Zanim Nasib wpuści Cię do Gonzalesa będziesz musiał przynieść trzy podarunki. Zaczniesz od sporej sumy pieniędzy (w ramach spłacania długów) a potem przyjdzie kolej na doskonały miecz i kobietę.
Tak w zasadzie jest to tylko sposób na zdobycie reputacji. To czy zostaniemy wpuszczeni do Gonzalesa, zależy od tego, czy mamy 75 % reputacji w mieście.
Punkty doświadczenia: 2500
Alima
Musisz udać się do oazy za miasto do siedziby Murata. Znajdziesz tam dwie piękne niewolnice. Odkup tę o imieniu Alima i odprowadź ją do Nasiba.
Punkty doświadczenia: 1000
Kobieta dla Gonzalesa
Zadanie to wynika z poprzedniego. Jest to nagroda za kolejny podarunek dla Gonzalesa.
Punkty doświadczenia: 1000
Reputacja: Mora Sul +10
Złoto dla Gonzalesa
Według strażnika Gonzalesa, jego pan bardzo się ucieszy ze skompletowania długów. Tak naprawdę wcale nie musisz nic robić w tym celu – wystarczy wręczyć Nasibowi potrzebną kwotę i sprawa będzie załatwiona.
Punkty doświadczenia: 1000
Reputacja: Mora Sul +5
Miecz dla Gonzalesa
Kolejne zadanie zlecane przez Nasiba w ramach prezentów dla Gonzalesa. Mieczem, który z pewnością zadowoli władcę Mora Sul, jest Księżycowe Ostrze (można je wygrać na arenie).
Punkty doświadczenia: 1000
Reputacja: Mora Sul +10
Smakowity prezent
Daj Nasibowi paczkę bagiennego ziela dla Gonzalesa.
Punkty doświadczenia: 1000
Reputacja: Mora Sul +5
Ramirez, zaginiony asasyn
Zadanie odnalezienia Ramireza zleca Ningal. Na trop naprowadzi Cię Bandaro, później zaś spotkasz Mezira (w ruinach Mora Sul), który wskaże Ci ciało asasyna (w zamian za przysługę, opisaną wcześniej). Po odnalezieniu ciała wróć do Ningala i złóż raport.
Punkty doświadczenia: 1500
Człowiek, który zabił Ramireza
Po tym jak doniesiesz mu o śmierci Ramireza, Ningal zleca odszukanie i zabicie mordercy. Popytaj ludzi w mieście a dowiesz się, że w sprawę zamieszany jest Hassan.
Punkty doświadczenia: 1500
Reputacja: Asasyni +15
Hassan
Kontynuacja poprzedniego zadania. Po tym jak już będzie wiadomo, że Hassan zabił Ramireza, Ningal wyda rozkaz zabicia Hassana. Odszukaj go i wykonaj polecenie Ningala. Kryjówkę Hassana wskaże ci Mezir (spotkasz go w ruinach).
Punkty doświadczenia: 1000
Pokonaj Paladyna na arenie
Paladyn to pierwszy i najłatwiejszy rywal w Mora Sul.
Punkty doświadczenia: 1000
Atrybuty: Siła +1
Pokonaj Anktosa na arenie
Anktos, koczownik, to Twój drugi rywal.
Punkty doświadczenia: 1000
Reputacja: Mora Sul +5
Atrybuty: Siła +1
Pokonaj Oelka na arenie
Oelk będzie trzecim przeciwnikiem, z którym się zmierzysz w Mora Sul.
Punkty doświadczenia: 1000
Reputacja: Mora Sul + 10
Pokonaj Angara na arenie
Twój przyjaciel został mistrzem areny w Mora Sul. Pokonaj go, a zdobędziesz tytuł i broń.
Punkty doświadczenia: 1500
Reputacja: Mora Sul +15
Atrybuty: Siła +1
Nagroda: Księżycowe Ostrze
Orknarok, niewolnik ze świątyni
Masil chce pozbyć się Orknaroka. Zabierz go na wykopaliska obok świątyni Mora Sul i spróbuj oddać pracującemu tam Fasimowi. Ten jednak nie chce niewolnika i odeśle Cię do nadzorcy wykopalisk Orka Kalescha. Ork również nie będzie chciał przejąć Orknaroka, więc będziesz musiał po prostu puścić go wolno.
Punkty doświadczenia: 1250
Dług i weksle
Tym razem Masil chce odzyskać swoje długi a Ty musisz pofatygować się do kilku osób by zdobyć weksle. Tymi osobami są Nasib, Ramon i Ilja, będziesz musiał nakłonić ich do oddania weksli. Nie obejdzie się bez łapówek i obietnicy rewanżu w przyszłości.
Punkty doświadczenia: 1500
Nagroda: ognisty puchar
Handel artefaktami
Po ucieczce Yussufa, Faesulowi skończył się dopływ kradzionych artefaktów. Żeby znaleźć nowego dostawcę musisz udać się na wykopaliska w Mora Sul, tam odnaleźć zarządcę niewolników Grubasa i skłonić go do współpracy.
Punkty doświadczenia: 1000
Pokonaj Grubasa
Nie uda Ci się przekonać Grubasa do współpracy inaczej niż spuszczając mu lanie. Doprowadź do sytuacji, w której Grubas rzuci się na Ciebie z pięściami i pokaż mu miejsce w szeregu. Nie możesz go zabić !
Punkty doświadczenia: 500
Atrybuty: Siła +1
Osiem mikstur wytrzymałości dla niewolników
W zamian za pomoc, niewolnik zażąda ośmiu mikstur.
Punkty doświadczenia: 1000
Reputacja: Mora Sul +5
Księżycowe ostrze
O doskonałym mieczu – Księżycowym ostrzu – dowiesz się od kowala Ismaela. Miecz jest główną nagrodą do wygrania w walkach gladiatorskich w Mora Sul. Oddaj mu go (lecz wtedy nie będziesz mógł dać go Gonzalesowi).
Punkty doświadczenia: 1000
Podążaj za Mezirem
To właśnie Mezir może wskazać Ci kryjówkę Hassana. Porozmawiaj z nim i podążaj jego tropem.
Punkty doświadczenia: 1000
Eskortuj Mezira do osady Murata
Po rozprawieniu się z Hassanem doprowadź Mezira do oazy Murata (tam gdzie kupujesz niewolnice).
Punkty doświadczenia: 2500
Pozbądź się nieustraszonych gońców pustynnych
Kalesch jest wściekły, bo bestie zabijają mu niewolników pracujących przy kopaniu. Przyjmij zlecenie i zabij sześć nieustraszonych gońców pustynnych, kryjących się w ruinach, niedaleko orkowych namiotów.
Punkty doświadczenia: 1500
Żeby wykonać to zadanie będziesz musiał posunąć się do kradzieży. Ramon pragnie zdobyć pięć pucharów duszy, będących w posiadaniu pięciu kupców w Mora Sul. Wszystkie puchary znajdziesz w ich siedzibach – stoją na łóżkach. Przedmioty znajdziesz w domach Ilji, Feasula, Ismaela oraz w dwóch namiotach przy ognisku z rożnem. Najprościej ukraść je w biały dzień, kiedy nikogo nie ma w pomieszczeniach.
Strażnicy Kaffu
Kaffu został okradziony przez własnych strażników. Szuka teraz chętnego do odnalezienia i ukarania rabusiów. Przyjmij pracę i ruszaj do ruin. Nieuczciwi strażnicy (jest ich dwóch) nie ukryli się specjalnie głęboko. Zabij ich i przeszukaj obóz (koniecznie zabierz ze sobą złoto).
Punkty doświadczenia: 2000
Reputacja: Mora Sul +15
Kaffu chce odzyskać swoje złoto
Kaffu poprosi Cię o oddanie złota, które znalazłeś w obozie jego strażników.
Punkty doświadczenia: 1000
Reputacja: Mora Sul +5
Musisz wytropić niewolnika Yussufa, złodzieja kluczy do Świątyni, i zabić go. Yussufa znajdziesz w oazie, wraz z Paladynem Cruzem.
Punkty doświadczenia: 1000
Reputacja: Mora Sul +5
Yussuf znika
Yussuf poprosi Cię, abyś powiedział łowcom głów w Mora Sul, że uciekł.
Punkty doświadczenia: 1000
Znajdź pięć kluczy do świątyni w Mora Sul
Yussuf opowie Ci ze szczegółami historię kluczy, za pomocą których otworzysz Świątynię Mora Sul. Dostaniesz też jeden z nich.
Punkty doświadczenia: 2500
Znajdź pierwszy klucz do świątyni w Mora Sul
Pierwszy klucz ma niewolnik Yussuf (tak, ten z poprzedniego zadania).
Punkty doświadczenia: 2000
Znajdź drugi klucz do świątyni Mora Sul
Drugi klucz ma kupiec Ilja. Zgodzi się oddać klucz w zamian za obietnicę przysługi.
Punkty doświadczenia: 2000
Ilja chce artefakt ze świątyni
Kupiec zgodzi się oddać swój klucz za darmo, pod warunkiem, że przyniesiesz mu ze świątyni cenną, starożytną wazę. Zgódź się na wymianę, ale jeśli nie przyniesiesz wazy, będą Cię ścigać Asasyni. Przedmiot znajdziesz w jednej ze skrzyń w świątyni.
Punkty doświadczenia: 2500
Znajdź trzeci klucz do świątyni w Mora Sul
Trzeci klucz jest w posiadaniu najemnika Kirka.
Punkty doświadczenia: 2000
Kirk i pustynni rabusie
Najemnik opowie Ci o kluczu do świątyni, który jest w posiadaniu pustynnych rabusiów. Podążaj za Kirkiem do kryjówki bandytów, ale bądź przygotowany na zdradę: Kirk jest w zmowie z rabusiami i razem Cię zaatakują. Pozabijaj wszystkich, w ten sposób zdobędziesz jeden z kluczy do świątyni w Mora Sul.
Punkty doświadczenia: 500
Znajdź czwarty klucz do świątyni Mora Sul
Czwarty klucz do świątyni znajduje się w posiadaniu Gonzalesa. Szef Miasta Handlu odda ci swój klucz za godziwą cenę dziesięciu tysięcy złotych monet. Jeśli nie chcesz tyle zapłacić możesz po prostu pobić lub zabić Asasyna i zabrać mu przedmiot, (lecz radzę robić to tylko w wyjątkowych sytuacjach, gdyż całe miasto, a jego załoga jest naprawdę liczna, będzie chciało pomścić swego przywódcę).
Punkty doświadczenia: 2000
Znajdź piąty klucz do świątyni w Mora Sul
Piąty klucz ma zarządca wykopalisk Ork Kalesch. Odda Ci go po tym jak zdobędziesz resztę kluczy (zadanie poniżej).
Punkty doświadczenia: 2000
Kalesch chce klucze do świątyni w Mora Sul
Nadzorca prac przy wykopaliskach Mora Sul zleci Ci odszukanie i dostarczenie czterech kluczy do świątyni. W zamian wpuści Cię do środka. Uważaj jednak, gdyż tylko w momencie, kiedy mu przyniesiesz cztery klucze Ork zamiast oddać Ci swój, zaatakuje Cię. Spuść mu lanie i ukradnij klucz.
Punkty doświadczenia: 2500
Otwórz świątynię w Mora Sul
Gdy zdobędziesz już wszystkie klucze, podejdź do Drzwi Świątyni i użyj ich.
Punkty doświadczenia: 2500
Zlikwiduj Orków w świątyni Mora Sul
Typowe zadanie polegające na odzyskaniu miasta lub lokacji. Musisz wybić wszystko co jest zielone i się rusza wokół Świątyni.
Punkty doświadczenia: 2500
Reputacja: Koczownicy +5
Zlikwiduj wodzów ożywieńców na polach ruin
Gdy otworzysz Świątynię Mora Sul, udaj się do Merdariona. Ten poinformuje Cię, że tym samym obudziłeś hordy nieumarłych. Musisz odszukać i zabić czterech dowódców ożywieńców grasujących w ruinach. Dowódcy wyglądają jak zwykłe zombi i nie są też lepsi w walce.
Punkty doświadczenia: 1500
Reputacja: Koczownicy +5
Atrybuty: Prastara wiedza +1
Podążaj za Merdarionem
Pójdź za Magiem do pierwszego przywódcy.
Punkty doświadczenia: 1000
Reputacja: Koczownicy +5
Podążaj za Merdarionem
Podążaj za Merdarionem do drugiego przywódcy ożywieńców.
Punkty doświadczenia: 1000
Reputacja: Koczownicy +5
Podążaj za Merdarionem
To samo, co w przypadku poprzednich zadań.
Punkty doświadczenia: 1000
Reputacja: Koczownicy +5
Podążaj za Merdarionem
Ostatnia wycieczka z Magiem Wody.
Punkty doświadczenia: 1000
Reputacja: Koczownicy +5
Idź z Cruzem do jego dawnego obozu
Cruz został napadnięty przez pełzacze i musiał opuścić swój obóz. Został poważnie zraniony i nie może odzyskać artefaktu połkniętego przez pełzacza. Jeśli zgodzisz się pomóc zaprowadzi Cię na miejsce. Radzę wykonać to zadanie, bo w ten sposób zdobędziesz jeden z ognistych pucharów.
Punkty doświadczenia: 1000
Ranny pełzacz piaskowy
Po tym jak wysłuchasz Cruza i dasz się przyprowadzić na miejsce, znajdź rannego pełzacza i zabij go. Potem przeszukaj zwłoki a znajdziesz ognisty puchar.
Punkty doświadczenia: 1500
Delikatna sprawa
Hamid chciałby wejść w posiadanie magicznego amuletu, który posiada Ilja. Nie może go odkupić, bo Ilja znacznie podbije cenę, jeśli dowie się, że to Hamid chce go kupić. Dostaniesz od Hamida pieniądze i misję zdobycia amuletu. Suma, którą dostaniesz jest wystarczająca pod warunkiem, że nie piśniesz ani słowa o Hamidzie. Po prostu mów, że to dla Ciebie, bo chcesz zwiększyć swą moc magiczną.
Punkty doświadczenia: 1000
Yasmin
Tym razem Hamid porosi Cię o zaniesienie amuletu czarnoksięstwa Muratowi. Murat będzie chciał się czymś odwdzięczyć. Nie bierz pieniędzy (żadnej sumy), poczekaj aż kupiec zaproponuje kobietę. Zgódź się zaprowadzić do Hamida jedną z nich – Yasmin.
Punkty doświadczenia: 1000
Złoto Hectora
Możesz pożyczyć od Hectora 1000 monet. Jednak będziesz musiał mu zwrócić 1400. Nie wiem, po co brać to zadanie, chyba że ktoś mam naprawdę dużo pieniędzy i zależy mu na doświadczeniu.
Punkty doświadczenia: 2000
Zabij wszystkich Magów Wody
Wielkie zadanie zlecane przez Gonzalesa. Musisz odszukać i pozabijać wszystkich magów wody przebywających w Varancie: Saturasa, Vatrasa, Cronosa, Merdariona, Myxira, Riodriana i Nefariusa.
Punkty doświadczenia: 2500
Reputacja: Asasyni +4
Zabij Saturasa, przywódcę Magów Wody
Saturasa znajdziesz oczywiście w ruinach Al Shedim.
Punkty doświadczenia: 1000
Reputacja: Asasyni +3
Zabij Vatrasa, Maga Wody
Vatras to jedyny mag wody, do którego trudno jest dotrzeć. To on jest tajemniczym więźniem w Lago i będziesz musiał wykonać kilka zadań by do niego dotrzeć. Ewentualnie można pobić Fabio, zabrać mu klucz i otworzyć więzienie.
Punkty doświadczenia: 1000
Reputacja: Asasyni +3
Zabij Cronosa, Maga Wody
Odszukaj maga i pozbaw go życia. Cronosa znajdziesz przy jaskini, w górskim łańcuchu przy drodze z Bakaresh do Mora Sul.
Punkty doświadczenia: 1000
Reputacja: Asasyni +3
Zabij Merdariona, Maga Wody
Merdariona znajdziesz w okolicach ruin Mora Sul (zaprowadzi Cię do niego Sanuyem). Mag trzyma się z Koczownikami i jest zamieszany w wiele spraw związanych z przepędzeniem Asasynów w Mora Sul.
Punkty doświadczenia: 1000
Reputacja: Asasyni +3
Zabij Myxira, Maga Wody
Myxira znajdziesz w ruinach Al Shedim.
Punkty doświadczenia: 1000
Reputacja: Asasyni +3
Zabij Riordiana, Maga Wody
Riordiana spotykasz w górach, daleko na południe od Bragi. Mag może Ci wskazać miejsce pobytu koczownika Asaru.
Punkty doświadczenia: 1000
Reputacja: Asasyni +3
Zabij Nefariusa, maga wody
Nefariusa znajdziesz w jednej z oaz na północ od Ishtar. Najpierw proponuję wykonać zadanie związane z grobowcem Haran-Ho.
Punkty doświadczenia: 1000
Reputacja: Asasyni +3
Idź z Kayorem do punktu spotkania poza Mora Sul
Po prostu podążaj za Kayorem na miejsce.
Punkty doświadczenia: 1000
Oswobodź Mora Sul
Klasyczny quest związany z odbiciem miasta. W tym celu musisz skontaktować się w Koczownikami i zadbać o ich wsparcie. Osobami, które pomogą Ci w tym zadaniu są Anktos, Kayor ze swoją świtą i Merdarion.
Punkty doświadczenia: 5000
Reputacja: Koczownicy +5