Aby wykonać to zadanie musisz, pracując dla Asasynów w całym Varancie, zdobyć 75 % reputacji u nich. Wtedy dostąpisz zaszczytu wejścia do stolicy pustyni.
Punkty doświadczenia: 1500
Sprawdzian Asasynów
Jest to test mający sprawdzić Twoje umiejętności. Polega on na wykonania wszystkich zadań od Asasynów w mieście oraz wokół niego. Wszystkie zamieszczam poniżej.
Punkty doświadczenia: 5000
Danina ze świątyni
Twoim zadaniem jest przyniesienie daniny należnej od trzech magów z Bakaresh: Tizgara, Sigmora i Amula.
Punkty doświadczenia: 2500
Reputacja: Ishtar +10
Atrybuty: Prastara wiedza +1
Studnie poza miastem
Makas rozkaże Ci udać się poza miasto, odszukać studnie, a następnie wykonać prace zlecone przez dwóch Asasynów pilnujących wody Kafu i Giacomo.
Punkty doświadczenia: 1000
Reputacja: Ishtar +10
Trzech przywódców stada
Giacomo ma problem ze stadami szakali grasującymi w okolicy. Musisz zabić trzech przewodników tych stad. Dwa stada znajdziesz w okolicach Ishtar biegające luzem, a trzecie stado ma kryjówkę w jednej z jaskiń niedaleko studni.
Punkty doświadczenia: 1500
Reputacja: Ishtar +10
Atak szakali!
Zadanie wyniknie w trakcie konwersacji z Kafą: zostaniecie zaatakowani przez stado szakali. Zabij wszystkie pięć.
Punkty doświadczenia: 1250
Więcej szakali
Po chwili nadejdzie drugi atak, przy studniach pilnowanych przez Giacomo. Pobiegnij za Kafą i pozabijaj szakale.
Punkty doświadczenia: 1250
Atrybuty: Siła +1
Cenna misa
Asam chce, abyś przyniósł mu cenną misę, którą teraz ma Twój konkurent Zarkos. Jedynym sposobem na odzyskanie przedmiotu jest zabicie Zarkosa.
Punkty doświadczenia: 1000
Reputacja: Ishtar +10
Materiały treningowe
Musisz przynieść Emetowi paczkę bagiennego ziela z Lago. Problem w tym, że do tej pory mogłeś się już pozbyć obu zdobytych u niego paczek. Jeśli tak się stało nie musisz się specjalnie martwić: ten quest jest najmniej istotny dla sprawdzianu i można osiągnąć sukces bez zaliczania tego zadania.
Punkty doświadczenia: 1000
Reputacja: Ishtar +5
Mistrz walki
Ugrasal to twardziel i specjalista od walki wręcz. Zaliczysz u niego sprawdzian wykazując się mistrzostwem we władaniu mieczem. Osiągniesz to dopiero wtedy, gdy nauczysz się Mistrzowskiej walki dwoma ostrzami (Ugrasal sam Cię jej nauczy, zresztą, jest jedynym nauczycielem tej umiejętności).
Punkty doświadczenia: 1000
Reputacja: Ishtar +5
Skóry rozkładających się bestii
Musisz przynieść pięć skór rozkładających się bestii. Stwory te zwykle przyłączają się do stad lwów. Musan wskaże Ci miejsce pobytu licznych stad. Musisz iść na sam skraj mapy, a nawet poza teren oznaczony na mapie. Znajdziesz tam stado stworów i jaskinię, w której jest jeszcze więcej tych bestii. Możliwe jest również, że już masz przy sobie wymaganą liczbę skór, bo stwory te mogłeś spotkać podczas wędrówki.
Punkty doświadczenia: 2500
Reputacja: Ishtar +15
Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1
Walka na arenie
Twój pierwszy przeciwnik to Makas.
Reputacja: Ishtar +5
Atrybuty: Siła +1
Walka na arenie
To drugi pojedynek na arenie a przeciwnikiem jest Musan.
Punkty doświadczenia: 1000
Reputacja: Ishtar +10
Atrybuty: Siła +1
Walka na arenie
Emet to aktualny mistrz areny w Ishtar. Zasady te same co zawsze.
Punkty doświadczenia: 1500
Reputacja: Ishtar +15
Atrybuty: Siła +1
Uwaga ! Poniższe zadania nie są już częścią sprawdzianu Zubena!
Dostarcz 10 sztabek rudy magicznej kowalowi Svenowi
Nordmarczyk potrzebuje aż dziesięciu kawałków magicznej rudy. Jeśli nie masz tyle przy sobie, to w Varancie znajdziesz dużo tego materiału.
Punkty doświadczenia: 3000
Uzbrój niewolników
Na początek Karmok poprosi Cię o dostarczenie trzech paczek z bronią, którą potem rozda reszcie niewolników.
Punkty doświadczenia: 1500
Reputacja: Koczownicy +3
Mikstury dla niewolników
To drugie zadanie zlecane przez niewolnika. Musisz mu dostarczyć dwadzieścia mikstur leczniczych.
Punkty doświadczenia: 1500
Reputacja: Koczownicy +3
Pomysłodawca kradzieży rudy
To ostatni rozdział historii związanej z kradzieżą rudy.
Odszukaj Nerusula i powiedz mu wprost, że to on jest pomysłodawcą kradzieży rudy. Mag zaproponuje Ci łapówkę (2000 monet), ale nie musisz jej przyjmować. Po prostu go zabij a pieniądze możesz zabrać sam.
Punkty doświadczenia: 500
Walka z Surusem
Surusa warto zabić choćby dlatego, że jest Twoim konkurentem w sprawdzianie Zubena.
Punkty doświadczenia: 250
Reputacja: Ishtar +5
Atrybuty: Siła +1
Złodzieje rudy
Epilog zadania związanego z kradzieżą rudy. Po załatwieniu wszystkich sprawców możesz udać się po nagrodę do łowcy głów Campy z Ben Erai.
Punkty doświadczenia: 3000
Zwyczaje panujące w Varancie
Zadanie może zlecić Ci mag Surus, jeśli dobrze pokierujesz rozmową. A o to bardzo ciężko ze względu na to, że nie przepadacie za sobą. Jeżeli jednak uda Ci się otrzymać to zadanie, musisz udać się porozmawiać z Ugrasalem.
Punkty doświadczenia: 1000
Zarkos
Musisz zabić Zarkosa. Zadanie wykonasz podczas zdobywania cennej misy dla Asama, a przy okazji pozbędziesz się konkurenta w teście.
Punkty doświadczenia: 1500
Reputacja: Ishtar +5
Oswobodź Ishtar
Ishtar to kolejne miasto, które musisz wyzwolić spod władzy Asasynów. Zanim ruszysz do walki zapewnij sobie wsparcie niewolników (poprzez wykonanie zadań dla Karmoka).
Punkty doświadczenia: 7500
Reputacja: Koczownicy +5