Kucharz Gambal potrzebuje surowego mięsa, aby nakarmić orków w Silden.
Zleceniodawca: Gambal – kucharz w Silden.
Gambal potrzebuje 50 sztuk surowego mięsa, by napełnić głodne brzuchy orków. Jedynym sposobem na je zdobycie jest wyprawa na polowanie. Gdy je zdobędziesz, dostarcz je zleceniodawcy.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 1000 sztuk złota.
Reputacja w Silden: +4
Zleceniodawca: Jerek – jeden z więźniów w obozie w Silden.
Jerek i jego towarzysze są głodzeni. Potrzebują 25 sztuk pieczeni. 10 da ci Gamba – kucharz w Silden. Resztę musisz zdobyć w inny sposób.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 5 mikstur leczniczych.
Reputacja u Buntowników: +1
Zleceniodawca: Jerek – jeden z więźniów w obozie w Silden.
Jerek potrzebuje 5 paczek broni, by móc wspomóc ewentualną rewolucję w mieście. Prosi cię o ich zdobycie. 3 znajdują się w głównym budynku, na górnym piętrze. 1 jest na górze w dawnym młynie, który teraz jest magazynem. Jedną musisz zdobyć w inny sposób.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: 4 mikstury lecznicze
Reputacja u Buntowników:+1
Zleceniodawca: Imrak – ork leniuchujący na obrzeżach Silden.
Imrakowi zginęła halabarda, przez co, wg niego, nie może sprawować swej funkcji. Broń znajdziesz w jednej z chat rybackich wiszącą na ścianie. Oddaj ją właścicielowi.
Doświadczenie: 1000
Reputacja w Silden: +4
Zleceniodawca:Kadok – bezrobotny kowal.
Kadok zgubił swój młot, przez co nie może wykonywać swego zawodu. Ostatni raz przebywał z nim na arenie. Tam zacznij poszukiwania, gdyż znajduje się on właśnie na arenie. Zanieś zgubę właścicielowi.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: 100 sztuk złota.
Reputacja w Silden: +2
Zleceniodawca: Gancka – orkowy strażnik pilnujący więźniów.
Gancka zleci ci pozbieranie 10 paczek drewna z całego obozu i dostarczenie je do Givessa. Musisz przeszukać obóz, by znaleźć owe drewno, po czym dostarczyć je zarządcy magazynu.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: 500 sztuk zlota
Reputacja w Silden: +4
Zleceniodawca: Givess – zarządca magazynu w Silden.
Givess prosi cię byś udał się do myśliwych, przebywających w chatce na północ od Silden. Ci mają skóry, które trzeba dostarczyć do magazynu w Silden. Zabaw się w tragarza.
Doświadczenie: 2000
Reputacja w Silden: +4
Zleceniodawca: Givess – zarządca magazynu w Silden.
Po wykonaniu zadania „”, Givess da ci pieniądze za towar, które należą się Lukjanowi – myśliwemu przebywającemu w chatce na północ od Silden. Dostarczje mu.
Doświadczenie: 2000
Nagroda: 300 sztuk złota, +1 Zdolności Myśliwskie, możliwość nauki myślistwa u Lukjana.
Reputacja w Silden: +4
Zleceniodawca: Falk – myśliwy przebywający w chatce na północ od Silden (wraz z Lukjanem).
Falk nie narzeka na ilość zwierzyny łownej. Zaproponuj mu wspólne polowanie na zębacze. Falk przystanie na to, po czym zaprowadzi cię do stada tych bestii. Zabijcie je wszystkie.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: +1 Zdolności Myśliwskie.
Zleceniodawca: Frillock – orkowy strażnik w dzielnicy portowej Silden.
Frillock stoi na posterunku już od kilku dni. Przez ten czas nic nie jadł. Prosi cię o 5 pieczenie. Daj mu je.
Doświadczenie: 750
Nagroda: 50 sztuk złota.
Reputacja w Silden: +2
Zleceniodawca: Temmy – rybak w Silden.
Temmy ma kilka beczek ryb, które muszą trafić do magazynu, do Givessa. Zrób to.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: 700 sztuk złota
Reputacja w Silden: +4
Zleceniodawca: Brontobb – orkowy strażnik na brzegiem rzeki.
Brontobb zauważył, że na drugim brzegu rzeki osiedliły się topielce, które zabijają rybaków. Zleca ci ich zlikwidowanie. Przejdź na drugi brzeg wąskiej rzeki. Tam będą czekały na ciebie „dziwne topielce”. Zabij je po czym zgłoś się po nagrodę do zleceniodawcy.
Doświadczenie: 1000
Reputacja w Silden: +6
Zleceniodawca: Barrack – zarządca areny w Silden.
Pokonaj Jarocka na arenie.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: +1 Siła, 100 sztuk złota.
Reputacja w Silden: +6
Zleceniodawca: Barrack – zarządca areny w Silden.
Pokonaj Jarollana arenie.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: +1 Siła, 200 sztuk złota.
Reputacja w Silden: +6
Zleceniodawca: Barrack – zarządca areny w Silden.
Pokonaj Trompoka arenie.
Doświadczenie: 1500
Nagroda:+1 Siła, 500 sztuk złota, Trompok dołącza do ciebie.
Reputacja w Silden: +6
Zleceniodawca: Pavel – myśliwy przebywający w Silden.
Pavel od kilku dni nie może się zebrać, by wrócić do swej chatki. Proponuje ci, byś go do niej odeskortował. Zrób to.
Doświadczenie: 500
Reputacja w Silden: +2
Zleceniodawca: Lars – nordmarczyk więziony w Silden.
Lars jest wżeniony w Silden już od jakiegoś czasu. Pragnie się wydostać z tej dziury i wrócić do Nordmaru. Idź i porozmawiaj z Zapotkiem – zarządcą obozowiska niewolników. Za 300 sztuk złota będzie skłonny dać wolność Larsowi.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: Lars pokazuje ci tajne przejście do Nordmaru, Możliwość nauki odporności na mróz
Reputacja w Nordmarze: +3
Zleceniodawca: Lars – nordmarczyk więziony w Silden.
Po wykonaniu zadania „Uwolnij nordmarczyka Larsa z Obozu.„, Normarczyk zechce ci pokazać przełęcz prowadzącą do Nordmaru. Skorzystaj z jego propozycji. Podążaj za nim, aż dotrzecie na miejsce.
Doświadczenie: 1500
Reputacja w Nordmarze: +2
Zleceniodawca: Bram – myśliwy przebywający w chatce na północny zachód od Silden.
W rozmowie z myśliwym zaproponuj mu wspólne polowanie na wilki. Zgodzi się na to, po czym zaprowadzi cię do watahy tych zwierząt. Wybijcie je wszystkie.
Doświadczenie: 1000
Nagroda:+1 Zdolności myśliwskie
Reputacja w Silden: +2
Zleceniodawca:Bram – myśliwy przebywający w chatce na północny zachód od Silden.
Zadanie równoległe do Zabij wilki w pobliżu Silden. Po jego wykonaniu zaczekaj, aż Bram zagada do ciebie.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: +1 Zdolności myśliwskie, Możliwość nauki polowania u Brama.
Zleceniodawca: Zapotek – zarządca obozowiska niewolników.
Z Silden wciąż uciekają niewolnicy. Zapotek chce przykładnie ukarać najnowszych uciekinierów. Każe ci odnaleźć ich i zabić. Schronili się oni w lasach na północ od Silden. Dojdź do chaty trzech myśliwych (Lukjana, Falka i Pavla) i podążaj dalej na północ drogą, która przebiega obok ich domu. Droga wkrótce urywa się w zboczu porośniętym lasem, jednak staraj się dalej biec prosto. W końcu dotrzesz do 3 niewolników siedzących przy ognisku. Oprócz nich jest jeszcze dwóch zbiegłych – jeden na praw, a drugi na lewo od obozowiska, na które teraz się natknąłeś. Zabij ich wszystkich, po czym poinformuj o tym Zapotka.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 500 sztuk złota.
Reputacja u Orków: +1
Zleceniodawca:Freman – buntownik przebywający w obozie, w lasach na północ od Silden.
Freman zapłaci ci po 100 sztuk złota za każdego przyprowadzonego niewolnika. Przyprowadź mu zbiegów z Silden (patrz. „Zabij niewolników, którzy uciekli z Silden.” ). To zadanie jest liczone pojedynczo dla każdego dostarczonego niewolnika ( w sumie pięć razy).
Doświadczenie: 500
Nagroda: 100 sztuk złota.
Reputacja u Buntowników: +1
Zleceniodawca: Zapotek – zarządca obozowiska niewolników.
Zapotek uważa, że to on powinien władać w Silden. Chciałby wyzwać do walki Umbraka. Ten jednak każdą swą decyzję konsultuje z Grompelem. Dlatego nadzorca niewolników zleca ci zabicie szaman. Wtedy Zapotek będzie miał otwarta drogę do pojedynku z hersztem Silden. Zadanie to jednak możesz wykonać tylko wtedy, gdy będziesz chciał wszcząć rewolucję., ponieważ po zabiciu Grompela, orkowie rzucą się na ciebie.
Doświadczenie: 3000
Reputacja u Asasynów: +1
Zleceniodawca: Quadir – Asasyn przebywającyw Silden.
Quadir, jako handlarz niewolnikami potrzebuje nowego towaru. Owy towar znajduje się zachód Silden, przy rzece. Jest nim drwa Will. Po „namówieniu go” do powrotu do Silden, zaprowadź go do zleceniodawcy.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 300 sztuk złota.
Reputacja u Asasynów: +1
Reputacja w Silden: +4
Zleceniodawca: Bozep – człowiek z obozu drwali na zachód od Silden.
Bozep prosi cię, byś dostarczył paczkę jagód dla rybaka Stana. Zrób to.
Doświadczenie: 500
Nagroda: 200 sztuk złota.
Reputacja w Silden: +2
Zleceniodawca: Will – drwal ukrywający się na zachód od Silden.
Will nie chce udać się z tobą do Silden. Użyj więc najlepszego argumentu = siły.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: +1 Siła
Zleceniodawca: Hatlod – budowniczy łodzi.
Hatlod podczas dziewiczego rejsu swojej nowej łódki został zaatakowany przez dwie bestie. Łódź poszła na dno, a on ratował się wrzuceniem swych drogocennych narzędzi w ich paszcze. Teraz prosi ciebie, byś je odzyskał. „Jaszczur cierpiący na zatwardzenie” grasuje na brzegu niedaleko od młyna. „Nasycony topielec” natomiast znajduj na przeciwnym brzegu rzeki, niedaleko wystających z wody ruin zamku. Zabij obie bestie, wyjmij z nich narzędzia i zanieś je właścicielowi.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: 100 sztuk złota.
Reputacja w Silden: +2
Zleceniodawca:Hatlod – budowniczy łodzi.
Apetyt rośnie w miarę jedzenia. Po odzyskaniu narzędzi, Hatlod chce zdobyć coś, co pomoże mu w lepszym konstruowaniu lodzi. To coś znajdziesz w Varancie, konkretniej w Lago. Udaj się tam i znajdź Sibura… Gdy zdobędziesz plany, zanieś je Hatlodowi.
Doświadczenie: 2500
Nagroda: 2500 sztuk złota
Zleceniodawca: Denpok – orkowy strażnik wejścia do górnego miasta.
Denpok narzeka na brak Orków. Między innymi brakuje im kowala. W tej chwili powinien ci przypomnieć się Kadok – bezrobotny kowal przebywający obok młyna. Idź do niego i poinformuj go, że znalazłeś mu robotę. Poinformuj o tym również zleceniodawcę.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 500 sztuk złota
Reputacja w Silden: +6
Zleceniodawca: Brontobb – orkowy strażnik na brzegiem rzeki.
Po rozmowie z Denpokiem i wykonaniu zadania „Zabij topielce, które osiedliły się na brzegu rzeki.„, porozmawiaj z Brontobbem i powiedz mu, że mieście potrzebują strażników. Brontobb uda się do miasta i poprosi cię, byś poinformował o tym Denpoka.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 200 sztuk złota
Reputacja w Silden: +6
Zleceniodawca: Imrak – ork leniuchujący na obrzeżach Silden.
Po rozmowie z Denpokiem i wykonaniu zadania „Imrakowi zginęła Halabarda.” porozmawiaj z Irmakiem i powiedz mu, że mieście potrzebują strażników. Irmak uda się do miasta i poprosi cię, byś poinformował o tym Denpoka.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 200 sztuk złota
Reputacja w Silden: +6
Zleceniodawca: Denpok – orkowy strażnik wejścia do górnego miasta.
By dostać się do górnego miasta potrzebujesz 75 pkt. Reputacji w Silden. Wykonuj zadania w tym mieście, by je osiągnąć. Gdy dotrzesz do tego pułapu, udaj się do Denpoka i porpoś o wpuszczenie do górnego miasta.
Doświadczenie: 2000
Reputacja u Orków: +1
Zleceniodawca: Frillock – orkowy strażnik w dzielnicy portowej Silden
Po rozmowie z Denpokiem i wykonaniu zadania „Pieczeń dla Frillocka.” porozmawiaj Frillockiem i powiedz mu, że mieście potrzebują strażników. Frillock uda się do miasta i poprosi cię, byś poinformował o tym Denpoka.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 200 sztuk złota
Reputacja w Silden: +6
Zleceniodawca: Gancka – orkowy strażnik pilnujący więźniów.
Po rozmowie z Denpokiem porozmawiaj Gancką i powiedz mu, że mieście potrzebują strażników. Ten uda się do miasta i poprosi cię, byś poinformował o tym Denpoka.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 200 sztuk złota
Reputacja w Silden: +6
Zleceniodawca: Inog – najemnik Orków w Silden.
Podczas rozmowy z Inogiem, ten lekkomyślnie zdradzi ci, że pomaga niewolnikom w ucieczce. Jeśli chcesz poinformuj o tym Zapotka.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 200 sztuk złota
Reputacja u Orków: +1
Zleceniodawca: Inog – najemnik Orków w Silden.
Inog domysla się ,że Umbrak ma poważny argument, dzięki któremu sprawuje dalej władzę nad Silden. Jeżeli masz dostęp do górnego miasta, idź i porozmawiaj o tym z hersztem. Po rozmowie udaj siędo Inoga
Doświadczenie: 1000
Nagroda: 300 sztuk złota.
Reputacja u Buntowników: +1
Zleceniodawca:Inog – najemnik Orków w Silden.
Buntownikom potrzebna jest broń. 3 paczki znajdziesz w młynie. Pozostałe 2 musisz zdobyć z innych źródeł…
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 1000 sztuk złota.
Reputacja u Buntowników: +1
Zleceniodawca:Inog – najemnik Orków w Silden.
Inog potrzebuje jak najszybciej pomocy od buntowników, na czele których stoi jego brat – Anog. Udaj się do niego (lasy na północny – wschód od Silden)i poinformuj o sytuacjo jego brata w mieści.
Doświadczenie: 1000
Reputacja u Buntowników: +1
Zleceniodawca: Anog – przywódca buntowników w lasach na północny – wschód od Silden
Po wykonaniu zadania „Daj znać Anogowi, że jego brat Inog potrzebuje pomocy w Silden.„, musisz udac siędo Inoga i powiedzieć mu, że Anog nie jest w stanie mu pomóc.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 200 sztuk złota
Reputacja u Buntowników: +1
Zleceniodawca: Anog – przywódca buntowników w lasach na północny – wschód od Silden
Anog prosi cię, byś „pożyczył” od Orków przebywających na przełęczy prowadzącej do Nordmaru (patrz. „Idź z Larsem na przełęcz do Nordmaru„) ich dostawę, która ma dotrzeć do Silden. Udaj się na miejsce, zabij Orków i splądruj ciało Tragoka. Po wszystkim udaj się do Anoga.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 1000 sztuk złota
Reputacja u Buntowników: +1
Zleceniodawca: Tragak – ork przebywający na przełęczy prowadzącej do Nordmaru.
Tragak musi się dostać do Silden. Droga jednak jest naszpikowana buntownikami. Przeprowadź go bezpiecznie do celu – szamana Grompela w Silden.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 5 mikstur leczniczych.
Reputacja w Silden: +4
Zleceniodawca: Grompel – szaman w Silden.
Po otrzymaniu zlecenia na zabicie Anoga od Umbraka, udaj się do szamana. Ten zaprowadzi cię do obozu buntowników.
Doświadczenie: 1000
Zleceniodawca: Umbrak – wódz Silden.
Umbrak musi pozbyć się zagrożenia z zewnątrz, czyli buntowników. W tym celu zleca ci zabicie Anoga, ich przywódcy. Idź do szaman, by ciędo niego zaprowadził, po czym rozpraw się z hersztem okolicznych buntowników. Po wszystkim udaj się do Umbraka po wynagrodzenie.
Doświadczenie: 5000
Nagroda: 1000 sztuk złota.
Reputacja u Orków: +7
Zleceniodawca: –
Trzeba pozbyć się wtyki buntowników w organizacji zbrojnej Silden, którą jest Inog.
Doświadczenie: 2500
Reputacja u Orków: +3
Zleceniodawca: Inog – najemnik Orków w Silden.
Miarka się przebrała. Orkowie dłużej nie mogą się panoszyć w Silden. Wybij tylku Orków, aż niedobitki uciekną w popłochu.
Doświadczenie: 7500
Reputacja u Buntowników: +5