gothic 2 renovation
Romek
Modyfikacje

Niedawno ukazało się polskie tłumaczenie rosyjskiej modyfikacji Gothic 2 o nazwie Renovation. Ta produkcja znacząco rozszerza podstawową rozgrywkę z dodatku Noc Kruka. Wprowadzono wiele unikalnych mechanik, które często diametralnie zmieniają znany nam gameplay. Co więcej, Gothic 2 Renovation przenosi Bezimiennego do zimowego Khorinis. Tak, część gry została osadzona w zimowej scenerii, co stanowi interesującą odmianę.

Cechy Modyfikacji

  • nowa fabuła z własną lokacją, postaciami i zadaniami;
  • nowe zadania i dialogi, poprawki starych i odkrytych błędów;
  • wybór klasy na początku gry (łotrzyk, wojownik, mag);
  • znacznie bardziej skomplikowana gra i kolosalne zmiany w podstawowych mechanikach oraz sposobach przejścia względem oryginału;
  • nowe przedmioty i potwory, zmodyfikowany system wyświetlania informacji na ekranie, rozbudowany panel parametrów GG, nowe animacje, dźwięki i efekty wizualne;
  • rozszerzona funkcjonalność gildii i indywidualne cechy każdej z nich, w tym własne bonusy (przykładowo: dla Magów Ognia zapas many wpływa na obrażenia wielu zaklęć, kradzież kieszonkowa odbywa się kosztem many, a nie zręczności);
  • przerobiona i rozszerzona magia, z różnymi nowymi przedmiotami i efektami specjalnymi dla maga;
  • szereg unikalnych umiejętności, których można się nauczyć tylko w niektórych gildiach;
  • rozszerzona funkcjonalność mistrzów (zapewniają swojemu uczniowi pewne bonusy, przedmioty i dodatkowe towary, rozszerzoną gamę kupowanych przedmiotów);
  • balans zbudowany niemal od zera oraz zmiany we wszystkich obszarach: AI przeciwników, parametry i ochrona, szkolenie i nauczyciele, zawartość ekwipunku, zbalansowana i uzupełniona broń, zmienione wymagania dotyczące różnych przedmiotów i szkolenia, nowe zarobki i wydatki;
  • wiele unikalnych przedmiotów o niezwykle przydatnych efektach (w tym przedmioty magiczne), nowe bronie, zbroje, mikstury, rośliny, jedzenie, trofea o różnym zastosowaniu, zestawy przedmiotów z dodatkowymi efektami;
  • całkowicie przeprojektowany zestaw towarów dla każdego kupca – każdy handlarz specjalizuje się w czymś konkretnym;
  • w każdej lokacji – unikalne żywe stworzenia, które nie powinny pozwolić ci się nudzić nawet pod koniec gry;
  • zmodyfikowana logika walki dla najpospolitszych wrogów (wykorzystują mikstury przyspieszające, rzuty, ostrzał z magii i broni dalekiego zasięgu, mają własne kombinacje ataków i indywidualne cechy w walce, przełączają się pomiędzy dostępnymi rodzajami broni/magii itp.);
  • różne umiejętności i zdolności dla wielu przeciwników (zatrucie, regeneracja, wysysanie życia, ogłuszenie, szok, klątwa, zepsucie, przejęcie kontroli, różne efekty pośmiertne itp.;
  • duże zmiany w profesjach i wiele nowych receptur rzemieślniczych, nowe rodzaje alchemii i kowalstwa, nowy system ulepszania zbroi;
  • wiele nowych rodzajów dochodów w postaci kupujących/wymieniających pieniądze dla określonych grup towarów – prawie każdy śmieci mprzedmiot ma zastosowanie i zawsze będzie o tym informacja w dzienniku;
  • broń i przedmioty z różnymi efektami (zamrożenie, ogłuszenie, porażenie, redukcja obrony, różne rodzaje i typy dodatkowych obrażeń, przyspieszenie, regeneracja, spowolnienie itp.);
  • szereg tymczasowych efektów różnych mikstur, przedmiotów czy jedzenia – takich jak Niewidzialność, Spowolnienie, Regeneracja, Nieśmiertelność, gwarantowana kradzież kieszonkowa;
  • wiele tymczasowych bonusów – do siły, zdrowia, obrony, odporności, zdobywanego doświadczenia, zadawanych obrażeń;

Galeria

Download

Polecamy nasz poradnik Jak instalować modyfikacje.

Credits

  • WoOliN (Twórca modyfikacji)
  • testerzy:
    Venzern
    Radevor (I_hate_Gothic)
    Apati_Z (Descent)
    Haart
    Vismyt P.
  • Tłumaczenie na język polski:
    Stukeleyak
    MASSfun

Opis modyfikacji na forum RPGRussia
Część screenów we wpisie pochodzi ze strony World of Gothic.

Powiązane Wpisy