Romek
Gothic 3
Klan Młota

 

Zapasy Pedara

Zleceniodawca: Pedar
Należy przynieść Pedarowi 20 skór wilków lodowych oraz 10 bryłek magicznej rudy. Aby zdobyć skóry, trzeba wyruszyć na polowanie. Wilki można znaleźć w całym Nordmarze.. Magiczną rude można znaleźć w Nordmarze, konkretnie na zboczach gór i dolin. Aby ją wydobyć ,potrzebny jest kilof. Aby podwoić wydobycie rudy, pomocna będzie umiejętność „Poszukiwacz złóż”
Doświadczenie: 1500
Reputacja: +3 Klan Młota
Nagroda: Możliwość handlu z Pedarem

Zanieś Pedarowi róg cieniostwora

Zleceniodawca: Pedar
Zadanie z rogiem cieniostwora dostaniesz po tym, jak wykonasz pierwsze misje dla Pedara. Kłopotu nie będzie żadnego, bo pewnie masz róg przy sobie. Jeśli nie to w Nordmarze jest dużo bestii.
Doświadczenie: 2000
Reputacja: +3 Klan Młota.

Hauke potrzebuje rudy

Zleceniodawca: Hauke
Hauke prosi nas o 10 bryłek rudy. Jeśli nie masz ich przy sobie poszukaj złoża w Nordmarze.
Doświadczenie: 2000
Reputacja: +5 Klan Młota
Nagroda: Nauka u Hauke, +1 Kowalstwo

Idź z Hauke do obozu poszukiwaczy złóż

Zleceniodawca: Hauke
Hauke martwi się że nie ma żadnych wieści od poszukiwaczy złóż. Zgódź się towarzyszyć Nordmarczykowi w drodze na miejsce.
Doświadczenie: 1500
Reputacja: + 5 Klan Młota

Zabij pełzacza w obozie poszukiwaczy złóż

Zleceniodawca: Hauke
Gdy dotarliśmy do obozu poszukiwaczy złóż, Hauke zorientował się, że w obozie znajduje się pełzacz. Prosi nas abyśmy sprawdzili co się dzieję. Wchodzimy do jaskini i zabijamy pełzacza. Musimy nie dopuścić, aby żaden z poszukiwaczy nie zginął.
Doświadczenie: 3000
Reputacja: +3 Nordmar, +5 Klan Młota
Nagroda: Amulet, 7 bryłek rudy, +1 Kowalstwo

Hjalte jest spragniony

Zleceniodawca: Hjalte
Należy dać flaszkę wódy .
Doświadczenie: 1000
Reputacja: +3 Klan Młota
Nagroda: Rozmowa z Hjalte

Hjalte jest głodny

Zleceniodawca: Hjalte
Hjalte jeden ze strażników z Klanu Młota znajduje się na jednej z wieżyczek na uboczu.Daj mu kawałek pieczeni.
Doświadczenie: 1000
Reputacja: +3 Klan Młota
Nagroda: Odpowiedź na jedno z pytań

Ketil potrzebuje 12 skór bizonów

Zleceniodawca: Ketil
W rozmowie z Ketilem dowiesz się, że kowal potrzebuje skór bizonów. Dostarcz mu je a dostaniesz w zamian rude(sztuka za sztukę).
Doświadczenie: 2000
Reputacja: +5 Klan Młota

Pancerz Stejnara

Zleceniodawca: Stejnar
Podczas rozmowy z kowalem Stejnarem porusz temat pancerzy. Kowal zaproponuje ci wykucie specjalnego pancerza. Będzie cię to kosztowało 100 bryłek rudy.
Doświadczenie:2000
Reputacja: +3 Klan Młota
Nagroda: Lekki Pancerz Nordmardczyka.

Warzenie wódy z Ugolfem

Zleceniodawca: Ugolf
Jeszcze jedno zadanie zlecane przez Ugolfa. Tym czasem chodzi o składniki potrzebne do przygotowania specjalnej gorzałki. Musisz dostarczyć Uglolfowi 20 Alkojagód, 2 kawałki rudy i 2 żuwaczki pełzacza.
Doświadczenie: 2000 .
Reputacja: +3 Klan Młota
Nagroda: +1 Alchemia

Tunelowy Bulgot

Zleceniodawca: Ugolf
Pierwsze z zadań zleconych przez Ugolfa. Zanim zdecyduje się z tobą współpracować musisz przejść próbę. Dostaniesz od niego receptę na sporządzenie wódy- Tunelowego Bulgotu. Zdobądź składniki, przyrządź wódę i wypij ją.
Doświadczenie: 2000
Reputacja: +3 Klan Młota, +3 Nordmar

Ruda dla Ugolfa

Zleceniodawca: Ugolf
Zdobądź i dostarcz mu 50 bryłek rudy
Doświadczenie: 1500
Reputacja: +1 Klan Młota

Orkowie spod mostu

Zleceniodawca: Ugolf
O Orkach obozujących pod mostem wiodącym do Klanu Młota cynk daje ci Hjalte. W sprawę zamieszany jest także Ugolf. Udaj się na miejsce i zabij orków.
Doświadczenie: 2000

Odbij kopalnie

Zleceniodawca: Tjalf
Największe zadanie wykonywane dla Klanu Młota. O kopalni zajętej przez Orków mówi się niemal w całym Nordmarze, a konkretne zadanie dostaniesz od przywódcy Klanu Młota Tjalfa albo też od wojownika Reto.
W Kopalni stacjonuje bardzo silna załoga Orków i jedyną szansą na pokonanie wroga jest zaatakowanie go z dwóch stron. Musisz porozmawiać z przebywającym nieopodal Mortem i zatrudnić go w roli przewodnika. Mort wskaże ci dolne wejście do kopalni. Ze względu na liczebność Orków musisz także postarać się o wsparcie z innych klanów. Mort poprowadzi cię do siedzib Klanów Ognia i Wilka gdzie musisz odszukać wojowników chętnych do wzięcia udziału w bitwie. Z całym odddziałem wkrocz dolnym wejściem do kopalni i wybij Orków.
Całą sprawę rozegraj w taki sposób: rozkaż Mortowi by poprowadził cię do Klanu Wilka. Tam porozmawiaj z przywódcą Grimem a potem udaj się do obozu myśliwych i pogadaj z Jesngarem i Liskiem. Wszystkich znasz za wykonywanie questów, może się zdarzyć tak, że będziesz musiał wykonać jakieś zadania, żeby zyskać poparcie myśliwych. Po dogadaniu się z Liskiem i Jesngarem zabierz ich ze sobą i rozkarz Mortowi zaprowadzić cię do Klanu Ognia. Tam znajdziesz Thoralda. Zbierz całą grupę i pozwól Mortowi zaprowadzić was do dolnego wejścia do kopalni. Wtedy zacznie się bitwa, którą zakończysz na samej górze.
Doświadczenie: 5000
Reputacja: +15 Klan Młota, +5 Nordmar
Nagroda: Klucz do skrzyni Tjalfa

Kufer Tjalfa

Zleceniodawca: Ugolf
Podczas rozmowy z Ugolfem możemy zapytać o go łupy. Jeśli zapytamy go o złoto, powie nam, że dla Klanu złoto nie ma większego znaczenia, dlatego wszystkie łupy trafiają do kufra Tjalfa.
Doświadczenie: 2000
Nagroda: 1000 szt. + fanty z kufra
Uwaga! Do skrzyni Tjalfa potrzebny jest klucz. Otrzymamy go po oczyszczeniu kopalni.

Idź z Mortem do Klanu Wilka

Zleceniodawca: Mort
Kolejne zadanie z odbijaniem kopalni. W pewnym momencie rozkaż Mortowi by doprowadził cię do siedziby Klanu Wilka. Mort nie może zginąć.
Doświadczenie: 1000
Reputacja: +2 Nordmar

Idź z Mortem do dolnego wejścia kopalni

Zleceniodawca:Mort
Część wielkiego zadania związanego z odbijaniem kopalni z rąk Orków. W pewnym momencie rozkaż Mortowi by doprowadził cię do dolnego wejścia do kopalni. Mort nie może zginąć.
Doświadczenie: 1000

Znajdź oddział do ataku na kopalnie

Zleceniodawca: Reto
Zadanie zlecone przez Reto jest częścią wielkiej misji odbijania kopalni z rąk Orków.
Doświadczenie: 3000
Reputacja:+10 Klan Młota

Ingwar potrzebuje miecza

Zleceniodawca: Ingwar
Zadanie otrzymasz po odbiciu kopalni z rąk orków, kiedy będziesz chciał się nauczyć wykuwania broni z magicznej rudy.
To jest zadanie mające na celu wypróbowanie twoich umiejętności. Dostaniesz od Ingwara przepis na wykucie potężnego miecza. Zgromadź składniki i wykuj miecz. Oddaj go kowalowi.

Zgoda wytapiaczy rudy

Zleceniodawca: Ingwar
Zadanie zlecone przez Ingwara jeśli poprosisz go o nauczenie kucia broni z czystej rudy. Po wykuciu miecza będziesz musiał jeszcze poprosić o aprobatę pozostałych kowali z innych klanów: Kalana( Klan Ognia), Pedara( Klan Młota), Larsona( Klan Wilka).
Doświadczenie: 2500
Nagroda:+5 Kowalstwo
Reputacja: +15 Klan Młota, +8 Nordmar

Ukryta Ruda

Żeby dostać to zadanie musisz porozmawiać z Hjalte i Ugolfem. Twoim zadaniem będzie znalezienie terenu z ukrytymi pokładami rudy. Nie jest to łatwe i trzeba szczęścia żeby trafić na miejsce. Szukając złoża bierz pod uwagę: musisz wędrować jednym z wąwozów aż natkniesz się na ognisko goblinów znajdujące się nieopodal kamiennego kręgu. Takich ognisk jest kilka ale tylko przy jednym jest zwalony pień drzewa opierający się o ścianę skalną. To wygląda jak kładka i dokładnie tym jest. Wejdź po pniu na górę a znajdziesz się we właściwym miejscu.
Doświadczenie: 2000
Reputacja:: + 3 Klan Młota
Nagroda: Ruda, +1 Kowalstwo