Zleceniodawca: Thorus – najemnik stojący przy południowej bramie.
Z farmy, znajdującej się na zachód od Trelis, od dawna nie dobiegają żadne wieści. Udaj się tam drogą na zachód od południowej bramy miasta i sprawdź co się dzieje. Na miejscu porozmawiaj z szefem zastanych tam orków. Potem wróć do zleceniodawcy i poinformuj go, co zaszło na farmie.
Doświadczenie: 1500
Reputacja w Trelis: +8
Nagroda: 200 sztuk złota.
Zleceniodawca: Thorus – najemnik stojący przy południowej bramie.
Thorusa martwi postawa ogrów, które są coraz bardziej agresywne. Prosi cię o zlikwidowanie problemu. znajdziesz je w lesie w jaskini, bardzo blisko stanowiska zleceniodawcy.
Doświadczenie: 1250
Nagroda: 1000 sztuk złota.
Reputacja w Trelis: +8
Zleceniodawca: Kapotth – ork z farmy na zachód od Trelis.
Kapotth nie wie co stało się na farmie. Podejrzewa, że przyczyny jej spustoszenia można znaleźć w jaskini, znajdującej się tuż za spaloną chatą. Zbadaj pieczarę. Okaże się, że przebywają tam trzy „podejrzane szablozęby”. Zabij je.
Doświadczenie: 1500
Reputacja w Trelis: +8
Zleceniodawca: Kapotth – ork z farmy na zachód od Trelis.
Po wykonaniu zadania Podejrzana jaskinia w pobliżu farmy., Kapotth zacznie podejrzewać Gońców Leśnych z lasów na północ od farmy, o jej zniszczenie. Udaj się do nich i porozmawiaj z Tornem, ich druidem. Ten przyzna siędo tego. Nie musisz go zabijać, ale możesz, jeśli chcesz. Następnie wróć do zleceniodawcy i powiedz mu jaka jest prawda.
Doświadczenie: 1000
Reputacja w Trelis: +8
Zleceniodawca: Kamak – szaman przebywający w świątyni na zachód od Trelis.
W głębi korytarzy w świątyni, znajduje się orkowy szaman, Kamak, który został odcięty od wyjścia przez ożywieńce. Pomóż mu się wydostać z pułapki.
Doświadczenie: 1000
Reputacja w Trelis: +8
Nagroda:5x mikstury lecznicze.
Zleceniodawca: Tempeck – nadzorca wykopalisk w świątyni.
Tempeck opowie ci, o ataku ozywieńców na jego ekspedycję wewnątrz świątyni, skąd musiał ratować się ucieczką. Prosi cię, byś sprawdził, czy ktoś jeszcze ocalał. Wykonaj zadanie Pomóż szamanowi Kamakowi w opuszczeniu świątyni., po czym wróć do zleceniodawcy.
Doświadczenie: 1000
Reputacja w Trelis: +8
Nagroda: 300 sztuk złota.
Zleceniodawca: Thorus – najemnik stojący przy południowej bramie.
Ekspedycja do świątyni znajdującej się na południe od Trelis została dawno wysłana, a do tej pory nie doczekano się od nich jakichkolwiek dostaw. Udaj się tam i zbadaj całą sprawę. Porozmawiaj na miejscu z Tempeckiem – nadzorcę wykopalisk. wykonaj dla niego kilka zadań i wróć do Thorusa poinformować o tym, że wykopaliska postępują.
Doświadczenie: 1500
Reputacja w Trelis: +8
Nagroda: 500 sztuk złota.
Zleceniodawca: Pranck – ork z Trelis.
Gdy będziesz przechadzał się po dziedzińcu Trelis, zaczepi cię ork. Wymusi on od ciebie miksturę leczniczą. Daj mu ją najlepiej bez zbędnych dyskusji.
Doświadczenie: 500
Reputacja w Trelis: +4
Zleceniodawca: Josh – właściciel farmy na północ od Trelis.
Josha gnębią dziwne dźwięki wydobywające się spod jego farmy. Prosi ciebie, byś zbadał ich źródło. Zejdź ze wzgórza, na którym znajduje się farma i okrąż je, aż znajdziesz jaskinię, a w niej trzy rozpruwacze. Zabij je, po czym udaj się do zleceniodawcy.
Doświadczenie: 1000
Reputacja w Trelis: +8
Nagroda: 1000 sztuk złota.
Zleceniodawca: Pranck – ork z Trelis.
Z Trelis uciekł alchemik, przez co wojownikom brak mikstur. Pranock każe ci odnaleźć go. Znajduje się on na farmie josha, na północ od Trelis.
Doświadczenie: 1000
Reputacja w Trelis: +4
Zleceniodawca: Avogadro – alchemik ukrywający się na farmie Josha.
Po odkryciu tożsamości Avogadro, zaprowadź go do Trelis, tak jak kazał ci Pranck. Po wszystkim udaj się do orka po nagrodę.
Doświadczenie: 1000
Alchemia: +1
Nagroda: 3x mikstury lecznicze, 500 sztuk złota.
Reputacja w Trelis: +8
Zleceniodawca: Milok – orkowy kowal w Trelis.
Milok nie ma przy sobie swego starego miecza, który dostał od ojca. Jest on dla niego bardzo cenny. Zabrał go omylnie Tempeck na wykopaliska. Udaj się tam, by go znaleźć. Jest on wbity w jeden z wozów. Zanieś go zleceniodawcy.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: 400 sztuk złota.
Reputacja w Trelis: +4
Zleceniodawca: Konrad – paladyn z Trelis.
Konrad chce odzyskać dawną moc. To zadnia jednak możesz wykonać, dopiero po zdobyciu wszystkich ognistych pucharów i wrzuceniu ich w ogień w Klasztorze w Nordmarze. Wtedy będziesz mógł spełnić życzenie paladyna.
Doświadczenie: 2500
Nagroda: 500 sztuk złota.
Reputacja w Trelis: +1
Zleceniodawca: Peer – złodziej z farmy Josha na północ od Trelis.
Za drobną opłatą, Peer powie ci, że Kamak – szaman przebywający obok świątyni, posiada cenny artefakt. Odnajdź Kamaka i sprowokuj go do bójki. Po powaleniu go na ziemię, splądruj jego ciało.
Doświadczenie: 500
Kradzież: +1
Zleceniodawca: Peer – złodziej z farmy Josha na północ od Trelis.
Peer opowie ci o skarbach, jakie znajdują się w zamku w Trelis. Taka okazja nie może zostać przez ciebie zlekceważona. Udaj się do piwnicy rezydencji Vaka i splądruj ją.
Doświadczenie: 2500
Kradzież: +1
Zleceniodawca: Vak – przywódca orków w Trelis.
Vak zalega z opłatą dla Asasynów za możliwość wykopalisk na ich terenach. Jeżeli nie spłaci długu, może wywiązać się z tego nawet wojna. Zaproponuj mu dostarczenie niebagatelnej sumy, 50 tysięcy złotych monet. Recepty na zdobycie takiej fortuny nie ma. Trzeba po prostu brać się za zdobywanie złota w każdy sposób. Kiedy już je posiądziesz, zwróć się do Vaka.
Doświadczenie: 5000
Nagroda: Amulet Adanosa
Reputacja u Orków: +7
Zleceniodawca: Cole – człowiek z farmy Farmona na południe od Trelis.
Cole zapragnął buntowniczego życia. Chce przyłączyć się do Nemory, jednak droga do niej jest niebezpieczna. Zaoferuj mu eskortę, po czym „odstaw” go na miejsce.
Doświadczenie: 500
Nagroda: 2x gulasz.
Reputacja u Orków: +1
Zleceniodawca: Ben – drwal z farmy Dareca na wschód od Trelis.
Ben to pyskaty człowiek. Daj mu lekcje dobrych manier, powalając go na ziemię.
Doświadczenie: 750
Siła: +1
Zleceniodawca: Ben – drwal z farmy Dareca na wschód od Trelis.
Ben zgubił swojąłopatę, gdy jeszcze pracował przy wykopaliskach w świątyni Trelis. Prosi cię byś ją odnalazł. Znajduje się ona w wejściu do świątyni – przy schodach prowadzących w dół, wejdź na murek po lewej stronie i udaj się na jego koniec. Potem zanieś owo narzędzie zleceniodawcy.
Doświadczenie: 1000
Kradzież +1
Nagroda: Wyjawienie miejsca spoczywania kosztowności.
Zleceniodawca: Derec – właściciel farmy za wschód od Trelis.
Gdy tylko zaczniesz rozmowę z Dereckiem, na jego farmę napadną gobliny. Pomóż biedakowi w obronie dorobku życia.
Doświadczenie: 750
Reputacja w Trelis: +4
Zleceniodawca: Derec – właściciel farmy za wschód od Trelis.
Po wykonaniu zadnia Podstępne gobliny napadają na farmę Dereca., Derec poprosi cię, bys zniszczył źródło ataków na jego farmę. Udaj sięna północ wzdłuż zbocza skalnego. W końcu znajdziesz jaskinię, a w niej stado goblinów. Wytłucz je wszystkie, po czym wróć do zleceniodawcy po nagrodę.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: 300 sztuk złota.
Reputacja w Trelis: +6
Zleceniodawca: Steve – buntownik z obozu buntowników na północ od świątyni w Trelis.
Steve przeraża jaskini, znajdująca się na przeciwko ich jaskini, w której panoszą się ożywieńca. Zaproponuj mu jej oczyszczenie, po czym zrób to. Po wszystkim zgłoś się do zleceniodawcy po zapłatę.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 300 sztuk złota.
Reputacja u Buntowników: +1
Zleceniodawca: Charles – przywódca obozu buntowników na północ od świątyni w Trelis.
Charles pragnie uwolnić niewolników pracujących w wykopaliskach. Jedyny sposób na to, to zabicie orków ich pilnujących. Zrób to.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 500 sztuk złota.
Reputacja u Buntowników: +2
Zleceniodawca: Charles – przywódca obozu buntowników na północ od świątyni w Trelis.
Charles prosi cię, byś poinformował przywódcę Nemory o beznadziejnej sytuacji jego oddziału. Jeżeli nie wiesz kto jest owym przywódca, będziesz musiał się tego przedtem dowiedzieć.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: 300 sztuk złota
Reputacja u Buntowników: +1
Zleceniodawca: –
Pobij któregoś z orków z Trelis i dobij go, by wszcząć bunt. Po zabiciu większości z najeźdźców, miasto będzie wolne.
Doświadczenie: 7500
Reputacja u Buntowników: +5