Romek
Arcania: Gothic 4

Statystyki i ekwipunek

gallery 13159 11 200404

STATYSTYKI (od lewej):

Poziom – Poziom postaci, który aktualnie posiada.

Podstawowe informacje:

  1.   Zdrowie – Informuje nas o dokładnej ilości punktów zdrowia, które posiada nasza postać.
  2.   Mana – Informuje nas o dokładniej ilości punktów many, dzięki której nasz bohater jest w stanie władać magią.
  3.   Wytrzymałość – Informuje nas o dokładniej ilości punktów wytrzymałości (inaczej kondycji), która pozwala nam na wykonywanie czynności fizycznych takich jak bieganie.

Wskaźnik odzysku:

  1.   Regeneracja zdrowia – Regeneracja zdrowia na sekundę.
  2.   Regeneracja many – Regeneracja many na sekundę.
  3.   Regeneracja wytrzymałości – Regeneracja wytrzymałości na sekundę.
 

Umiejętności walki:

  1.   Umiejętność walki wręcz – Umiejętność odpowiadająca za walkę bronią w bliskim starciu.
  2.   Umiejętność walki dystansowej – Umiejętność odpowiadająca za walkę na dystans np. za pomocą łuku.
  3.   Umiejętność magiczna – Umiejętność odpowiadająca za walkę przy pomocy magii.

Wskaźnik obrażeń:

  1.   Obrażenia w walce wręcz – Obrażenia które zadajemy podczas walki w bliskim starciu.
  2.   Obrażenia dystansowe – Obrażenia które zadajemy podczas walki dystansowej.

Pancerz, Doświadczenie:

  1.   Pancerz – Poziom zbroi, która chroni pas przed obrażeniami.
  2.   Suma PD – Obecny stan punktów doświadczenia oraz próg informujący nas o kolejnym levelu.

ELEMENTY, W KTÓRE BOHATER MOŻE ZOSTAĆ ZAOPATRZONY:

  1.   Hełm
  2.   Zbroja
  3.   Amulet
  4.   Nagolenniki
  5.   Pierścień
  6.   Broń do walki na krótki dystans
  7.   Tarcza (jedynie w komplecie z krótkim mieczem)
  8.   Broń dystansowa
  9.   Pociski

EKWIPUNEK (po prawej):

  1.   Broń biała – Miecze, topory, noże, młoty i inne.
  2.   Broń dystansowa – Łuki, kusze, strzały, bełty.
  3.   Wyposażenie – Zbroje, nagolenniki, hełmy, pierścienie, amulety.
  4.   Jednorazowe – Żywność, mikstury i inne. – Różne – Pochodnie, menzurki, rośliny, złom.
  5.   Kluczowe przedmioty – Przedmioty związane z fabułą, nie sprzedamy ich, ani nie wyrzucimy.
  6.   Zwoje – Zwoje, runy.
  7.   Złoto – Stan sakiewki.

by Havv

Powiązane wpisy