Ekipa Chronicles of Myrtana nie spoczęła na laurach. Gdyż właśnie dostaliśmy oficjalną zapowiedź dużej aktualizacji do Kronik Myrtany, która ma…
Witaj w sekcji Seria Gothic. Znajdziesz tutaj masę artykułów, poradników i innych przydatnych informacji związanych z całą serią gier Gothic.
Nowy Czar w Gothic Remake
THQ Nordic kontynuuje udostępnianie kolejnych szczegółów na temat Remaku pierwszej części Gothica. Tym razem otrzymaliśmy informację o nowym zaklęciu. Nowy…
Kolejne screeny z Gothic Remake, spodobają się ortodoksyjnym fanom
Serwis techradar.com opublikował ostatnio podsumowujący artykuł na temat Gothic Remake, który zawiera wszystkie dotychczasowe informacje, jakie dotarły do redakcji na…
Redaktor Der Standard odwiedza Alkimia Interactive, nowy screen prosto z gry
Khorinis leży w Barcelonie. Tym stwierdzeniem redaktor austriackiego portalu „Der Standard” zaczyna sprawozdanie ze swojej wizyty w studiu Alkimia Interactive…
Dzisiaj Gothic kończy 22 lata. Tajemniczy wpis na Twitterze
Czas płynie nieubłaganie, obserwujemy to nie tylko po nowych siwych włosach na skroniach. Kto by pomyślał te dzwadzieścia dwa lata…
Zostań prawdziwym gladiatorem – nowy mod do Gothic 2: Noc Kruka
Dziś o godzinie 19 odbyła się premiera najnowszej modyfikacji do Gothic 2: Noc Kruka. „Gladiator” to projekt stworzony przez OrtegaX…
Poznajcie przerażającą Harpię
THQ Nordic właśnie zaprezentowało nowy wygląd Harpii – jednego z najbardziej charakterystycznych przeciwników w grze. Wszystkie Kamienie Ogniskujące rozsiane po…
Druga część wywiadu z Reinhardem Pollice już dostępna
Zgodnie z zapowiedzią w serwisie Techradar.com, wczoraj podczas wieczornej tramisji na YouTube, została udostępniona druga część wywiadu z Reinhardem Pollice.
Wywiad z producentem Gothic Remake
Reinhard Pollice, dyrektor biznesowy THQ Nordic i kierownik studia Alkimia Interactive, udzielił wczoraj wywiadu dla niemieckojęzycznej redakcji serwisu techradar.com.
Wymagania sprzętowe Gothic Remake
Jakie będą wymagania sprzętowe Gothic Remake? Podajemy minimalne i zalecane wymagania systemowe.