Posługiwanie się Bronią Jednoręczną
Dzięki tej umiejętności lepiej, silniej i sprawniej będziesz walczył bronią Jednoręczną.
Koszty Nauki:
1 Poziom – 10 Punktów Umiejętności – Adept
2 Poziom – 20 Punktów Umiejętności – Mistrz
Nauczyciele:
Stary Obóz – Scatty (Cień)
Nowy Obóz – Cord (Najemnik)
Obóz Sekty – Gor Na Toth (Strażnik Świątynny)
Posługiwanie się Bronią Dwuręczną
Dzięki tej umiejętności lepiej, silniej i sprawniej będziesz walczył bronią Dwuręczną. (Wymagane jest Mistrzostwo w walce Jednoręcznym orężem)
Koszty Nauki:
1 Poziom – 30 Punktów Umiejętności – Adept
2 Poziom – 40 Punktów Umiejętności – Mistrz
Nauczyciele:
Stary Obóz – Thorus (Szef Strażników)
Nowy Obóz – Lee (Szef Najemników)
Obóz Sekty – Cor Angar (Przywódca Stażników Świątynnych)
Kręgi Magii
Kręgi Magii pozwalają używać run z zaklęciami. Łącznie jest sześć kręgów . Uczą ich tylko potężni Arcymagowie.
Koszty Nauki:
1 Krąg – 10 Punktów Umiejętności
2 Krąg – 15 Punktów Umiejętności
3 Krąg – 20 Punktów Umiejętności
4 Krąg – 25 Punktów Umiejętności
5 Krąg – 30 Punktów Umiejętności
6 Krąg – 60 Punktów Umiejętności
Nauczyciele:
Obóz Sekty – Baal Cadar (Guru) – 1 – 4 Krąg
Stary Obóz – Corristo (Arcymag Ognia ) – 1 – 4 Krąg
Nowy Obóz – Saturas (Arcymag Wody) – 1 – 5 Krąg
Ziemie Orków – Xardas (Nekromanta) – 6 Krąg
Otwieranie Zamków
Bardzo przydatna umiejętność . Dzięki niej można okradać każdego z jego dobytku . Posiada ona dwa poziomy zaawansowania.
Koszty Nauki:
Poziom 1 – 10 Punktów Umiejętności – Adept
Poziom 2 – 20 Punktów Umiejętności – Mistrz
Nauczyciele:
Stary Obóz – Rączka (Cień)
Nowy Obóz – Klin (Szkodnik)
Skradanie
Dzięki tej umiejętności niepostrzeżenie zajdziesz od tyłu przeciwnika.
Koszty Nauki:
10 Punktów Umiejętności
Nauczyciel:
Granice Khorinis – Cavalorn (Myśliwy)
Kradzież Kieszonkowa
Dzięki tej umiejętności możesz okradać ludzi z rzeczy, które maja pod ręka.
Koszty Nauki:
1 Poziom – 10 Punktów Umiejętności – Adept
2 Poziom – 20 Punktów Umiejętności – Mistrz
Nauczyciele:
Stary Obóz – Rączka (Cień)
Nowy Obóz – Klin (Szkodnik)
Akrobatyka
Dzięki tej zdolności skoki są dłuższe oraz otrzymujesz mniejsze obrażenia po upadku.
Koszty Nauki:
10 Punktów Umiejętności
Nauczyciel:
Nowy Obóz – Buster (Najemnik)
Umiejętności Łowieckie
Dzięki tym zdolnościom możesz oprawiać zwierzynę. Jest to bardzo opłacalne.
Koszty Nauki:
Zdejmowanie Skór – 1 Punkt Umiejętności
Zdejmowanie Futer – 1 Punkt Umiejętności
Zdejmowanie Kłów – 1 Punkt Umiejętności
Zdejmowanie Pazurów – 1 Punkt Umiejętności
Zbieranie Wnętrzności Pełzaczy – 0 Punktów Umiejętności (U Gor Na Drak’a)
Zbieranie Kłów Trolla – 1 Punkt Umiejętności
Zbieranie Języków Ognistych Jaszczurów – 1 Punkt Umiejętności
Zbieranie Skór Węzów Błotnych – 1 Punkt Umiejętności
Zbieranie Rogów Cieniostwora – 1 Punkt Umiejętności
Zbieranie Płytek Pancerza z Pełzaczy – 1 Punkt Umiejętności
Nauczyciele:
Aidan ( Szkodnik ) – Między Starym a Nowym Obozem
Drax ( Szkodnik ) – Miejsce Wymiany
Gor Na Drak ( Strażnik Świątynny ) – Stara Kopalnia , Obóz Sekty (Zależy od Pory Dnia )
Wilk (Najemnik ) – Nowy Obóz
Tarrok (Ork ) – Wolna Kopalnia