninę kupców
Daninę musisz dostarczyć Amulowi w ciągu jednego dnia. Po przekroczeniu terminu zaczną Cię ścigać zabójcy, nie dostaniesz też zgody na wejście do świątyni.
Punkty doświadczenia: 1000
Reputacja: Bakaresh +20
Lekcja gościnności
Musisz udać się do oazy by pozabijać koczowników sprzymierzonych z Nordmarczykami. Zabierz ze sobą Silvio i rozprawcie się z bandą. Silvio nie może zginąć, ale całe szczęście radzi sobie bardzo dobrze.
Punkty doświadczenia: 2500
Reputacja: Asasyni +20
Koczownicy i najeźdźcy
Żeby namówić oddział rabusiów do szturmu na Bakaresh będziesz musiał przekonać do tego dwóch przywódców: Redge’a i Aterasa. Tego pierwszego przekupisz złotem a dla drugiego będziesz musiał wykonać inne zadanie.
Punkty doświadczenia: 1000
Reputacja: Koczownicy +3
Odszukaj Sinikara
Musisz odnaleźć jednego z przywódców koczowników Sinikara. Sprawa jest bardzo prosta – Sinikar ukrywa się w jaskini pod Bakaresh (południowa strona miasta).
Punkty doświadczenia: 500
Wsparcie
Sinikar zgodzi się zaatakować z towarzyszami miasto, pod warunkiem, że znajdziesz niewolnika, który poderwie do walki ludzi wewnątrz. Niewolnikiem tym jest Maruk, przebywający w świątyni.
Punkty doświadczenia: 1000
Reputacja: Koczownicy +3
Słowa tu nie wystarczą…
Murak jest skłonny pomóc Ci w wywołaniu rebelii w mieście, ale potrzebuje broni dla niewolników. Dostarcz mu trzy paczki z bronią a zyskasz wspólnika w walce z Asasynami.
Punkty doświadczenia: 1500
Trzy szkatuły
Punkty doświadczenia: 1000
Oswobodź Bakaresh
Wydaj po prostu rozkaz ataku. Bądź przygotowany na ciężką walkę, bo mimo wsparcia nie uda się sprawy załatwić łatwo i przyjemnie. Asasynów jest całe mnóstwo i z pewnością nie odbijesz miasta tak łatwo jak w Lago czy Bradze.
Punkty doświadczenia: 5000
Reputacja: Koczownicy +5