Romek
Gothic 3
Silden

 

Kucharz Gambal potrzebuje surowego mięsa, aby nakarmić orków w Silden.

Zleceniodawca: Gambal – kucharz w Silden.
Gambal potrzebuje 50 sztuk surowego mięsa, by napełnić głodne brzuchy orków. Jedynym sposobem na je zdobycie jest wyprawa na polowanie. Gdy je zdobędziesz, dostarcz je zleceniodawcy.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 1000 sztuk złota.
Reputacja w Silden: +4

Znajdź pieczeń dla skazańca Jereka.

Zleceniodawca: Jerek – jeden z więźniów w obozie w Silden.
Jerek i jego towarzysze są głodzeni. Potrzebują 25 sztuk pieczeni. 10 da ci Gamba – kucharz w Silden. Resztę musisz zdobyć w inny sposób.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 5 mikstur leczniczych.
Reputacja u Buntowników: +1

Znajdź broń dla skazańca Jereka.

Zleceniodawca: Jerek – jeden z więźniów w obozie w Silden.
Jerek potrzebuje 5 paczek broni, by móc wspomóc ewentualną rewolucję w mieście. Prosi cię o ich zdobycie. 3 znajdują się w głównym budynku, na górnym piętrze. 1 jest na górze w dawnym młynie, który teraz jest magazynem. Jedną musisz zdobyć w inny sposób.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: 4 mikstury lecznicze
Reputacja u Buntowników:+1

Imrakowi zginęła Halabarda.

Zleceniodawca: Imrak – ork leniuchujący na obrzeżach Silden.
Imrakowi zginęła halabarda, przez co, wg niego, nie może sprawować swej funkcji. Broń znajdziesz w jednej z chat rybackich wiszącą na ścianie. Oddaj ją właścicielowi.
Doświadczenie: 1000
Reputacja w Silden: +4

Kadok nie może znaleźć młota kowalskiego.

Zleceniodawca:Kadok – bezrobotny kowal.
Kadok zgubił swój młot, przez co nie może wykonywać swego zawodu. Ostatni raz przebywał z nim na arenie. Tam zacznij poszukiwania, gdyż znajduje się on właśnie na arenie. Zanieś zgubę właścicielowi.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: 100 sztuk złota.
Reputacja w Silden: +2

Dostarcz drewno z obozu do Givessa, do młyna.

Zleceniodawca: Gancka – orkowy strażnik pilnujący więźniów.
Gancka zleci ci pozbieranie 10 paczek drewna z całego obozu i dostarczenie je do Givessa. Musisz przeszukać obóz, by znaleźć owe drewno, po czym dostarczyć je zarządcy magazynu.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: 500 sztuk zlota
Reputacja w Silden: +4

Zabierz skóry do Givessa, do młyna.

Zleceniodawca: Givess – zarządca magazynu w Silden.
Givess prosi cię byś udał się do myśliwych, przebywających w chatce na północ od Silden. Ci mają skóry, które trzeba dostarczyć do magazynu w Silden. Zabaw się w tragarza.
Doświadczenie: 2000
Reputacja w Silden: +4

Przynieś myśliwemu Lukjanowi pieniądze za skóry.

Zleceniodawca: Givess – zarządca magazynu w Silden.
Po wykonaniu zadania „”, Givess da ci pieniądze za towar, które należą się Lukjanowi – myśliwemu przebywającemu w chatce na północ od Silden. Dostarczje mu.
Doświadczenie: 2000
Nagroda: 300 sztuk złota, +1 Zdolności Myśliwskie, możliwość nauki myślistwa u Lukjana.
Reputacja w Silden: +4

Zabij zębacze grasujące w okolice Silden.

Zleceniodawca: Falk – myśliwy przebywający w chatce na północ od Silden (wraz z Lukjanem).
Falk nie narzeka na ilość zwierzyny łownej. Zaproponuj mu wspólne polowanie na zębacze. Falk przystanie na to, po czym zaprowadzi cię do stada tych bestii. Zabijcie je wszystkie.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: +1 Zdolności Myśliwskie.

Pieczeń dla Frillocka.

Zleceniodawca: Frillock – orkowy strażnik w dzielnicy portowej Silden.
Frillock stoi na posterunku już od kilku dni. Przez ten czas nic nie jadł. Prosi cię o 5 pieczenie. Daj mu je.
Doświadczenie: 750
Nagroda: 50 sztuk złota.
Reputacja w Silden: +2

Zanieś beczki z rybami do młyna.

Zleceniodawca: Temmy – rybak w Silden.
Temmy ma kilka beczek ryb, które muszą trafić do magazynu, do Givessa. Zrób to.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: 700 sztuk złota
Reputacja w Silden: +4

Zabij topielce, które osiedliły się na brzegu rzeki.

Zleceniodawca: Brontobb – orkowy strażnik na brzegiem rzeki.
Brontobb zauważył, że na drugim brzegu rzeki osiedliły się topielce, które zabijają rybaków. Zleca ci ich zlikwidowanie. Przejdź na drugi brzeg wąskiej rzeki. Tam będą czekały na ciebie „dziwne topielce”. Zabij je po czym zgłoś się po nagrodę do zleceniodawcy.
Doświadczenie: 1000
Reputacja w Silden: +6

Pokonaj Jarocka na arenie.

Zleceniodawca: Barrack – zarządca areny w Silden.
Pokonaj Jarocka na arenie.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: +1 Siła, 100 sztuk złota.
Reputacja w Silden: +6

Pokonaj Jarolla na arenie.

Zleceniodawca: Barrack – zarządca areny w Silden.
Pokonaj Jarollana arenie.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: +1 Siła, 200 sztuk złota.
Reputacja w Silden: +6

Pokonaj Trompokana arenie.

Zleceniodawca: Barrack – zarządca areny w Silden.
Pokonaj Trompoka arenie.
Doświadczenie: 1500
Nagroda:+1 Siła, 500 sztuk złota, Trompok dołącza do ciebie.
Reputacja w Silden: +6

Idź z Pavlem do jego domku myśliwskiego.

Zleceniodawca: Pavel – myśliwy przebywający w Silden.
Pavel od kilku dni nie może się zebrać, by wrócić do swej chatki. Proponuje ci, byś go do niej odeskortował. Zrób to.
Doświadczenie: 500
Reputacja w Silden: +2

Uwolnij nordmarczyka Larsa z Obozu.

Zleceniodawca: Lars – nordmarczyk więziony w Silden.
Lars jest wżeniony w Silden już od jakiegoś czasu. Pragnie się wydostać z tej dziury i wrócić do Nordmaru. Idź i porozmawiaj z Zapotkiem – zarządcą obozowiska niewolników. Za 300 sztuk złota będzie skłonny dać wolność Larsowi.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: Lars pokazuje ci tajne przejście do Nordmaru, Możliwość nauki odporności na mróz
Reputacja w Nordmarze: +3

Idź z Larsem na przełęcz do Nordmaru

Zleceniodawca: Lars – nordmarczyk więziony w Silden.
Po wykonaniu zadania „Uwolnij nordmarczyka Larsa z Obozu.„, Normarczyk zechce ci pokazać przełęcz prowadzącą do Nordmaru. Skorzystaj z jego propozycji. Podążaj za nim, aż dotrzecie na miejsce.
Doświadczenie: 1500
Reputacja w Nordmarze: +2

Zabij wilki w pobliżu Silden.

Zleceniodawca: Bram – myśliwy przebywający w chatce na północny zachód od Silden.
W rozmowie z myśliwym zaproponuj mu wspólne polowanie na wilki. Zgodzi się na to, po czym zaprowadzi cię do watahy tych zwierząt. Wybijcie je wszystkie.
Doświadczenie: 1000
Nagroda:+1 Zdolności myśliwskie
Reputacja w Silden: +2

Zapoluj na srebrne wilki z Bramem

Zleceniodawca:Bram – myśliwy przebywający w chatce na północny zachód od Silden.
Zadanie równoległe do Zabij wilki w pobliżu Silden. Po jego wykonaniu zaczekaj, aż Bram zagada do ciebie.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: +1 Zdolności myśliwskie, Możliwość nauki polowania u Brama.

Zabij niewolników, którzy uciekli z Silden.

Zleceniodawca: Zapotek – zarządca obozowiska niewolników.
Z Silden wciąż uciekają niewolnicy. Zapotek chce przykładnie ukarać najnowszych uciekinierów. Każe ci odnaleźć ich i zabić. Schronili się oni w lasach na północ od Silden. Dojdź do chaty trzech myśliwych (Lukjana, Falka i Pavla) i podążaj dalej na północ drogą, która przebiega obok ich domu. Droga wkrótce urywa się w zboczu porośniętym lasem, jednak staraj się dalej biec prosto. W końcu dotrzesz do 3 niewolników siedzących przy ognisku. Oprócz nich jest jeszcze dwóch zbiegłych – jeden na praw, a drugi na lewo od obozowiska, na które teraz się natknąłeś. Zabij ich wszystkich, po czym poinformuj o tym Zapotka.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 500 sztuk złota.
Reputacja u Orków: +1

Uratuj niewolnika zbiegłego z Silden

Zleceniodawca:Freman – buntownik przebywający w obozie, w lasach na północ od Silden.
Freman zapłaci ci po 100 sztuk złota za każdego przyprowadzonego niewolnika. Przyprowadź mu zbiegów z Silden (patrz. „Zabij niewolników, którzy uciekli z Silden.” ). To zadanie jest liczone pojedynczo dla każdego dostarczonego niewolnika ( w sumie pięć razy).
Doświadczenie: 500
Nagroda: 100 sztuk złota.
Reputacja u Buntowników: +1

Zabij szaman Orków, Grompela.

Zleceniodawca: Zapotek – zarządca obozowiska niewolników.
Zapotek uważa, że to on powinien władać w Silden. Chciałby wyzwać do walki Umbraka. Ten jednak każdą swą decyzję konsultuje z Grompelem. Dlatego nadzorca niewolników zleca ci zabicie szaman. Wtedy Zapotek będzie miał otwarta drogę do pojedynku z hersztem Silden. Zadanie to jednak możesz wykonać tylko wtedy, gdy będziesz chciał wszcząć rewolucję., ponieważ po zabiciu Grompela, orkowie rzucą się na ciebie.
Doświadczenie: 3000
Reputacja u Asasynów: +1

Quadir poluje na niewolników w Silden.

Zleceniodawca: Quadir – Asasyn przebywającyw Silden.
Quadir, jako handlarz niewolnikami potrzebuje nowego towaru. Owy towar znajduje się zachód Silden, przy rzece. Jest nim drwa Will. Po „namówieniu go” do powrotu do Silden, zaprowadź go do zleceniodawcy.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 300 sztuk złota.
Reputacja u Asasynów: +1
Reputacja w Silden: +4

Paczka dzikich jagód dla rybaka Stana.

Zleceniodawca: Bozep – człowiek z obozu drwali na zachód od Silden.
Bozep prosi cię, byś dostarczył paczkę jagód dla rybaka Stana. Zrób to.
Doświadczenie: 500
Nagroda: 200 sztuk złota.
Reputacja w Silden: +2

Pokonaj Willa

Zleceniodawca: Will – drwal ukrywający się na zachód od Silden.
Will nie chce udać się z tobą do Silden. Użyj więc najlepszego argumentu = siły.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: +1 Siła

Zagubione narzędzia Hatloda

Zleceniodawca: Hatlod – budowniczy łodzi.
Hatlod podczas dziewiczego rejsu swojej nowej łódki został zaatakowany przez dwie bestie. Łódź poszła na dno, a on ratował się wrzuceniem swych drogocennych narzędzi w ich paszcze. Teraz prosi ciebie, byś je odzyskał. „Jaszczur cierpiący na zatwardzenie” grasuje na brzegu niedaleko od młyna. „Nasycony topielec” natomiast znajduj na przeciwnym brzegu rzeki, niedaleko wystających z wody ruin zamku. Zabij obie bestie, wyjmij z nich narzędzia i zanieś je właścicielowi.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: 100 sztuk złota.
Reputacja w Silden: +2

Okręt doskonały.

Zleceniodawca:Hatlod – budowniczy łodzi.
Apetyt rośnie w miarę jedzenia. Po odzyskaniu narzędzi, Hatlod chce zdobyć coś, co pomoże mu w lepszym konstruowaniu lodzi. To coś znajdziesz w Varancie, konkretniej w Lago. Udaj się tam i znajdź Sibura… Gdy zdobędziesz plany, zanieś je Hatlodowi.
Doświadczenie:
2500
Nagroda: 2500 sztuk złota

Orkowi w Silden potrzebują kowala.

Zleceniodawca: Denpok – orkowy strażnik wejścia do górnego miasta.
Denpok narzeka na brak Orków. Między innymi brakuje im kowala. W tej chwili powinien ci przypomnieć się Kadok – bezrobotny kowal przebywający obok młyna. Idź do niego i poinformuj go, że znalazłeś mu robotę. Poinformuj o tym również zleceniodawcę.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 500 sztuk złota
Reputacja w Silden: +6

Powiedz Denpokowi, że Brontobb pilnuje miasta.

Zleceniodawca: Brontobb – orkowy strażnik na brzegiem rzeki.
Po rozmowie z Denpokiem i wykonaniu zadania „Zabij topielce, które osiedliły się na brzegu rzeki.„, porozmawiaj z Brontobbem i powiedz mu, że mieście potrzebują strażników. Brontobb uda się do miasta i poprosi cię, byś poinformował o tym Denpoka.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 200 sztuk złota
Reputacja w Silden: +6

Powiedz Denpokowi, że Irmak pilnuje miasta.

Zleceniodawca: Imrak – ork leniuchujący na obrzeżach Silden.
Po rozmowie z Denpokiem i wykonaniu zadania „Imrakowi zginęła Halabarda.” porozmawiaj z Irmakiem i powiedz mu, że mieście potrzebują strażników. Irmak uda się do miasta i poprosi cię, byś poinformował o tym Denpoka.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 200 sztuk złota
Reputacja w Silden: +6

Zdobądź szacunek Orków w Silden.

Zleceniodawca: Denpok – orkowy strażnik wejścia do górnego miasta.
By dostać się do górnego miasta potrzebujesz 75 pkt. Reputacji w Silden. Wykonuj zadania w tym mieście, by je osiągnąć. Gdy dotrzesz do tego pułapu, udaj się do Denpoka i porpoś o wpuszczenie do górnego miasta.
Doświadczenie: 2000
Reputacja u Orków: +1

Powiedz Denpokowi, że Frillock pilnuje miasta.

Zleceniodawca: Frillock – orkowy strażnik w dzielnicy portowej Silden
Po rozmowie z Denpokiem i wykonaniu zadania „Pieczeń dla Frillocka.” porozmawiaj Frillockiem i powiedz mu, że mieście potrzebują strażników. Frillock uda się do miasta i poprosi cię, byś poinformował o tym Denpoka.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 200 sztuk złota
Reputacja w Silden: +6

Powiedz Denpokowi, że Gancka pilnuje miasta.

Zleceniodawca: Gancka – orkowy strażnik pilnujący więźniów.
Po rozmowie z Denpokiem porozmawiaj Gancką i powiedz mu, że mieście potrzebują strażników. Ten uda się do miasta i poprosi cię, byś poinformował o tym Denpoka.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 200 sztuk złota
Reputacja w Silden: +6

Inog pomaga niewolnikom.

Zleceniodawca: Inog – najemnik Orków w Silden.
Podczas rozmowy z Inogiem, ten lekkomyślnie zdradzi ci, że pomaga niewolnikom w ucieczce. Jeśli chcesz poinformuj o tym Zapotka.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 200 sztuk złota
Reputacja u Orków: +1

Pomów z Hersztem Umbrakiem o Zapasach.

Zleceniodawca: Inog – najemnik Orków w Silden.
Inog domysla się ,że Umbrak ma poważny argument, dzięki któremu sprawuje dalej władzę nad Silden. Jeżeli masz dostęp do górnego miasta, idź i porozmawiaj o tym z hersztem. Po rozmowie udaj siędo Inoga
Doświadczenie: 1000
Nagroda: 300 sztuk złota.
Reputacja u Buntowników: +1

Inog potrzebuje 5 zestawów borni dla buntowników.

Zleceniodawca:Inog – najemnik Orków w Silden.
Buntownikom potrzebna jest broń. 3 paczki znajdziesz w młynie. Pozostałe 2 musisz zdobyć z innych źródeł…
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 1000 sztuk złota.
Reputacja u Buntowników: +1

Daj znać Anogowi, że jego brat Inog potrzebuje pomocy w Silden.

Zleceniodawca:Inog – najemnik Orków w Silden.
Inog potrzebuje jak najszybciej pomocy od buntowników, na czele których stoi jego brat – Anog. Udaj się do niego (lasy na północny – wschód od Silden)i poinformuj o sytuacjo jego brata w mieści.
Doświadczenie: 1000
Reputacja u Buntowników: +1

Daj znać Inogowi, że jego brat Anog nie może mu Pomóc.

Zleceniodawca: Anog – przywódca buntowników w lasach na północny – wschód od Silden
Po wykonaniu zadania „Daj znać Anogowi, że jego brat Inog potrzebuje pomocy w Silden.„, musisz udac siędo Inoga i powiedzieć mu, że Anog nie jest w stanie mu pomóc.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 200 sztuk złota
Reputacja u Buntowników: +1

Zanieś Anogowi orkową dostawę z Nordmaru.

Zleceniodawca: Anog – przywódca buntowników w lasach na północny – wschód od Silden
Anog prosi cię, byś „pożyczył” od Orków przebywających na przełęczy prowadzącej do Nordmaru (patrz. „Idź z Larsem na przełęcz do Nordmaru„) ich dostawę, która ma dotrzeć do Silden. Udaj się na miejsce, zabij Orków i splądruj ciało Tragoka. Po wszystkim udaj się do Anoga.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 1000 sztuk złota
Reputacja u Buntowników: +1

Tragak chce odwiedzić szaman Grompela z Silden.

Zleceniodawca: Tragak – ork przebywający na przełęczy prowadzącej do Nordmaru.
Tragak musi się dostać do Silden. Droga jednak jest naszpikowana buntownikami. Przeprowadź go bezpiecznie do celu – szamana Grompela w Silden.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 5 mikstur leczniczych.
Reputacja w Silden: +4

Grompel zna drogę do obozu buntowników na przełęczy Nordmaru

Zleceniodawca: Grompel – szaman w Silden.
Po otrzymaniu zlecenia na zabicie Anoga od Umbraka, udaj się do szamana. Ten zaprowadzi cię do obozu buntowników.
Doświadczenie: 1000

Wódz Umbrak pragnie śmierci przywódcy buntowników, Anoga.

Zleceniodawca: Umbrak – wódz Silden.
Umbrak musi pozbyć się zagrożenia z zewnątrz, czyli buntowników. W tym celu zleca ci zabicie Anoga, ich przywódcy. Idź do szaman, by ciędo niego zaprowadził, po czym rozpraw się z hersztem okolicznych buntowników. Po wszystkim udaj się do Umbraka po wynagrodzenie.
Doświadczenie: 5000
Nagroda: 1000 sztuk złota.
Reputacja u Orków: +7

Zabij szpiega buntowników.

Zleceniodawca:
Trzeba pozbyć się wtyki buntowników w organizacji zbrojnej Silden, którą jest Inog.
Doświadczenie: 2500
Reputacja u Orków: +3

Pozbądź się Orków z Silden!

Zleceniodawca: Inog – najemnik Orków w Silden.
Miarka się przebrała. Orkowie dłużej nie mogą się panoszyć w Silden. Wybij tylku Orków, aż niedobitki uciekną w popłochu.
Doświadczenie: 7500
Reputacja u Buntowników: +5