Statystyki i ekwipunek
STATYSTYKI (od lewej):
– Poziom – Poziom postaci, który aktualnie posiada.
Podstawowe informacje:
- Zdrowie – Informuje nas o dokładnej ilości punktów zdrowia, które posiada nasza postać.
- Mana – Informuje nas o dokładniej ilości punktów many, dzięki której nasz bohater jest w stanie władać magią.
- Wytrzymałość – Informuje nas o dokładniej ilości punktów wytrzymałości (inaczej kondycji), która pozwala nam na wykonywanie czynności fizycznych takich jak bieganie.
Wskaźnik odzysku:
- Regeneracja zdrowia – Regeneracja zdrowia na sekundę.
- Regeneracja many – Regeneracja many na sekundę.
- Regeneracja wytrzymałości – Regeneracja wytrzymałości na sekundę.
Umiejętności walki:
- Umiejętność walki wręcz – Umiejętność odpowiadająca za walkę bronią w bliskim starciu.
- Umiejętność walki dystansowej – Umiejętność odpowiadająca za walkę na dystans np. za pomocą łuku.
- Umiejętność magiczna – Umiejętność odpowiadająca za walkę przy pomocy magii.
Wskaźnik obrażeń:
- Obrażenia w walce wręcz – Obrażenia które zadajemy podczas walki w bliskim starciu.
- Obrażenia dystansowe – Obrażenia które zadajemy podczas walki dystansowej.
Pancerz, Doświadczenie:
- Pancerz – Poziom zbroi, która chroni pas przed obrażeniami.
- Suma PD – Obecny stan punktów doświadczenia oraz próg informujący nas o kolejnym levelu.
ELEMENTY, W KTÓRE BOHATER MOŻE ZOSTAĆ ZAOPATRZONY:
- Hełm
- Zbroja
- Amulet
- Nagolenniki
- Pierścień
- Broń do walki na krótki dystans
- Tarcza (jedynie w komplecie z krótkim mieczem)
- Broń dystansowa
- Pociski
EKWIPUNEK (po prawej):
- Broń biała – Miecze, topory, noże, młoty i inne.
- Broń dystansowa – Łuki, kusze, strzały, bełty.
- Wyposażenie – Zbroje, nagolenniki, hełmy, pierścienie, amulety.
- Jednorazowe – Żywność, mikstury i inne. – Różne – Pochodnie, menzurki, rośliny, złom.
- Kluczowe przedmioty – Przedmioty związane z fabułą, nie sprzedamy ich, ani nie wyrzucimy.
- Zwoje – Zwoje, runy.
- Złoto – Stan sakiewki.
by Havv