Ochrona przed bronią kłutą +30 Ochrona przed lodem +15 Ochrona przed magią +15 Ochrona przed obuchami +30 Ochrona przed ogniem +15 Ochrona przed ostrzami +30 Wartość w złocie 2000 | Szaty Eldrika. |
Ochrona przed bronią kłutą +20 Ochrona przed lodem +10 Ochrona przed magią +10 Ochrona przed obuchami +20 Ochrona przed ogniem +10 Ochrona przed ostrzami +20 Wartość w złocie 1000 | Zbroja strażnika miejskiego. |
Ochrona przed bronią kłutą +10 Ochrona przed obuchami +10 Ochrona przed ostrzami +10 Wartość w złocie 100 |
Ochrona przed ostrzami +5 Wartość w złocie 100 | Zwykłe ubranie robocze. |
Ochrona przed obuchami +5 Ochrona przed ostrzami +5 Wartość w złocie 100 | Solidne i chroni przed wodą. W walce zapewnia śladową ochronę. |
Ochrona przed obuchami +5 Ochrona przed ostrzami +5 Wartość w złocie 100 | Solidne i chroni przed wodą. W walce zapewnia śladową ochronę. |
Ochrona przed bronią kłutą +10 Ochrona przed obuchami +10 Ochrona przed ostrzami +10 Wartość w złocie 100 | Solidne ubranie, które chroni przed deszczem i zapewnia ograniczoną ochronę w walce. |
Ochrona przed bronią kłutą +5 Ochrona przed obuchami +5 Ochrona przed ostrzami +5 Wartość w złocie 200 | Standardowe ubranie oficera marynarki. W walce zapewnia dość ograniczoną ochronę. |
Ochrona przed bronią kłutą +60 Ochrona przed lodem +30 Ochrona przed magią +30 Ochrona przed obuchami +60 Ochrona przed ogniem +30 Ochrona przed ostrzami +60 Wartość w złocie 2500 | Takie szaty mogą nosić wyłącznie najlepsi magowie. |