Romek
Gothic 3

Po odnalezieniu wszystkich Ognistych Pucharów i napełnieniu ich magią, należy je roznieść do 12 paladynów. Nie są jednak to przypadkowi paladyni. Oto lista Paladynów, którym trzeba oddać Błogosławione Ogniste Puchary.

Frithjof – Klan Ognia

Cały dzień poświęca na modlitwę do Innosa. Oczekuje odkupiciela, który znów zaprowadzi pokój. Mówi że dowiedział się o tym od Pyrana, maga z Klasztoru Innosa.

G3 Frithjof
Olivier – Klasztor

Przebywa w kaplicy w klasztorze Innosa. Cały dzień i noc poświęca na modlitwę za siebie i swych braci, paladynów. Twierdzi, że Bóg wcale nie odszedł jak niektórzy sądzą, tylko poddaje próbie ich wiarę i determinację. Uczy nas lepszej walki.

G3 Olivier
Roland – Okara

Dowodzi obozem buntowników. Nosi z dumą swój pancerz. Opowiada o klątwie, która została rzucona na Gocie oraz o tym, że była ona kiedyś wielkim fortem paladynów z całego królestwa. Boi się zaatakować Montere od frontu, dlatego cały czas szuka jakiegoś sposobu na przegnanie z niej orków. Każe nam odnaleźć w Gocie kamień teleportujący do Vengardu. Sądzi że atak ma większe szanse po skonsultowaniu się z Rhobarem.

G3 Roland

Thordir – Vengard

Przebywa w wieży zamkowej w Vengardzie otoczonej przez orków. Boi się sam dojść do kasztelu, dlatego prosi nas o pomoc w dotarciu do króla. Podczas rozmowy możemy zadecydować czy mu pomóc, czy jednak zostawić na pewną śmierć.

G3 Thordir

Markus – Vengard

Jest pierwszą osobą, z którą rozmawiamy po dostaniu się do Vengardu. Dostajemy od niego bardzo ważne zadanie. Musimy przebić się przez miasto zajęte przez orków i dojść do zamku. Tam mamy znaleźć maga o imieniu Karrypto i oddać mu jeden z ognistych pucharów. Kolejne zadanie jakie dostaniemy to zabicie pięciu orkowych dowódców stacjonujących w mieście.
Opowiada nam przy okazji o sytuacji w jakiej się znaleźliśmy i wskazuje kierunek, w którym mamy podążać aby dojść do króla.

G3 Markus

Georg – Vengard

Spotykamy go zaraz po po przeteleportowaniu się do Vengardu. Siedzi on przy ognisku. Musi się dostać do zamku by poinformować Cobryna, dowódcę straży królewskiej, o tym że wielu ludzi przeżyło ataki orków i wciąż z nimi walczą. Proponuje nam układ – my mu pomożemy dostać się do zamku, a on będzie walczył u naszego boku w drodze do celu.

G3 Georg
Cobryn – Vengard

Jest przywódcą strażników króla w zamku. Od pierwszej rozmowy chwali naszego bohatera. Mówi, że orkowie zadają jego ludziom zbyt wiele strat i jeżeli nie dostanie wsparcia to nie przetrwają oblężenia.

G3 Cobryn
Javier – Reddock

Pierwszy paladyn, którego spotykamy w całej grze. Dowodzi bazą buntowników w Reddock. Niemal zaniemówił, gdy dowiedział się, że to dzięki nam Ardea jest wolna. Javier bardzo przeżywa to, że uciekł z pola bitwy kiedy ludzie zaczęli przegrywać wojnę. Prosi nas żebyśmy zostali trochę dłużej w obozie i pomogli jego ludziom.

G3 Javier
Wenzel – Cape Dun

Uwięziony w orkowej wieży obserwacyjnej położonej w mieście. Codziennie przesłuchiwany przez orków. Opowiada nam o Monterze i o tym jak został zniewolony i sprzedany orkom. Paladyn uważa się za buntownika, pragnie by znów w Myrtanie zapanował pokój. Pomaga nam odbić Cape Dun z pod władzy orków, a następnie postawiania zostać, by wzmocnić tutejszy ruch oporu. Wspomina również o swoim mieczu, który zostawił w wilczej jaskini niedaleko Montery. Zleca nam jego odzyskanie.

G3 Wenzel
Konrad – Trelis

Upadły paladyn, który przeszedł na stronę orków z powodu przegranej wojny z nimi i utraty magii runicznej. Przestał on wierzyć w Innosa, twierdzi że Bóg opuścił świat. Po odzyskaniu swojej mocy magicznej pomaga nam odbić Faring.

G3 Konrad
Karlen – Nemora

Siedzi przy ognisku na południe od Trelis. Przy pierwszej rozmowie myli nas z kimś i mówi, że byliśmy paladynem i walczyliśmy z orkami. Całymi dniami czeka na okazję żeby wykorzystać swoje umiejętności bojowe. Opowiada nam o swoim przyjacielu, to u jego boku walczył z orkami. Jednak po przegraniu wojny Kurt się zmienił, okrada farmy i zabija wieśniaków. Karlem chce abyśmy mu pomogli zabić Kurta. Po wykonaniu zadania Karlem oprowadza nas po pustyniach Varantu.

G3 Karlen
Cruz – okolice Mora Sul

Siedzi przy ognisku razem z zbiegłym niewolnikiem Yussufem, na samym środku pustyni, niedaleko drogi z Bragi do Mora Sul. Magowie Ognia wysłali go z ważną misją znalezienia Ognistych Pucharów. Jeden udało mu się znaleźć, ale wylądował on w brzuchu pustynnego pełzacza. Stało się to w nocy – zaatakowało go całe stado, a jeden połknął cały jego dobytek. Cruzowi udało się go zranić ale ten jednak uciekł. Paladyn prosi nas o pomoc w odzyskaniu zguby. Po zabiciu pełzacza i zdobyciu pucharu, Cruz wręcza go nam i każe odnieść Magom Ognia w Nordmarze.

G3 Cruz
Powiązane wpisy