gothic amplified
Damianut
Wiadomości Modyfikacje

Gothic Amplified to modyfikacja do Gothic 1 mająca za zadanie wzmocnić każdy aspekt gry. Otwieranie kufrów wydawało Wam się za łatwe? Teraz poczujecie się jak prawdziwi włamywacze! Widzieliście zawalone jaskinie i chcieliście do nich wejść? Autorzy usunęli gruzy i teraz je zobaczycie!

Premiera Gothic Amplified odbyła się wczoraj, dzięki autorowi modyfikacji zwierzique.

Cechy modyfikacji

  • wiele nowych miejsc wpasowujących się w oryginalny świat Kolonii Karnej
  • całkowicie nowe mechaniki otwierania zamków, kradzieży kieszonkowej, tworzenia broni, teleportacji i alchemii
  • przywrócona muzyka z wersji alpha Gothica
  • mroczniejsza noc do włączenia w ustawieniach gry
  • balans ekonomii i walki
  • poprawki zwiększające wygodę rozgrywki
  • podziemne miasto orków, Opuszczona Kopalnia, działająca arena w Starym Obozie i nie tylko
  • brak nowych obozów, postaci, zadań i wątków fabularnych – na tym właśnie polega Gothic Amplified

Galeria

Download

Instalacja

  • Steam
    • Po ostatniej aktualizacji, modyfikacja wymaga pluginu GRawInput. W przypadku Steam, w trakcie instalacji zostaniecie powiadomieni o brakującym przedmiocie – o ile już nie macie go zainstalowanego.
  • ModDB
    • W przypadku ModDB, po skorzystaniu z poradnika, plugin należy pobrać z GitHuba SaiyansKing. Znajduje się on w paczce GRawInput-1.8.zip. Należy ją wypakować do folderu głównego z grą.

Credits

  • zwierzique – programowanie, Union, skryptowanie
  • Saber Kubaj – dodatkowe modele i animacje
  • bob – testing
  • StrikE – testing
  • Ejlan – testing

Zasoby

Modyfikacja Gothic Amplified korzysta z:

  • Łatek autorstwa VaanaCZ:
    • T_SWIM_2_HANG fix
    • No colldet bbox calculation fix
    • No colldet traceray fix
  • pluginu zTrollStoneThrowing (z małymi modyfikacjami) autorstwa Gratt
  • różnych animacji orków 1 & 2 autorstwa Herobrine

Narzędzia

Produkcja modyfikacji nie byłaby możliwa bez różnorodnych narzędzi.
Wielkie podziękowania dla:

  • Lukur za Gothic Spacer.NET
  • Kerrax za KrxExpImp i Patrix9999 i innych za zaktualizowanie go do nowego API Blendera
  • Union Team za Union SDK

Jak również całemu Gothic Modding Community.1

Discord

Twórca zaprasza do kontaktu! Chcesz się podzielić wrażeniami, bądź zgłosić buga? Wejdź na serwer Discord Gothic 1: Amplified. Znajdziesz tam też szczegółową listę zmian, zawierającą dziesiątki pozycji.

  1. Sekcja credits jest tłumaczeniem opisu z ModDB [Dostęp: 21.07.2025] ↩︎
Powiązane wpisy